Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

El síndrome de Asperger. Guía para mejorar la convivencia escolar dirigida a familiares, profesores y compañeros

Comenta'l - 1 Visita
Llibre

González, Ana

CEPE, 2012

Aquest llibre ofereix a professors, familiars i companys tant una guia per identificar i comprendre les dificultats socials de les persones amb síndrome d'Asperger com una eina pràctica i senzilla per tractar d'atenuar-les. Es recullen en aquestes pàgines molts dels treballs que centren la seva mirada en el desenvolupament social de les persones amb SA, en la construcció del seu concepte d'amistat, en les dificultats que poden sorgir en el marc escolar i en les mesures que es poden adoptar per pal·liar o mitigar l'aïllament o l'exclusió a la qual moltes vegades es veuen abocats aquests alumnes; en concret, es parla de la possibilitat de comunicar o informar del diagnòstic als companys de classe a l'escola ordinària.

 

Descripció temàtica:
dèficit d'atenció, discapacitat mental, suport pedagògic, trastorn de l’espectre autista, trastorn de la conducta, síndrome d'Asperger, convivència escolar

Descripció curricular:
Atenció a la diversitat: Necessitats educatives específiques + informació
 
Àmbit:
Famílies, Professorat
Context:
Educació primària; ESO; Educació especial; Formació permanent
Idioma:
Castellà
Recurs educatiu:
Tutorial i/o manual
Identificador:
ISBN/ISSN:978-84-7869-726-7; Dipòsit legal:M-40099-2012
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Vallès Occidental IV (SANT CUGAT DEL VALLÈS)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més