Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Educar desde la discapacidad. Experiencias de escuela

Comment it - 33 Visits
Escrit Llibre

López Rodríguez, Francesc; [selecció textos]

Graó, 2010

Il·lusió i voluntat d'aprendre i d'ensenyar és el que trobarà el lector que obri aquest llibre per qualsevol pàgina. Projectes, il·lusions, tenacitat i assoliments que superen les limitacions d'una discapacitat, que fan possible l'educació i milloren la qualitat de vida dels alumnes amb discapacitat física, psíquica, sensorial o amb trastorns greus del desenvolupament.

 

Description terms:
autism, pedagogy, special education

 
Context:
ESO
Language:
Castellà
Characteristics:
Té 118 pàgines. És una selecció de textos de varis autors. Els capítols que conté són: Los niños frágiles en la escuela infantil · La multipluralidad de intervenciones con los niños y las niñas con problemas · La voz de la experiencia · De la escolaridad compartida a la colaboración con la escuela ordinaria · Educación infantil y primaria · El contexto natural del aula · La organización de la respuesta educativa a un niños autista en un centro ordinario · El trabajo de las rutinas en un centro de educación especial · Una experiencia de grupo · Necesidades educativas especiales y teatro · Educación secundaria · Un viaje especial con un alumnado especial · Trabajar la sostenibilidad en una escuela de educación especial · Factores que favorecen una escuela inclusiva · Glosario. Pertany a la col·lecció "Claves para la innovación educativa", 43.
Identificador:
ISBN/ISSN:978-84-7827-628-8; Dipòsit legal:M-29637-2008
 
Disponibility:
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Pla de l'Estany (BANYOLES)
+ information
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more