Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La descoberta del pensament matemàtic a l'escola bressol

Comenta'l - 1 Visita
Escrit

Alsina, Àngel; Xarxa d'Escoles Bressol Municipals de Girona

Rosa Sensat, 2015

Recull d’experiències entorn de la descoberta del pensament matemàtic. Parla d’espais, d’ambients i de propostes de joc construïts amb la intenció d’afavorir el pensament matemàtic a partir d’objectes coneguts pels infants, i d’altres no tan pròxims.

 

Descripció temàtica:
matemàtiques aplicades, aritmètica, procés cognitiu, educació infantil de primer cicle, lògica, matemàtiques, mesura, pensament matemàtic, pensament

Descripció curricular:
Educació infantil - Comunicació i llenguatges; Educació infantil - Parvulari (2n cicle) - Descoberta de l'entorn: Raonament i representació,  Noció i representació de quantitat,  Classificació d'objectes i materials; Formació del professorat: Formació permanent del professorat,  Formació inicial + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Llar d'infants; Formació permanent
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
Característiques:
Té 120 pàgines amb fotografies en blanc i negre.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788494273186; Dipòsit legal:B. 8573-2015
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP del Gironès (GIRONA)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més