Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Las competencias en la programación de aula (Vol. II). Educación secundaria (12-18 años)

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Escamilla González, Amparo

Graó, 2011

Com portar a la pràctica la programació per competències a l'aula de secundària? Es tracta d'un enfocament vinculat al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l'estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre.

 

Descripció temàtica:
competència, avaluació de competències, educació secundària, batxillerat, mètode d'ensenyament, debat, aprenentatge significatiu, programació didàctica, competències bàsiques, competència de aprendre a aprendre, programació d'aula, unitats didàctiques

Descripció curricular:
Competències generals: Personal i interpersonal,  Comunicativa; Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
ESO; Batxillerat
Idioma:
Castellà
Característiques:
Té 322 pàgines. Conté diferents annexos: referències bibliogràfiques, glossari de termes essencials i propostes de tasques. Pertany a la "Serie Didáctica / Diseño y desarrollo curricular / Competencias", 286
Identificador:
ISBN/ISSN:9788499800707
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
CRP de la Selva I (SANTA COLOMA DE FARNERS)
CRP de la Selva II (BLANES)
CRP de la Terra Alta (GANDESA)
CRP del Bages (MANRESA)
CRP del Baix Ebre (TORTOSA)
CRP del Maresme II (PINEDA DE MAR)
CRP del Pallars Sobirà (SORT)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més