Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  
1-10 de 564 resultados

Ordenar por: Relevancia Fecha Título Visitas Valoración Comentarios

  • Todo (564)
  • Recursos en línea (252)
    • Interactiu (49)
    • Aplicació (118)
    • Imatge (4)
    • Àudio (32)
    • Vídeo (17)
    • Document (19)
    • Pàgina web (231)
  • Recursos físicos (312)
    • Vídeo (9)
    • Escrit (263)
    • Maleta pedagògica (25)
    • Recurs electrònic (15)
    • Objecte (20)
    • Àudio (1)
    • Material visual (4)
 Don Quijote en Inglaterra  

Comentalo - 197 Visitas 21


Ruiz Barrientos, Beatriz

2005

Webquesta que proposa un breu viatge en el temps per descobrir innumerables traduccions del Quijote a l'anglès.

 Diario de Greg  

Comentalo - 411 Visitas 213


Mireia Marès

2012

Activitat de lecto escriptura per alumnat de primària centrada en l'obra "El diario de Greg" "El diario de Greg" és un llibre infantil creats per Jeff Kinney.

 Ut y las estrellas  

Comentalo - 128 Visitas 3


Álvarez Ortega, Montserrat;Calbó, Tresa

2013

Activitat interactiva sobre el llibre de literatura infantil "Ut y las estrellas" de l'escriptora Pilar Molina Llorente amb animacions i proposta de lectura.

 El pequeño escritor  

Comentalo - 207 Visitas 75


Mattel

2000

Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta.[+]
Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta.[+]
Es tracta d'un programa multimèdia que permet als escriptors més petits iniciar-se en el món dels contes com a lectors, escriptors o impressors del que hagin fet. Permet composar històries curtes ajuntant paisatges de fons, objectes i persones sobre aquests paisatges, afegir-hi músiques i com no, el text que més escaigui a la historieta. Un cop fet tot això es pot imprimir el treball realitzat. Hi ha moltes opcions en cada un dels apartats la qual cosa permet una gran ventall de possibilitats en la composició de les narracions.[-]

 El abuelo cumple setenta años  

Comentalo - 154 Visitas 62


Gispert, Dolors; Ribas, Lurdes

2015

Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera.[+]
Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera.[+]
Aquest és el setè número d'una col·lecció, en castellà, de quaderns que tenen com a eix principal la comprensió lectora. Amb ells, els nens i nenes treballen diferents tipus de comprensió, aprenen a aplicar les estratègies i a millorar les habilitats lectores, i, transversalment, fomenten valors educatius per viure en societat com el respecte, la confiança, el diàleg, l'amistat, etcètera. Cada quadern és una història molt pròpia de l'edat dels nens, un tema d'interès que engresca a llegir fomentant el gust per la lectura. Cadascun dels quaderns segueix una mateixa estructura: "Què en saps?" són activitats d'anticipació lectora (prepara l'alumnat sobre el contingut de la història). "Fes via" són diferents tipus d'activitats de comprensió lectora lligades amb la història que es va desenvolupant, "Fes memòria" són activitats d'autoavaluació i a "Digues la teva" hi ha activitats per donar l'opinió i també d'autoavaluació. A través de les activitats d'aprenentatge dels diferents quaderns es treballen habilitats de comprensió com la anticipació, la localització de detalls, la identificació, l'atenció, l'organització, la memòria, etc.[-]

 Cues de lengua castellana 7  

Comentalo - 69 Visitas 6162


Fuster, Esther; [redacció i edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: La fitxa. Animals salvatges, domèstics i de granja. Absència de l'article davant de noms propis i en l'estructura possessiu + nom. Les grafies Y, Ñ, CH. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: les notes breus. Les fruites i verdures. Complements verbals de quantitat. Complements verbals de lloc. La conjunció Y. Les lletres Y i LL. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar la invitació. Els oficis i les eines. El complement circumstancial de temps. Les paraules homòfones. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar el còmic i els codis verbals i no verbals. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 18  

Comentalo - 37 Visitas 6162


Canals, Anna [redacció i coordinació de l'àrea de llengua]; Sisó, Marta; Cebrián, Vanessa [Col·laboració] Fuster, Esther [edició]; Roldán, Gustavo [il·lustracions]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2003

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: Animals en perill d'extinció. El complement de règim verbal. Les preposicions. Les grafies C i Z. El text expositiu. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: Els accidents geogràfics. Adverbis de lloc, de temps i de mode. Els adverbis acabats en "-mente". La lletra C. El dígraf QU. La descripció d'un lloc. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: Tipus d'energia. Frases compostes coordinades i subordinades. Les conjuncions. Les grafies M i N. El resum. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar les notícies d'una revista de classe. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 14  

Comentalo - 32 Visitas 6162


Canals, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Roldán, Gustavo [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2003

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: El món dels romans. Expressions llatines. Les conjugacions verbals. El verb. Les paraules homòfones amb alternança: B/V, H/-, Y/LL. Els mites i les llegendes. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: El cos humà. Les perífrasis verbals: "ir" + infinitiu, "estar" + gerundi". Les perífrasis verbals de probabilitat i d'obligació. La lletra H a l'inici de paraula i intercalada. El text instructiu. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: Els esports. El complement directe. Les grafies G i J. El monòleg. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar els embarbussaments, cal·ligrames,...A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 10  

Comentalo - 69 Visitas 6162


Canyelles, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Brocal, Pep i Marc; [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2002

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: La descripció d'un lloc. El mar i la platja. Els determinants demostratius. Els determinants numerals: ordinals i cardinals. Grafies i fonemes diferencials entre el català i el castellà: CH, Ñ, Y... A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: La carta. Els adjectius. Complements verbals de lloc. Les grafies Y, I. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: El diari personal. Les botigues. Estructures comparatives. Paraules homòfones. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar el conte i els codis verbals. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

 Cues de lengua castellana 16  

Comentalo - 67 Visitas 6162


Canals, Anna [redacció]; Fuster, Esther [edició]; Roldán, Gustavo [il·lustracions]; Canals, Anna; [coordinació de l'àrea de llengua]; Carrasco; Xavier; [coordinació general]; Blanch, Xavier; [direcció general];

2003

Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua.[+]
Es tracta d'un llibre d'exercicis per a l'alumne estructurat en quatre unitats, cada una d'elles amb activitats adreçades a desenvolupar diversos continguts. Al final de cada unitat hi ha uns exercicis de comprensió de la lectura i un joc de llengua. A la unitat 1 hi ha exercicis per treballar: L'orquestra. El gènere i el nombre dels substantius. La concordança dels elements del sintagma nominal. L'accentuació. L'accent diacrític. La cançó. A la unitat 2 hi ha exercicis per treballar: El món del vaixells. Les formes verbals simples i compostes. Diftongs, hiats i adverbis acabats en "-mente". El punt de vista narratiu. A la unitat 3 hi ha exercicis per treballar: La música. Les formes personals i no personals del verb. Les grafies B i V en les formes verbals irregulars. L'estil directe e indirecte del diàleg. A la unitat 4 hi ha exercicis per treballar l'organització d'un reportatge audiovisual. A sota de cada pàgina hi ha una nota per al mestre on s'indica el contingut treballat.[-]

Página de resultados 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más