Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Sociología para el profesorado de música. Perspectivas para la práctica

Comenta'l - 10 Visites
Llibre

Froehlich, Hildegard C; Musumeci, Orlando; [traductor]

Graó, 2011

Destinat al professorat de música. Partint de l'estudi d'aquelles qüestions sociològiques que influeixen sobre tota l'educació escolar, incideix en els conceptes d'ensenyament i aprenentatge musical. Així, a través d'aquest coneixement sociològic reflexiona sobre la selecció de materials, metodologies i estratègies per transmetre noves experiències i idees a l'alumnat.

 

Descripció temàtica:
art, estratègia d'aprenentatge, música, educació musical, sociologia

Descripció curricular:
Història de la música i de la dansa: La música com a fet cultural i social + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Batxillerat; Formació permanent
Idioma:
Castellà
Recurs educatiu:
Tutorial i/o manual
Característiques:
Té 187 pàgines. Llista àmplia de referències bibliogràfiques.
Identificador:
ISBN/ISSN:978-84-9980-187-2
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP d'Osona (VIC)
CRP de l'Alt Empordà (FIGUERES)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Llobregat VI (SANT VICENÇ DELS HORTS)
CRP del Maresme I (MATARÓ)
CRP del Maresme III (EL MASNOU)
CRP del Vallès Oriental I (GRANOLLERS)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més