Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Ull científic, II

Comentalo - 175 Visitas
Vídeo

Cocker, Michael; [direcció i producció]; Hart-Davis, Adam; [producció de la sèrie]; Jelley, Chris; [producció executiva]; Stewart Cox, Belinda; [recerques]; Jarvies, Anne; [recerques fílmiques]; Fairholme, Steve; [edició]; Jones, David; [demostracions]

Serveis de Cultura Popular; Yorkshire Television, 1993

Els tres reportatges que inclou la cinta estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell. Tracta els temes següents: la gravetat, força i fricció i els elements més lleugers que l'aire.

 

descripción temática:
método activo, aeronáutica, astronomía, química, didáctica, energía, ingeniería, medio ambiente, geografía, historia de la ciencia, meteorología, química física, física, enseñanza, tecnología

Descripción curricular:
Educació secundària obligatòria - Ciències de la naturalesa/Física i química/Biologia i geologia + información
 
Ámbito:
Profesorado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Català
 
Licencia:
Domini públic En aquesta obra de 'Domini Públic' han expirat els drets d'autor de caràcter patrimonial, qualsevol persona pot emprar, copiar, redistribuir, crear versions derivades respectant els drets morals de l'autoria que han estat recollits a l'article 6 (bis) del Conveni de Berna, on es garanteix el reconeixement explícit de l'autoria i el respecte els drets morals dels esmentats autors acollint-se a l'article 339 del Codi Civil Espanyol.
Disponibilidad:
CRP de l'Anoia (IGUALADA)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
CRP Sarrià - Sant Gervasi (BARCELONA)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más