Guasch, Oriol; Ribas, Teresa; Milian, Marta; [et al.]
Graó, d'IRIF, SL; [Barcelona], 2012
Monogràfic centrat en esbrinar quins desenvolupaments teòrics han informat levolució de la metodologia dels treballs per projectes, com aquests han donat resposta a nous reptes en la formació lingüística i literària i com shan beneficiat dels nous recursos tecnològics. Els articles del monogràfic són: Projectes de treball per ensenyar i aprendre llengua i literatura", El model de seqüència didàctica vint anys després, La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte, Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura, Una radionovella a laula dacollida, Cartas de ida y vuelta, Un espai de reflexió i recerca gramatical al voltant dels temps verbals del passat a quart d'ESO. Altres articles són: L'ensenyament de la gramàtica, L'avaluació dels aprenentatges lingüístics: una aproximació inicial i Les xarxes socials com a recurs educatiu.