Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

La lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer

Comment it - 45 Visits
Llibre

Sánchez, Emilio; García, J. Ricardo; Rosales, Javier

Graó, d'IRIF, SL; [Barcelona], 2010

Reflexiona sobre la dificultat de convertir els avenços de coneixements sobre el procés lector en avenços en el procés didàctic que utilitza el professorat. Ofereix als docents propostes per introduir canvis progressius en el treball de la lectura a l'aula.

 

Description terms:
didactics, functional reading, pre-reading, reading, reading comprehension

Curricular description:
Educació primària - Cicle mitjà - Llengua catalana i literatura: Llengua escrita; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Llengua catalana i Literatura: comprensió i interpretació de missatges orals i escrits,  Comprensió; Educació primària - Cicle inicial - Llengua catalana i literatura: lectura mental i expressiva de textos breus,  Comprensió + information
 
Scope:
Teachers
Context:
Educació primària; ESO
Language:
Castellà
Educational resource:
Information
Characteristics:
Té 382 pàgines. Conté un glossari i referències bibliogràfiques.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788478278923; Dipòsit legal:B-4.178-2010
 
License:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibility:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP d'Osona (VIC)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Pallars Jussà (TREMP)
CRP del Pla de l'Estany (BANYOLES)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ information
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more