Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  
1-10 of 574 results

Sort by: Default Date Title Visits Score Comments

  • All (574)
  • Resources on-line (252)
    • Interactiu (49)
    • Aplicació (118)
    • Imatge (4)
    • Àudio (32)
    • Vídeo (17)
    • Document (19)
    • Pàgina web (231)
  • Physical resources (322)
    • Vídeo (11)
    • Escrit (273)
    • Maleta pedagògica (32)
    • Recurs electrònic (15)
    • Objecte (22)
    • Àudio (1)
    • Material visual (4)
 Don Quijote en Inglaterra  

Comment it - 197 Visits 21


Ruiz Barrientos, Beatriz

2005

Webquesta que proposa un breu viatge en el temps per descobrir innumerables traduccions del Quijote a l'anglès.

 Diario de Greg  

Comment it - 411 Visits 213


Mireia Marès

2012

Activitat de lecto escriptura per alumnat de primària centrada en l'obra "El diario de Greg" "El diario de Greg" és un llibre infantil creats per Jeff Kinney.

 Ut y las estrellas  

Comment it - 128 Visits 3


Álvarez Ortega, Montserrat;Calbó, Tresa

2013

Activitat interactiva sobre el llibre de literatura infantil "Ut y las estrellas" de l'escriptora Pilar Molina Llorente amb animacions i proposta de lectura.

 El pequeño escritor  

Comment it - 209 Visits 75


Mattel

2000

Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta.[+]
Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta.[+]
Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta. Un cop fet tot això es pot imprimir el treball realitzat. Hi ha moltes opcions en cada un dels apartats la qual cosa permet una gran ventall de possibilitats en la composició de les narracions.[-]

 El abuelo cumple setenta años  

Comment it - 155 Visits 62


Gispert, Dolors; Ribas, Lurdes

2015

Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera.[+]
Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera.[+]
Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera. Cada quadern és una història molt pròpia de l'edat dels nens, un tema d'interès que engresca a llegir fomentant el gust per la lectura. Cadascun dels quaderns segueix una mateixa estructura: "Què en saps?" són activitats d'anticipació lectora (prepara l'alumnat sobre el contingut de la història). "Fes via" són diferents tipus d'activitats de comprensió lectora lligades amb la història que es va desenvolupant, "Fes memòria" són activitats d'autoavaluació i a "Digues la teva" hi ha activitats per donar l'opinió i també d'autoavaluació. A través de les activitats d'aprenentatge dels diferents quaderns es treballen habilitats de comprensió com la anticipació, la localització de detalls, la identificació, l'atenció, l'organització, la memòria, etc.[-]

 Cues de lengua castellana 10  

Comment it - 69 Visits 6162


Canyelles, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: La descripció d'un lloc. El mar i la platja. Els determinants demostratius. Els determinants numerals: ordinals i cardinals. Grafies i fonemes diferencials entre el català i el castellà: CH, Ñ, Y... A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: La carta. Els adjectius. Complements verbals de lloc. Les grafies Y, I. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: El diari personal. Les botigues. Estructures comparatives. Paraules homòfones. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar el conte i els codis verbals. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 11  

Comment it - 31 Visits 6162


Canyelles, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: El plànol i el mapa. Elements del carrer. Temps verbals: l'imperatiu. La lletra H. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: Els anuncis per paraules. La part externa d'una casa. Temps verbals: el passat. Les formes verbals del pretèrit imperfet: els acabaments en "-ABA". A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: El diàleg. La higiene personal. El condicional. Les grafies G i J. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar: L'entrevista. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 12  

Comment it - 34 Visits 6162


anyelles, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: L'enquesta. Les plantes. Perífrasis verbals de probabilitat: "deber de...". Les lletres C, Z i QU. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: El debat. La salut. Els pronoms àtons de CI "le i les". Morfologia dels pronoms de CI en coincidència amb els de CD. Absència del guió en l'escriptura dels pronoms enclítics. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: L'acudit. Camp semàntic: els aliments. Frases exclamatives. La separació sil·làbica. Els dígrafs CH, LL i RR. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar el reportatge periodístic. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 8  

Comment it - 36 Visits 6162


Fuster, Esther; [redacció i edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: la postal. Elements del paisatge. Temps verbals: el present. La lletra H. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: la conversa telefònica. Vocabulari sobre la taula. Temps verbals: el passat. Les grafies R i RR. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: el programa i la cartellera. El calendari. Temps verbals: el futur. Les grafies G i J. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar el teatre. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 18  

Comment it - 38 Visits 6162


Canals, Anna [redacció i coordinació de l'àrea de llengua]; Sisó, Marta; Cebrián, Vanessa [Col·laboració] Fuster, Esther [edició]; Roldán, Gustavo [il·lustracions]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2003

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: Animals en perill d'extinció. El complement de règim verbal. Les preposicions. Les grafies C i Z. El text expositiu. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: Els accidents geogràfics. Adverbis de lloc, de temps i de mode. Els adverbis acabats en "-mente". La lletra C. El dígraf QU. La descripció d'un lloc. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: Tipus d'energia. Frases compostes coordinades i subordinades. Les conjuncions. Les grafies M i N. El resum. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar les notícies d'una revista de classe. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

Results page 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more