Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Escenaris nous, aprenentatges nous. Dossier Graó

Comenta'l - 2 Visites
Escrit Dossier Text

Palou, Juli; Fons, Montserrat; Cela, Jaume

Graó, 2016

Recull d'articles que es replantegen l'espai d'aprenentatge. El trencament de les parets de les aules suposa reptes nous. L'espai ha deixat de ser estàtic, i la realitat també és virtual. Ara el repte és aprendre en molts escenaris variats, saber desplaçar-se per espais reals i virtuals, i trobar respostes en tots. Aquest és el nexe dels diferents articles que composen el dossier.

 

Descripció temàtica:
aula, innovació educativa, sistema educatiu, pedagogia experimental, estratègia d'aprenentatge, agrupaments flexibles, escola, espai, professor, formació de professors

Descripció curricular:
Orientació: Metodologies d'ensenyament-aprenentatge; Organització educativa: Projecte educatiu; Didàctica: Metodologia,  Orientacions didàctiques; Ciències de l'Educació: Teoria de l'educació,  Innovació educativa; Formació del professorat: Formació permanent del professorat + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Formació permanent; Política educativa; Altres
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació, Tutorial i/o manual
Característiques:
92 pàgines
Identificador:
ISBN/ISSN:9788499807331
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP del Baix Llobregat V (CORNELLÀ)
CRP del Gironès (GIRONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més