Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Aprendre a conviure, aprendre a transformar. Dossier Graó

Comenta'l - 11 Visites
Escrit Revista

Vicente Abad, Juan de; [coordinador]

Graó, 2017

Aquest dossier presenta reflexions i experiències de centre sobre convivència escolar (un objectiu educatiu de primer ordre), planteja reptes que cal abordar i suggereix mesures preventives dels conflictes, tot comptant amb el suport dels agents educatius i d’àmbit municipal, per poder donar respostes millors i més contextualitzades amb la intenció d’aprendre en xarxa i millorar la convivència diària als centres.

 

Descripció temàtica:
conducta, conflicte, grup, relacions interpersonals, alumne inadaptat, grup d'iguals, integració social, convivència, pla de convivència

Descripció curricular:
Docents - Atenció a la diversitat; Psicologia: Personalitat,  Psicopedagogia; Organització educativa: Projecte educatiu; Formació del professorat: Formació permanent del professorat + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Formació permanent
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
Característiques:
Té 97 pàgines amb esquemes, quadres i fotografies a color
Identificador:
ISBN/ISSN:9788499808055
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP de les Garrigues (LES BORGES BLANQUES)
CRP del Gironès (GIRONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més