Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Comprensión lectora. El uso de la lengua como procedimiento

Comenta'l - 12 Visites
Escrit Llibre

Bofarull, M.Teresa; Cerezo, Manuel; Gil, Rosa; Jolibert, Jossette; Martínez Rico, Gabriel; Oller, Carles; Pipkin, Mabel; Quintanal, José; Serra, Joan; Solé, Isabel; Soliva, Maria; Teberosky, Ana; Tolchinsky, Liliana; Vidal Abarca, Eduardo

Graó; [Barcelona], 2001

Saber trobar les idees nuclears en un text, inferir la informació no explícita en un escrit o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que normalment fan els lectors competents, i són aquests, precisament, els tipus d'exercicis que proposen els autors i autores d'aquest llibre.

 

Descripció temàtica:
lingüística, literatura, tutoria, català

 
Àmbit:
Professorat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 169 pàgines. Forma part de la col·lecció 'Claves para la Innovación Educativa', 10
Identificador:
ISBN/ISSN:84-7827-258-5; Dipòsit legal:M-38.433-2001
 
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP Ciutat de Santa Coloma de Gramenet (SANTA COLOMA DE GRAMENET)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Llobregat VI (SANT VICENÇ DELS HORTS)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP del Pla de l'Estany (BANYOLES)
CRP del Vallès Occidental VII (BADIA DEL VALLÈS)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més