Blázquez, Domingo; Sebastiani, Enric M
INDE Publicaciones, 2009
Aquest llibre pretén ajudar i donar resposta als docents per treballar tenint en compte les competències. Està estructurat en nou capítols i cada un d'ells tracta un aspecte diferent però relacionat amb els altres. Capítol 1: perspectiva sobre com el professorat s'enfronta al canvi, quins dubtes i reflexions li provoca el fet d'haver d'ensenyar competències, i com es resol això a través de la seva pròpia pràctica. Capítol 2: aproximació teòrica, tracta el concepte i intenta donar respostes. Capítol 3: es respon a qüestions més tecnico-pedagògiques sobre les competències bàsiques. Capítol 4: vinculació o interrelació entre competències bàsiques i educació física. Capítol 5: explica la manera en que les competències bàsiques intervenen en els dissenys curriculars. Capítol 6: vinculació de les competències amb l'educació física en les diferents etapes educatives (infantil, primària, secundària i batxillerat). Capítol 7: part didàctica per tractar les competències. Capítol 8: l'avaluació. Capítol 9: competències que ha de tenir el professorat d'educació física.