Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Vull investigar la realitat augmentada, per on puc començar?

Comentalo - 55 Visitas
Pàgina web

Recerca en acció

2010

La realitat augmentada (Augmented Reality, en anglès) s’utilitza per a denotar sistemes informàtics on es visualitzen de forma integrada elements virtuals i entorns físics reals , i permeten que l’usuari hi pugui interactuar. Els sistemes han de processar les entrades (la realitat, els elements que permeten la interacció), de forma que els dispositius de sortida donin una visualització mixta i que respongui a la interacció – el processament ha de ser “en temps real”. Amb la investigació recent el ventall de dispositius d’entrada i sortida està creixent i les aplicacions es multipliquen. Un dels investigadors actuals més coneguts és Steven K. Feiner (1), que ha treballat en sistemes on es superposa la visió real d’entorns urbans amb informació sobre els mateixos (o les seves reconstruccions), el que exemplifica una de les aplicacions.

http://www.recercaenaccio.cat/pregunta/vull-investigar-la-realitat-augmentada-per-on-puc-c omencar/ http://www.recercaenaccio.cat/pregunta/vull-investigar-la-realitat-augmentada-per-on-puc-c...

 

descripción temática:
aplicación informática, tecnologías educativas, tecnología

Descripción curricular:
Competències generals: Digital; Educació secundària obligatòria - Tecnologies/Tecnologia/Informàtica; Sistemes microinformàtics i xarxes: MP8. Aplicacions Web; FP específica de grau superior - Informàtica i comunicacions.Administració de sistemes informàtics en xarxa + información
 
Ámbito:
Alumnado, Profesorado
Contexto:
ESO; Batxillerat
Idioma:
Català
 
Licencia:
CC: Reconeixement - NoComercial - SenseObraDerivada (by-nc-nd) No es permet un ús comercial de l'obra original ni la generació d'obres derivades.
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más