Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

El treball de les competències científica i comunicativa en el marc de l'assignatura de les ciències per al món contemporani

Comenta'l - 1 Visita
PDF

Celsa Cortijo Pérez

2011

Durant la recerca hem constatat la importància d'ensenyar a fer lectura crítica i textos argumentatius a l'alumnat per tal d'abordar la temàtica variada de la programació de Ciències per al Món Contemporani, sempre orientada des de les dues vessants científica i social i molt influenciada pels mitjans de comunicació. L'objectiu és que l'alumnat s'adoni de la importància de identificar i justificar les raons fonamentades en proves i/o raons de tipus ètic i no en indicis, prejudicis i creences. Respectant i valorant críticament les opinions dels altres.

http://phobos.xtec.es/sgfprp/resum.php?codi=2055

 

Descripció temàtica:
anàlisi crític, ètica, ciències de la vida, batxillerat

Descripció curricular:
Ciències per al món contemporani: Debats sobre la societat de la informació i del coneixement,  Materials, objectes i tecnologies,  Desenvolupament humà i desenvolupament sostenible,  Biotecnologia i societat,  Ciència, salut i estils de vida,  Origen i evolució de l'Univers i de la vida; Educació secundària obligatòria - Ciències de la naturalesa/Física i química/Biologia i geologia + informació
 
Àmbit:
Professorat, Altres
Context:
ESO; Batxillerat; Altres
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
 
Llicència:
CC: Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa) No es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original. (+info: http://cat.creativecommons.org/http:/cat.creativecommons.org/)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més