Biglia, Bàrbara, Jiménez, Edurne [Coord]
2016
La guía sadreça, sobretot, a persones i entitats especialitzades en la formació de professionals en violències de gènere, però també shi poden beneficiar els qui tenen una sensibilitat o una formació sobre qüestions de gènere i treballen directament amb joves. Es divideix en dues seccions, la primera, Situant-nos, tracta destablir unes bases mínimes per a la comprensió i anàlisi del fenomen de les violències de gènere entre i envers joves actualment a Catalunya. Es presenta duna manera breu lenfocament sobre les violències de gènere que ha estat el fil conductor daquest projecte; es mostrem algunes dades sobre la persistència daquesta problemàtica entre i envers joves i, finalment, s'analitza la legislació específica en vigor actualment a Catalunya. La segona,La formació, està dedicada a lacció educativa pròpiament dita. Comença amb un capítol sobre el procés de disseny pedagògic i sobre qüestions metodològiques prèvies a la implementació, que dóna pas a la presentació de les primeres quatre sessions de la formació en fitxes que descriuen les activitats i els materials de suport necessaris per replicar la proposta pedagògica presentada.
http://www.gapwork.cat/images/Cascada.pdf