Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Competències i didàctica de la llengua; [Articles, 51]

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Revista

Duran, Carme; Vilà, Montserrat; Benejam, Pilar; Milian, Marta; Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Alamon, Francesc; Llach, Sílvia; Artigues, Antoni

Graó, 2010

Les aportacions de la recerca en didàctica de la llengua i la literatura permeten avançar algunes propostes per ajudar l'alumnat a llegir, escriure i expressar-se oralment, però també com poden reflexionar sobre la llengua, com han d'interpretar textos audiovisuals o com cal que aprenguin a apropiar-se dels textos literaris. Alhora, planteja alguns interrogants sobre aquest enfocament competencial i fa evident la necessitat d'establir una definició menys ambigua sobre què és ser un alumne competent en cadascuna d'aquestes habilitats.

 

Descripció temàtica:
comunicació, redacció, didàctica, avaluació, gramàtica, llengües, literatura, expressió oral, psicolingüística, lectura, ortografia, escriptura, llengües estrangeres, anàlisi literària, català, ensenyament audiovisual, orientacions didàctiques, competències bàsiques

 
Àmbit:
Professorat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Català
Característiques:
Té 126 pàgines. Col·lecció "Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura", 51
Identificador:
ISBN/ISSN:1133-9845; Dipòsit legal:B-13373-94
 
Disponibilitat:
CRP de Castelldefels (CASTELLDEFELS)
CRP de l'Alt Urgell (LA SEU D'URGELL)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Baix Llobregat III (SANT BOI DE LLOBREGAT)
CRP del Garraf (VILANOVA I LA GELTRÚ)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP del Maresme III (EL MASNOU)
CRP del Tarragonès (TARRAGONA)
CRP del Vallès Oriental I (GRANOLLERS)
CRP Sarrià - Sant Gervasi (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més