Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Estrategias de lectura

Comment it - 22 Visits
Llibre

Solé, Isabel

Graó, 2012

Ensenyar a llegir no és gens fàcil. La lectura és un procés complex, requereix una intervenció abans, durant i després. I també plantejar-se la relació existent entre llegir, comprendre i aprendre. El contingut d'aquest document preten ajudar als docents i professionals educatius per promoure la utilització d'estratègies lectores que facilitin a l'alumnat,la la interpretació i comprensió deltextos escrits de manera autònoma. Amb un pròleg de Cèsar Coll, el llibre està dividit en vuit capítols que des de la perspectiva interactiva planteja què és la lectura i el seu ensenyament. Fonamentalment tracta de l'aprenentatge de les estratègies de comprensió lectora. Conté una extensa bibliografia sobre el tema i un annex amb una proposta de seqüència didàctica per primària i per educació infantil

 

Description terms:
reading, reading strategies

Curricular description:
Educació primària - Cicle superior - Llengua castellana i literatura: Llengua escrita,  Comprensió; Educació primària - Competències bàsiques; Educació primària - Cicle inicial - Llengua catalana i literatura: Llengua escrita,  Comprensió + information
 
Scope:
Teachers
Context:
Educació primària; ESO
Language:
Castellà
Educational resource:
Practice
Identificador:
Dipòsit legal:B-48.936-2006
 
License:
Copyright © undefined
Disponibility:
CRP Sant Andreu (BARCELONA)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more