Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 1281 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (1281)
  • Recursos en línia (574)
    • Interactiu (22)
    • Aplicació (109)
    • Imatge (11)
    • Àudio (61)
    • Vídeo (265)
    • Document (79)
    • Pàgina web (281)
  • Recursos físics (707)
    • Vídeo (91)
    • Escrit (530)
    • Maleta pedagògica (60)
    • Recurs electrònic (33)
    • Objecte (45)
    • Àudio (32)
    • Material visual (9)
 Nut i Ka  

Comenta'l - 856 Visites 75


Dissenys Interactius; Laboratori de Fonètica Experimental Pere Barnils de la Universitat de Lleida; Escola de Patologia del Llenguatge de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; SEDEC; CIC; [col·laboració]

1999

Programari dissenyat amb l'objectiu de donar suport a l'aprenentatge de la fonètica de la llengua catalana per a alumnes de l'escola infantil i del cicle inicial de primària, així com per a alumnes d'incorporació tardana.[+]
Programari dissenyat amb l'objectiu de donar suport a l'aprenentatge de la fonètica de la llengua catalana per a alumnes de l'escola infantil i del cicle inicial de primària, així com per a alumnes d'incorporació tardana.[+]
Programari dissenyat amb l'objectiu de donar suport a l'aprenentatge de la fonètica de la llengua catalana per a alumnes de l'escola infantil i del cicle inicial de primària, així com per a alumnes d'incorporació tardana. Treballa en concret el català central com a segona llengua. Es pot utilitzar com a material de suport en tractaments de logopèdia. Consta de dues parts: un conte (De com Thot, guardià dels sons, ensenyà a parlar les persones) i activitats de prelectura i de preescriptura. Seguint amb el tarannà del conte, les primeres 5 unitats presenten situacions de discriminació espacial: a dalt, a baix, a la dreta i a l'esquerra i també en relació al propi cos. Segueixen 2 activitats sobre el reconeixement i construcció de sèries de dos, tres i quatre elements. Les darreres 4 unitats es dediquen a la identificació de síl·labes en una paraula, al recompte sil·làbic, al recompte de paraules i a la identificació de fonemes vocàlics.[-]

 Contes per fer i refer  

Comenta'l - 712 Visites 6162


Badia Armengol, Dolors; Vilà Miguel, Núria; Vila Santasusana, Montserrat

1988

Basat en el llenguatge com element de comunicació i a la vegada de creació. Sobretot en aquesta darrera vessant és per on es desenvolupa el llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc s'ofereixen moltes possibilitats per fomentar la creativitat i la imaginació.[+]
Basat en el llenguatge com element de comunicació i a la vegada de creació. Sobretot en aquesta darrera vessant és per on es desenvolupa el llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc s'ofereixen moltes possibilitats per fomentar la creativitat i la imaginació.[+]
Basat en el llenguatge com element de comunicació i a la vegada de creació. Sobretot en aquesta darrera vessant és per on es desenvolupa el llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc s'ofereixen moltes possibilitats per fomentar la creativitat i la imaginació. És al voltant d'un conte que podem trobar diferents propostes: Un conte trencaclosques, un conte a miques, un conte que es tanca... I sobre la rondalla ens proposa diferents jocs.[-]

 Brainy Baby. English. Les meves primeres paraules  

Comenta'l - 228 Visites 67


Nikidom

2005

La sèrie Brainy Baby ajuda a estimular el desenvolupament cognitiu dels infants. Aquest dvd ensenya als infants la llengua anglesa, les primeres paraules més importants, frases comuns i objectes favorits.[+]
La sèrie Brainy Baby ajuda a estimular el desenvolupament cognitiu dels infants. Aquest dvd ensenya als infants la llengua anglesa, les primeres paraules més importants, frases comuns i objectes favorits.[+]
La sèrie Brainy Baby ajuda a estimular el desenvolupament cognitiu dels infants. Aquest dvd ensenya als infants la llengua anglesa, les primeres paraules més importants, frases comuns i objectes favorits. Va dirigit a nens i nenes de 1 a 5 anys. Conté, a més de 45 minuts de vídeo, materials educatius i interactius (selecció d'escenes, cançons per cantar junts, preses falses, activitats divertides i educatives, etc.).[-]

 Comunicació i llenguatge verbal al parvulari  

Comenta'l - 427 Visites 67


Corominas, Agustí; [guió i realització]; Ros, Roser; [idea]; Segués, Meritxell; [càmera]; Ullot, Marta; [locució]

1994

Vídeo que parteix de la base que el parvulari és un context ric que potencia en els infants les habilitats necessàries per a gaudir de la vida en col·lectivitat i els permet expressar les seves vivències, els seus pensaments i els sentiments.[+]
Vídeo que parteix de la base que el parvulari és un context ric que potencia en els infants les habilitats necessàries per a gaudir de la vida en col·lectivitat i els permet expressar les seves vivències, els seus pensaments i els sentiments.[+]
Vídeo que parteix de la base que el parvulari és un context ric que potencia en els infants les habilitats necessàries per a gaudir de la vida en col·lectivitat i els permet expressar les seves vivències, els seus pensaments i els sentiments. L'objectiu de la cinta és ensenyar una sèrie d'estratègies, situacions i materials per al treball de la comunicació i el llenguatge en aquesta etapa educativa i, alhora, mostrar com les nenes i els nens creen el seu llengüatge, el modifiquen i l'enriqueixen.[-]

 EL TEMPS DE LECTURA A EDUCACIÓ INFANTIL  

Comenta'l - 417 Visites 7


Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics.

2014

Dedicar un temps perquè els alumnes es familiaritzin amb els llibres i amb la lectura és fonamental per desvetllar les ganes d’aprendre a llegir i començar a desenvolupar l’hàbit lector dels alumnes. Per aconseguir aquestes finalitats el centre ha d’organitzar activitats gratificants per als aprenents, ja que el component afectiu en aquestes edats és cabdal per desenvolupar actituds positives envers la lectura.[+]
Dedicar un temps perquè els alumnes es familiaritzin amb els llibres i amb la lectura és fonamental per desvetllar les ganes d’aprendre a llegir i començar a desenvolupar l’hàbit lector dels alumnes. Per aconseguir aquestes finalitats el centre ha d’organitzar activitats gratificants per als aprenents, ja que el component afectiu en aquestes edats és cabdal per desenvolupar actituds positives envers la lectura.[+]
Dedicar un temps perquè els alumnes es familiaritzin amb els llibres i amb la lectura és fonamental per desvetllar les ganes d’aprendre a llegir i començar a desenvolupar l’hàbit lector dels alumnes. Per aconseguir aquestes finalitats el centre ha d’organitzar activitats gratificants per als aprenents, ja que el component afectiu en aquestes edats és cabdal per desenvolupar actituds positives envers la lectura. En aquest dossier trobareu activitats per ajudar a fer descobrir el món dels llibres i de la lectura.[-]

 La Dona Marinera  

Comenta'l - 50 Visites 66


Ramos Chano, Teresa

2009

Conté il·lustrat que explica una història d'amor que succeeix a Lloret de Mar. Va guanyar el Premi Joan Llaverias 2009 de contes infantils il·lustrats.

 Com fer descobrir una nova llengua  

Comenta'l - 538 Visites 62


Artigal, Josep M.; Anglada, Fina; Aragonès, Núria; [et al.]

1984

Recull 12 contes breus amb il·lustracions com a conjunt de propostes pràctiques per a introduir el català a l'alumnat no catalanoparlant de parvulari.

 Muniatto busca bolets  

Comenta'l - 102 Visites 6162


Besolí, Olga

2012

En aquest llibre s'explica la història del pallasso Muniatto i del seu iaio anant a buscar bolets. Després de l'esmorzar el iaio es posa a descansar i el Muniatto comença a agafar bolets de color groc i roig, i tira els marrons perque no són tant bonics.[+]
En aquest llibre s'explica la història del pallasso Muniatto i del seu iaio anant a buscar bolets. Després de l'esmorzar el iaio es posa a descansar i el Muniatto comença a agafar bolets de color groc i roig, i tira els marrons perque no són tant bonics.[+]
En aquest llibre s'explica la història del pallasso Muniatto i del seu iaio anant a buscar bolets. Després de l'esmorzar el iaio es posa a descansar i el Muniatto comença a agafar bolets de color groc i roig, i tira els marrons perque no són tant bonics. Quan el iaio es desperta explica a Muniatto que els bolets de colors són verinosos i els bons són el marrons.[-]

 Muniatto practica esports  

Comenta'l - 50 Visites 6162


Besolí, Olga

2012

El Pallasso Muniatto i el seu grup d'amics d'arreu del món es disposen a jugar a diferents esports. Entre tots improvisen les porteries, l'anella de bàsquet i la taula de ping-pong entre d'altres i passen una bona estona jugant tots junts.

 Muniatto i la mosca verda  

Comenta'l - 50 Visites 6162


Besolí, Olga

2012

El pallasso Muniatto ha dormit amb la finestra oberta perquè tenia molta calor i un mosquit l'ha picat. El seu iaio li diu que "a l'estiu tota cuca viu" i que per això li ha picat un mosquit. En Muniatto a partir d'ara es fixa que hi ha molts animalets pel camp però quan arriba la nit es troba dins l'habitació una mosca verda.[+]
El pallasso Muniatto ha dormit amb la finestra oberta perquè tenia molta calor i un mosquit l'ha picat. El seu iaio li diu que "a l'estiu tota cuca viu" i que per això li ha picat un mosquit. En Muniatto a partir d'ara es fixa que hi ha molts animalets pel camp però quan arriba la nit es troba dins l'habitació una mosca verda.[+]
El pallasso Muniatto ha dormit amb la finestra oberta perquè tenia molta calor i un mosquit l'ha picat. El seu iaio li diu que "a l'estiu tota cuca viu" i que per això li ha picat un mosquit. En Muniatto a partir d'ara es fixa que hi ha molts animalets pel camp però quan arriba la nit es troba dins l'habitació una mosca verda. La persegueix però s'escapa. Llavors té la idea de disfressar-se de mosca verda per a assustar el mosquit però el dia següent quan s'aixeca del llit veu que l'invent no li ha funcionat: el mosquit l'ha tornat a picar.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més