Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  
1-10 de 425 resultados

Ordenar por: Relevancia Fecha Título Visitas Valoración Comentarios

  • Todo (425)
  • Recursos en línea (353)
    • Interactiu (42)
    • Aplicació (125)
    • Imatge (13)
    • Àudio (3)
    • Vídeo (108)
    • Document (28)
    • Pàgina web (248)
  • Recursos físicos (72)
    • Vídeo (5)
    • Escrit (36)
    • Maleta pedagògica (15)
    • Recurs electrònic (5)
    • Objecte (15)
 Matemàtiques Experimentals  

Comentalo - 8 Visitas 21


Makarigakis, Alexandros K.; Darche, Michel; Centre·Sciences; Adecum

2019

Exposició virtual adreçada a docents de matemàtiques i alumnes que mostra més de 200 situacions matemàtiques on proposen als estudiants experimentar, temptejar, fer hipòtesis, provar-les, intentar validar-les, provar de demostrar i debatre sobre propietats matemàtiques.[+]
Exposició virtual adreçada a docents de matemàtiques i alumnes que mostra més de 200 situacions matemàtiques on proposen als estudiants experimentar, temptejar, fer hipòtesis, provar-les, intentar validar-les, provar de demostrar i debatre sobre propietats matemàtiques.[+]
Exposició virtual adreçada a docents de matemàtiques i alumnes que mostra més de 200 situacions matemàtiques on proposen als estudiants experimentar, temptejar, fer hipòtesis, provar-les, intentar validar-les, provar de demostrar i debatre sobre propietats matemàtiques. Per tal de no accentuar la fractura digital, ofereix la possibilitat d'imprimir les pantalles a partir dels documents pdf creats especialment amb aquesta finalitat.[-]

 Eurojocs  

Comentalo - 542 Visitas 75


Institut Català del Consum

2001

Multimèdia interactiu que inclou 6 jocs. En cada un es plantegen situacions encaminades a familiaritzar-se amb l'euro en les seves diferents modalitats o valors i alhora divertir-se. Inclou els jocs: Trencaclosques, Parelles, Eurocentre, El preu exacte, La cara de l'euro i De viatge amb l'euro.

 Web 2.0 Scientific Calculator  

Comentalo - 206 Visitas 21


Massow, Andrew

2014

Calculadora científica online que permet el càlcul d'operacions avançades. També permet la realització de gràfiques

 Les matemàtiques i les tecnologies. Recerca sobre la incidència del treball interdisciplinari d’aquestes àrees en el procés d’aprenentatge de l’alumnat de 1r d’ESOLes matemàtiques i les tecnologies. Recerca sobre la incidència del treball [..]  

Comentalo - Visitalo 7


Emilio Setien Sans

2011

La recerca consta de tres parts clarament diferenciades: una part de diagnosi inicial on s'han fet una sèrie d'estudis previs sobre la visió "parcel·lada" que l'alumnat té dels coneixements curriculars i altres qüestions relacionades amb el treball interdisciplinari i la coordinació entre les àrees a diversos centres de Catalunya, una part de disseny i elaboració d'una proposta didàctica interdisciplinària per a 1r d'ESO que d'una cosa tot el projecte i una part d'experimentació a l'aula d'aquesta proposta amb el seu corresponent anàlisi i extracció de conclusions.[+]
La recerca consta de tres parts clarament diferenciades: una part de diagnosi inicial on s'han fet una sèrie d'estudis previs sobre la visió "parcel·lada" que l'alumnat té dels coneixements curriculars i altres qüestions relacionades amb el treball interdisciplinari i la coordinació entre les àrees a diversos centres de Catalunya, una part de disseny i elaboració d'una proposta didàctica interdisciplinària per a 1r d'ESO que d'una cosa tot el projecte i una part d'experimentació a l'aula d'aquesta proposta amb el seu corresponent anàlisi i extracció de conclusions.[+]
La recerca consta de tres parts clarament diferenciades: una part de diagnosi inicial on s'han fet una sèrie d'estudis previs sobre la visió "parcel·lada" que l'alumnat té dels coneixements curriculars i altres qüestions relacionades amb el treball interdisciplinari i la coordinació entre les àrees a diversos centres de Catalunya, una part de disseny i elaboració d'una proposta didàctica interdisciplinària per a 1r d'ESO que d'una cosa tot el projecte i una part d'experimentació a l'aula d'aquesta proposta amb el seu corresponent anàlisi i extracció de conclusions. Quant a la proposta didàctica cal dir que aporta una manera d'interrelacionar les matèries de matemàtiques i tecnologies que, mantenint la identitat de cadascuna d'elles i respectant l'estructura organitzativa actual dels centres, permet treballar-les de forma global i integrada per tal d'afavorir en l'alumnat una visió més transversal dels coneixements i habilitats que va adquirint, proporcionant al professorat que pugui estar-ne interessat, tot un material meditat, contrastat i experimentat que podrà aplicar a l'aula si desitja avançar en la línia del treball cooperatiu.[-]

 Sistema dièdric. Projeccions de sòlids  

Comentalo - 375 Visitas 21


Cerisuelo, Rubén

2011

Teoria i exercicis de representació de vistes (alçat, planta i perfil) de sòlids representats en perspectiva isomètrica.

 Les matemàtiques del primer cicle de l'ESO amb GeoGebra  

Comentalo - 1493 Visitas 87


Joan Fernández Urbano

2011

En aquest treball s'ha treballat en coordinació amb l'equip del Creamat en el seu projecte ARC-CercaMat. Les 20 activitats creades representen un recurs del tipus TAC creat amb applets de GeoGebra. L'objectiu d'aquest treball és posar a l'abast del professorat recursos digitals per poder utilitizar a l'aula.

 El aprendizaje basado en problemas. Una propuesta metodológica en Educación Superior.El aprendizaje basado en problemas. Una propuesta metodológica en Educación [..]  

Comentalo - Visitalo 6162


Escribano, Alicia; Valle, Ángela del; [coords.]

2015

El lector trobarà en aquesta obra una resposta, teòrica i pràctica, fonamentada en aquesta teoria d'avantguarda que és l'Aprenentatge Basat en Problemes (ABP).

 Dominar els problemes matemàtics (ESO). Quadern de l'alumnat. D'una i de dues operacions, i de diverses operacions per dos camins diferents. Inclou problemes de fraccions, SMD, àrees i volums.Dominar els problemes matemàtics (ESO). Quadern de l'alumnat. D'una i [..]  

Comentalo - Visitalo 64


López Apesteguía, Francisco Javier

2017

Quadern de resolució de problemes dirigit a alumnat de primer cicle d'ESO. Metodologia que pretén que els alumnes identifiquin correctament quines relacions s'estableixen entre les dades, per tal que l'alumnat sigui capaç de resoldre problemes d'una, dues o més operacions per camins diferents, incloent-hi problemes que impliquin percentatges, volums, fraccions,.[+]
Quadern de resolució de problemes dirigit a alumnat de primer cicle d'ESO. Metodologia que pretén que els alumnes identifiquin correctament quines relacions s'estableixen entre les dades, per tal que l'alumnat sigui capaç de resoldre problemes d'una, dues o més operacions per camins diferents, incloent-hi problemes que impliquin percentatges, volums, fraccions,.[+]
Quadern de resolució de problemes dirigit a alumnat de primer cicle d'ESO. Metodologia que pretén que els alumnes identifiquin correctament quines relacions s'estableixen entre les dades, per tal que l'alumnat sigui capaç de resoldre problemes d'una, dues o més operacions per camins diferents, incloent-hi problemes que impliquin percentatges, volums, fraccions,...[-]

 Àlia. Ostres, la clau!  

Comentalo - 213 Visitas 5


Edu3

2008

En aquest capítol del programa sobre matemàtiques "Àlia", es fan diversos càlculs de probabilitats per trobar una clau oculta. A l'Àlia li ha sorgit una feina nova: desxifrar la clau d'un ordinador. Primer de tot, calcula el nombre de les possibles claus que hi pot haver, tenint en compte que hi ha 4 xifres del 0 al 9.[+]
En aquest capítol del programa sobre matemàtiques "Àlia", es fan diversos càlculs de probabilitats per trobar una clau oculta. A l'Àlia li ha sorgit una feina nova: desxifrar la clau d'un ordinador. Primer de tot, calcula el nombre de les possibles claus que hi pot haver, tenint en compte que hi ha 4 xifres del 0 al 9.[+]
En aquest capítol del programa sobre matemàtiques "Àlia", es fan diversos càlculs de probabilitats per trobar una clau oculta. A l'Àlia li ha sorgit una feina nova: desxifrar la clau d'un ordinador. Primer de tot, calcula el nombre de les possibles claus que hi pot haver, tenint en compte que hi ha 4 xifres del 0 al 9. El resultat és 10 elevat a la 4a potència, és a dir, 10.000 claus possibles. A l'Àlia li donen una pista que redueix el nombre de possibilitats: les xifres no es repeteixen. D'aquesta manera, ara només queden 5.040 claus possibles. Gràcies a una trucada, l'Àlia sap que la clau comença per 1 i acaba en 3. Així, ja només queden 56 possibilitats per trobar la clau. Finalment, l'Àlia se'n surt i troba la clau: 1643, l'any de naixement d'Isaac Newton.[-]

 Àlia. 3 x 2? No m'ho crec!  

Comentalo - 387 Visitas 5


Edu3

2008

Gràcies a una oferta d'un supermercat, "Àlia" aclareix, en aquest capítol, conceptes matemàtics com el percentatge o el tant per cent. L'Àlia ha de fer de realitzadora i rodar un espot publicitari d'un suc de tomàquet que està d'oferta.[+]
Gràcies a una oferta d'un supermercat, "Àlia" aclareix, en aquest capítol, conceptes matemàtics com el percentatge o el tant per cent. L'Àlia ha de fer de realitzadora i rodar un espot publicitari d'un suc de tomàquet que està d'oferta.[+]
Gràcies a una oferta d'un supermercat, "Àlia" aclareix, en aquest capítol, conceptes matemàtics com el percentatge o el tant per cent. L'Àlia ha de fer de realitzadora i rodar un espot publicitari d'un suc de tomàquet que està d'oferta. L'anunci promociona 3 sucs de tomàquet al preu de 2, és a dir, 3 x 2. D'aquesta manera, una tercera part del producte surt de franc. El percentatge, o tant per cent, d'aquesta operació és un 33 %, ja que si comprem 100 pots de sucs, ens en regalaran 33. Aquest percentatge es manté igual sigui quina sigui la quantitat de producte que es compri.[-]

Página de resultados 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más