Centre de Recursos de Llengües Estrangeres, Departament d''Ensenyament; Jardí, Enric; [disseny gràfic]
Generalitat de Catalunya, Departament d''Ensenyament, 2002
Aconseguir fer aprenents autònoms és un repte de l'escola actual. Això suposa canvis importants i que el concepte d'autonomia en l'aprenentatge impliqui també l'organització d'un espai diferent, on l'alumne se senti a gust, trobi resposta a les seves necessitats i pugui desenvolupar les seves capacitats d'aprenentatge. Aquest llibre proposa un nou concepte d'espai-aula. Un espai de treball agradable i ambientat en la llengua d'aprenentatge i que sigui a la vegada flexible i divers per tal de facilitar: la realització d'activitats diverses de forma simultània i llibretat de moviments per a realitzar diferents tipus d'agrupaments. Proposa objectius i continguts, suggeriments didàctics, aspectes organitzatius i avaluatius. També inclou opinions de professors que han participat en el Projecte Orator en la modalitat "creació d'una aula amb espais diversificats".
Forma part de: Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats