Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 978 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (978)
  • Recursos en línia (307)
    • Interactiu (15)
    • Aplicació (7)
    • Imatge (8)
    • Àudio (114)
    • Vídeo (117)
    • Document (43)
    • Pàgina web (170)
  • Recursos físics (671)
    • Vídeo (100)
    • Escrit (515)
    • Maleta pedagògica (38)
    • Recurs electrònic (26)
    • Objecte (28)
    • Àudio (11)
    • Material visual (8)
 Col·leccionant moments  

Comenta'l - 130 Visites 6162


Díez Navarro, M. Carmen; Bas, Fàtima; Naval, Rosa; [traducció]

2000

Aquest llibre ensenya a relacionar-se amb els nens de parvulari i a educar-los. L'autora dóna pautes al professorat d'aquest nivell perquè en el seu treball quotidià generi una dinàmica constructiva, entusiasta i optimista.[+]
Aquest llibre ensenya a relacionar-se amb els nens de parvulari i a educar-los. L'autora dóna pautes al professorat d'aquest nivell perquè en el seu treball quotidià generi una dinàmica constructiva, entusiasta i optimista.[+]
Aquest llibre ensenya a relacionar-se amb els nens de parvulari i a educar-los. L'autora dóna pautes al professorat d'aquest nivell perquè en el seu treball quotidià generi una dinàmica constructiva, entusiasta i optimista. S'apropa a temes d'avui i de sempre sobre com aprendre, com ensenyar als nens i nenes de parvulari. Permet descobrir un estil de fer de mestra, mostra una pedagogia real, quotidiana, capaç de generar il·lusió. En els diferents moments recollits en el llibre hi ha algunes constants del pensament pedagògic que guia el treball de l'autora: l'escolta dels infants, l'optimisme en l'educació, l'obertura cap als altres i la sensibilitat cap a la bellesa, de manera especial la literària. L'autora presenta un particular àlbum de classe, una col·lecció descriptiva d'estampes escolars, un relligat d'experiències vitals on els infants i la mestra queden retratats en plena activitat del créixer dels infants i de la mestra al mateix temps. Algunes pàgines d'aquest llibre estan dedicades a mostrar projectes desenvolupats a l'escola, com el capítol dedicat al cel, el dedicat a Picasso o el dedicat als pares i mares. Deixa veure, per altra banda, aquelles petites coses que sovint passen inadvertides entre el conjunt de la quotidianitat d'una classe; és el cas dels capítols que parlen de les coses del sentir i de les reunions amb els pares.[-]

 Coi de Quico!  

Comenta'l - 93 Visites 6162


Cela, Jaume; Andrada, Javier [il·lustracions]

2003

L'avi d'en Quico tenia quatre pèls, un ull de cada color i era molt simpàtic. Li agradava molt ballar. En Quico es pregunta on és ara l'avi... Hi ha nits que el sent i té por. Escriure sobre l'avi, dibuixar-lo, sentir el tic-tac del seu rellotge, recordar-lo.[+]
L'avi d'en Quico tenia quatre pèls, un ull de cada color i era molt simpàtic. Li agradava molt ballar. En Quico es pregunta on és ara l'avi... Hi ha nits que el sent i té por. Escriure sobre l'avi, dibuixar-lo, sentir el tic-tac del seu rellotge, recordar-lo.[+]
L'avi d'en Quico tenia quatre pèls, un ull de cada color i era molt simpàtic. Li agradava molt ballar. En Quico es pregunta on és ara l'avi... Hi ha nits que el sent i té por. Escriure sobre l'avi, dibuixar-lo, sentir el tic-tac del seu rellotge, recordar-lo... ajuda en Quico a saber que sempre el tindrà al seu costat. Relat que pretén fer reflexionar els nens sobre la pèrdua d'un ésser proper.[-]

 No és fàcil, petit esquirol!  

Comenta'l - 127 Visites 6162


Ramón, Elisa; Osuna, Rosa; [il·lustracions]

2003

Relat que pot ajudar els infants a entendre la pèrdua d'un ésser proper. Explica la història d'un petit esquirol que està molt trist perquè se li ha mort la mare i pensa que mai tornarà a ser feliç, però el seu pare li fa entendre que la seva mare sempre estarà amb ell i que mai l'abandonarà.[+]
Relat que pot ajudar els infants a entendre la pèrdua d'un ésser proper. Explica la història d'un petit esquirol que està molt trist perquè se li ha mort la mare i pensa que mai tornarà a ser feliç, però el seu pare li fa entendre que la seva mare sempre estarà amb ell i que mai l'abandonarà.[+]
Relat que pot ajudar els infants a entendre la pèrdua d'un ésser proper. Explica la història d'un petit esquirol que està molt trist perquè se li ha mort la mare i pensa que mai tornarà a ser feliç, però el seu pare li fa entendre que la seva mare sempre estarà amb ell i que mai l'abandonarà. La història acaba amb un final tranquil·litzador i alhora esperançador.[-]

 Les botigues: Roba infantil  

Comenta'l - 119 Visites 67


Vinagre, Gonzalo; [realització]

1990

Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer o la botiguera. L'inici del curs escolar comporta comprar roba nova i la bata de l'escola.[+]
Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer o la botiguera. L'inici del curs escolar comporta comprar roba nova i la bata de l'escola.[+]
Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer o la botiguera. L'inici del curs escolar comporta comprar roba nova i la bata de l'escola. La Júlia i en Pau van a comprar roba nova. Es fa un recorregut per les peces de roba més significatives de l'aparador i de l'interior. Compren diferents articles, paguen i se'n van. En acabar es demana als nens que ajudin la Júlia i en Pau a recordar les peces de roba que han vist a la botiga. Pretén d'enriquir i assegurar el vocabulari comercial i de la vida quotidiana dels nens.[-]

 Les botigues: Sabates  

Comenta'l - 47 Visites 67


Vinagre, Gonzalo; [realització]

1990

Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer. Les sabates de l'hivern s'han fet velles.[+]
Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer. Les sabates de l'hivern s'han fet velles.[+]
Presenta un seguit de situacions quotidianes en la vida dels nens com és anar a comprar a les botigues. Hi intervenen cinc personatges bàsics. Dos nens, el pare, la mare i el botiguer. Les sabates de l'hivern s'han fet velles. El pare acompanya en Pau i la Júlia a la sabateria a comprar sabates noves. A més de les sabates compren altres coses. En acabar es demana als nens quines coses han comprat i han vist a la sabateria la Júlia i en Pau. Pretén d'enriquir i assegurar el vocabulari comercial i de la vida quotidiana dels nens.[-]

 Amita de la jungla  

Comenta'l - 45 Visites 67


Francesco Testa

2007

Amita és una nena forta i valenta que viu en un món on els animals parlen. Com que es troba a la selva, els seus amics són els animals salvatges. Té un amic, Junk, més gran que ella, que viu amagat entre les branques d'un arbre gran i vell.[+]
Amita és una nena forta i valenta que viu en un món on els animals parlen. Com que es troba a la selva, els seus amics són els animals salvatges. Té un amic, Junk, més gran que ella, que viu amagat entre les branques d'un arbre gran i vell.[+]
Amita és una nena forta i valenta que viu en un món on els animals parlen. Com que es troba a la selva, els seus amics són els animals salvatges. Té un amic, Junk, més gran que ella, que viu amagat entre les branques d'un arbre gran i vell. És fort i valent com ella, però més reservat i prefereix mantenir-se amagat. Tot i això, sempre arriba a temps quan cal ajudar. Així doncs, les aventures d'una nena i els seus amics animals tenen lloc en una selva fantàstica, amb muntanyes altes, llacs i rius. Allí, Amita viu en contacte amb la natura. La nena és molt estimada per tothom i sap distreure els companys de joc i entreteniment amb el so de la seva flauta. Amita és l'element modern que connecta la tradició amb una moral contemporània, basada en la comprensió, l'altruisme, la cooperació i la solidaritat. La tortuga sàvia, Aruka, ens donarà sovint consells molt útils i una bona lliçó de coneixements.[-]

 Taula de llum  

Comenta'l - 84 Visites 73


TickiT

2015

Panell de llum brillant que utilitza l'última tecnologia LED de baixa energia per proporcionar una brillant il·luminació de fons net. És d'acrílic resistent amb LEDS a l'interior. És portàtil i se subministra amb una font d'alimentació.[+]
Panell de llum brillant que utilitza l'última tecnologia LED de baixa energia per proporcionar una brillant il·luminació de fons net. És d'acrílic resistent amb LEDS a l'interior. És portàtil i se subministra amb una font d'alimentació.[+]
Panell de llum brillant que utilitza l'última tecnologia LED de baixa energia per proporcionar una brillant il·luminació de fons net. És d'acrílic resistent amb LEDS a l'interior. És portàtil i se subministra amb una font d'alimentació. Funciona excel·lentment amb objectes transparents i translúcids. Les dimensions són 58 x 41 cm.[-]

 Aladdín  

Comenta'l - 15 Visites 67


Disney, Walt

1994

És una pel·lícula d'aventures de dibuixos animats. Un jove molt enginyós somnia en casar-se amb la filla del sultà. Es troba amb un fantàstic geni dins d'una llàntia meravellosa que li fa passar les mil i una aventures.[+]
És una pel·lícula d'aventures de dibuixos animats. Un jove molt enginyós somnia en casar-se amb la filla del sultà. Es troba amb un fantàstic geni dins d'una llàntia meravellosa que li fa passar les mil i una aventures.[+]
És una pel·lícula d'aventures de dibuixos animats. Un jove molt enginyós somnia en casar-se amb la filla del sultà. Es troba amb un fantàstic geni dins d'una llàntia meravellosa que li fa passar les mil i una aventures. El final aconseguirà el seu objectiu després d'enfrontar-se amb un mag pervers, Jafar.[-]

 Maestros del Corazón  

Comenta'l - 26 Visites 21


Corporación Radio Televisión Española

2014

Col·loqui entre Luis López González, psicopedagog especialitzat en la formació i implementació de programes d’interioritat, meditació i creixement personal en centres educatius; Rafael Bisquerra, pedagog i director del postgrau en Educació emocional i Benestar de la Universitat de Barcelona; i Antonio Sánchez, coordinador de l’àrea d’educació emocional de l’IES Asta Règia, de Jerez de la Frontera.

 El color dels sentiments  

Comenta'l - 133 Visites 6162


Robert, Judit [autora]; Garcia, Maria [il·lustracions]

2014

Aquest conte pensat per treballar-lo amb nens i nenes de 3 a 6 anys (ja que està escrit amb lletra de pal i, a sota, amb lletra lligada) ens parla de les emocions i els diferents colors que acostumen a anar associats a elles, per tal de poder relacionar-los, ésser conscients de com ens sentim i poder comunicar-ho a través d'aquesta relació color-sentiment.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més