Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Vols una Coca-Cola?

Comenta'l - 131 Visites
Pàgina web

Marta Tomo Borràs

2006

Webquesta que proposa a l'alumnat que avalui i investigui quina ha estat l'estratègia de màrqueting de la beguda Coca-cola que l'ha fet esdevenir la marca més famosa del món.

http://webquest.xtec.cat/httpdocs/cocacola/index.htm

 

Descripció temàtica:
publicitat, gestió empresarial, empresa, fonts d'informació, màrqueting, lloc web

Descripció curricular:
Economia de l'empresa: L'empresa i el medi ambient,  Les àrees de decisió en l'empresa,  L'empresa i les noves tecnologies + informació
 
Àmbit:
Alumnat, Professorat, Altres
Context:
Batxillerat; Biblioteca/Centre de documentació; Altres
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Exercitació, Informació
 
Llicència:
CC: Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa) No es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original. (+info: http://cat.creativecommons.org/http:/cat.creativecommons.org/)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més