Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La conversa de matemàtiques a l'aula: una eina per a la millora de l'adquisició de la competència matemàtica de tot l'alumnat d'educació primària

Comenta'l - 1 Visita
PDF

M. Teresa Serra Santasusana

2011

L'estudi parteix i justifica la idea que fomentar el diàleg a la classe de matemàtiques entre el professorat i l'alumnat representa una millora per a l'adquisició de la competència matemàtica i comunicativa. Es fa una tria acurada dels continguts matemàtics a desenvolupar, de les activitats matemàtiques a dur a terme i de les estratègies per gestionar la conversa a l'aula. S'ha elaborat, així mateix, una Pauta d'Observació de la conversa que contempla diferents aspectes relacionats amb les estratègies metodològiques i amb els nivells de competència matemàtica. S'exposen els resultats i les conclusions relatives a l'observació de les tres converses de matemàtiques en català i d'una conversa de matemàtiques en anglès.

http://phobos.xtec.es/sgfprp/resum.php?codi=2051

 

Descripció temàtica:
centre d'ensenyament, innovació educativa, investigació educativa, pedagogia experimental, matemàtiques

Descripció curricular:
Educació primària - Matemàtiques + informació
 
Àmbit:
Direcció, Professorat, Altres
Context:
Educació primària; Biblioteca/Centre de documentació; Altres
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
 
Llicència:
CC: Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa) No es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original. (+info: http://cat.creativecommons.org/http:/cat.creativecommons.org/)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més