Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

La lectura en el aula. Qué se hace, qué se debe hacer y qué se puede hacer

Comentalo - 45 Visitas
Llibre

Sánchez, Emilio; García, J. Ricardo; Rosales, Javier

Graó, d'IRIF, SL; [Barcelona], 2010

Reflexiona sobre la dificultat de convertir els avenços de coneixements sobre el procés lector en avenços en el procés didàctic que utilitza el professorat. Ofereix als docents propostes per introduir canvis progressius en el treball de la lectura a l'aula.

 

descripción temática:
didáctica, lectura funcional, prelectura, lectura

Descripción curricular:
Educació primària - Cicle mitjà - Llengua catalana i literatura: Llengua escrita; Educació secundària obligatòria - 3r - 4t ESO - Llengua catalana i Literatura: comprensió i interpretació de missatges orals i escrits,  Comprensió; Educació primària - Cicle inicial - Llengua catalana i literatura: lectura mental i expressiva de textos breus,  Comprensió + información
 
Ámbito:
Profesorado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Recurso educativo:
Información
Características:
Té 382 pàgines. Conté un glossari i referències bibliogràfiques.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788478278923; Dipòsit legal:B-4.178-2010
 
Licencia:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilidad:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP d'Osona (VIC)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Baix Llobregat VII (MARTORELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Pallars Jussà (TREMP)
CRP del Pla de l'Estany (BANYOLES)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más