Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La pràctica solidària com a pedagogia de la ciutadania activa

Comenta'l - 1 Visita
Escrit Llibre

Tapia, María Nieves

Fundació Jaume Bofill, 2006

Educar per a la ciutadania ha estat un dels objectius centrals dels sistemes educatius. En aquest debat es presenta una descripció breu de la pedagogia de l'aprenentatge servei com a proposta didàctica efectiva per a una educació ciutadana participativa i solidària.

 

Descripció temàtica:
ciutadania, relacions interpersonals, pedagogia, Societat, Conflictes socials, experiències, problemes, aprenentatge-servei, educació activa, debats d'educació, actualitat, context social, polític i econòmic, pràctica solidària

Descripció curricular:
Competències generals: Coneixement i interacció amb el món,  Personal i interpersonal + informació
 
Àmbit:
Tutoria, Famílies
Context:
ESO; Batxillerat; Educació continua; Formació permanent; Política educativa
Idioma:
Català
Característiques:
Té 57 pàgines. Pertany a la col·lecció "Debats d'Educació", 6.
Identificador:
ISBN/ISSN:8485557638
 
Llicència:
Domini públic En aquesta obra de 'Domini Públic' han expirat els drets d'autor de caràcter patrimonial, qualsevol persona pot emprar, copiar, redistribuir, crear versions derivades respectant els drets morals de l'autoria que han estat recollits a l'article 6 (bis) del Conveni de Berna, on es garanteix el reconeixement explícit de l'autoria i el respecte els drets morals dels esmentats autors acollint-se a l'article 339 del Codi Civil Espanyol.
Disponibilitat:
CRP Ciutat de Badalona (BADALONA)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més