Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 688 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (688)
  • Recursos en línia (446)
    • Interactiu (116)
    • Aplicació (27)
    • Imatge (8)
    • Àudio (58)
    • Vídeo (185)
    • Document (15)
    • Pàgina web (267)
  • Recursos físics (242)
    • Vídeo (29)
    • Escrit (174)
    • Maleta pedagògica (13)
    • Recurs electrònic (28)
    • Objecte (25)
    • Àudio (7)
    • Material visual (3)
 L'organització del centre educatiu versus l'ensenyament de llengües estrangeresL'organització del centre educatiu versus l'ensenyament de llengües estrangere [..]  

Comenta'l - Visita'l 7


Joan Gumbert Ribot

2011

El treball de recerca intenta respondre a preguntes del tipus: En quin moment és millor inciar l' ensenyament de la llengua anglesa? Sempre és millor fer-ho a parvulari? És una bona metodologia l'anomenda AICLE/CLIL sempre i per a totes les escoles? Quines condicions s'han de donar perquè aquesta metodologia sigui reixida?Quina organització del temps i del curriculum dóna millors resultats? Quines conductes dels mestres de llengua estrangera afavoreixen uns millors resultats en comprensió i expressió orals dels alumnes de sisè de primària[+]
El treball de recerca intenta respondre a preguntes del tipus: En quin moment és millor inciar l' ensenyament de la llengua anglesa? Sempre és millor fer-ho a parvulari? És una bona metodologia l'anomenda AICLE/CLIL sempre i per a totes les escoles? Quines condicions s'han de donar perquè aquesta metodologia sigui reixida?Quina organització del temps i del curriculum dóna millors resultats? Quines conductes dels mestres de llengua estrangera afavoreixen uns millors resultats en comprensió i expressió orals dels alumnes de sisè de primària[+]
El treball de recerca intenta respondre a preguntes del tipus: En quin moment és millor inciar l' ensenyament de la llengua anglesa? Sempre és millor fer-ho a parvulari? És una bona metodologia l'anomenda AICLE/CLIL sempre i per a totes les escoles? Quines condicions s'han de donar perquè aquesta metodologia sigui reixida?Quina organització del temps i del curriculum dóna millors resultats? Quines conductes dels mestres de llengua estrangera afavoreixen uns millors resultats en comprensió i expressió orals dels alumnes de sisè de primària?[-]

 La pissarra digital en una classe d'anglès de cicle inicial  

Comenta'l - 487 Visites 21


Josep Ramon Vidal

2012

Experiència que es porta a terme a la classe de primer de primària, amb el grup desdoblat (12 alumnes). L’activitat té una durada total de mitja hora. Es treballen diverses activitats amb el suport de la pissarra digital interactiva, segons el tema programat.[+]
Experiència que es porta a terme a la classe de primer de primària, amb el grup desdoblat (12 alumnes). L’activitat té una durada total de mitja hora. Es treballen diverses activitats amb el suport de la pissarra digital interactiva, segons el tema programat.[+]
Experiència que es porta a terme a la classe de primer de primària, amb el grup desdoblat (12 alumnes). L’activitat té una durada total de mitja hora. Es treballen diverses activitats amb el suport de la pissarra digital interactiva, segons el tema programat. Per acabar els alumnes escolten una cançó en anglès extreta de la xarxa. Tota la sessió és en anglès, el mestre no utilitza el català. La pissarra digital li permet fer-ho íntegrament en aquest idioma, amb el recolzament de les activitats de la PDI del llibre d’anglès.[-]

 Pingu loves English  

Comenta'l - 505 Visites 67


Webster, Diana; Worrall, Anne

2001

A través de les aventures d'en Pingu es treballa les estructures gramaticals: Who is?, What is?, "where is? How many? , "What is your name?" , What colour is this?. Afirmació/negació: I like, I don't like, 5 colors, els nombres de l'1 al 5, adjectius big/little, i vocabulari de professions i noms de família.

 Little monster at school. Explotació didàctica  

Comenta'l - 163 Visites 71


Esquirol Palau; M. Teresa; Esteva Batlle, M. Àngels; Sales Sebastià, Marta; [text]; Minguillón Paris, Judit; [il·lustracions]

2002

Activitats per a l'explotació didàctica del cd-rom del mateix títol, per a treballar amb els laboratoris portàtils, que tenen com a objectiu fixar la comprensió i l'expressió oral.

 Little monster at school. Explotació didàctica  

Comenta'l - 107 Visites 6164


Esquirol Palau; M. Teresa; Esteva Batlle, M. Àngels; Sales Sebastià, Marta; [text]; Minguillón Paris, Judit; [il·lustracions]

2002

Activitats per a l'explotació didàctica del cd-rom del mateix títol, estructurades en tres blocs: "screen activities"', per a resoldre mirant i experimentant amb les pantalles del conte; "reading & writing activities", que es poden resoldre sense visualitzar el conte i tenen l'objectiu de desenvolupar i fixar les habilitats de comprensió i expressió escrita; "oral activities", propostes per a treballar amb els laboratoris portàtils.

 Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats  

Comenta'l - 118 Visites 616467


Centre de Recursos de Llengües Estrangeres;

2002

Experiències de treball a l'aula amb espais diversificats. Opinions del professorat i l'alumnat del CEIP Emili Carles, l'IES Sabadell i l'IES Corbera. La presentació s'estructura en 6 apartats generals: l'espai de l'aula com a nou concepte d'organització, els objectius i continguts contemplats des d'aquest nou concepte, les propostes didàctiques, els aspectes més pròpiament organitzatius, l'avaluació i un recull de diferents opinions dels professors i professores implicats.[+]
Experiències de treball a l'aula amb espais diversificats. Opinions del professorat i l'alumnat del CEIP Emili Carles, l'IES Sabadell i l'IES Corbera. La presentació s'estructura en 6 apartats generals: l'espai de l'aula com a nou concepte d'organització, els objectius i continguts contemplats des d'aquest nou concepte, les propostes didàctiques, els aspectes més pròpiament organitzatius, l'avaluació i un recull de diferents opinions dels professors i professores implicats.[+]
Experiències de treball a l'aula amb espais diversificats. Opinions del professorat i l'alumnat del CEIP Emili Carles, l'IES Sabadell i l'IES Corbera. La presentació s'estructura en 6 apartats generals: l'espai de l'aula com a nou concepte d'organització, els objectius i continguts contemplats des d'aquest nou concepte, les propostes didàctiques, els aspectes més pròpiament organitzatius, l'avaluació i un recull de diferents opinions dels professors i professores implicats. El dossier finalitza amb un llistat de bibliografia.[-]

 Adventures with english 1-10  

Comenta'l - 279 Visites 616267


Spes

2002

Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra.[+]
Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra.[+]
Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra. Posteriorment ensenya anglès als seus amics Tappy, Jeeby i Pod en el seu propi món. La diversió i els jocs formen part del procés d'aprenentatge. Gogo ensenya els nens a parlar i a llegir en anglès i es diverteix amb les seves aventures en la Terra i en el seu planeta. S'utilitzen situacions de la vida real que els nens identifiquen. A partir dels materials complementaris al vídeo, els nens poden realitzar activitats, jocs, puzzles, cantar i dibuixar.[-]

 Adventures with english 21-30  

Comenta'l - 94 Visites 616267


Spes

2002

Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra.[+]
Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra.[+]
Sèrie en dibuixos animats per a aprendre anglès, adreçada a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys. Gogo és una criatura màgica que viu en un altre planeta i aprèn anglès dels seus amics Tony i Jenny durant les seves visites a la Terra. Posteriorment ensenya anglès als seus amics Tappy, Jeeby i Pod en el seu propi món. La diversió i els jocs formen part del procés d'aprenentatge. Gogo ensenya els nens a parlar i a llegir en anglès i es diverteix amb les seves aventures en la Terra i en el seu planeta. S'utilitzen situacions de la vida real que els nens identifiquen. A partir dels materials complementaris al vídeo, els nens poden realitzar activitats, jocs, puzzles, cantar i dibuixar.[-]

 The heart and the bottle  

Comenta'l - 24 Visites 62


Jeffers, Oliver

2010

Tracta de la curiositat, dels vincles familiars i del dol amb il·lustracions suggeridores, frases curtes però metafòriques i un fil narratiu senzill.

 La llegenda Asteca; Ixtla i Popocatépetl. Aztec legeng; Iztaccihuatl and PopocatepetlLa llegenda Asteca; Ixtla i Popocatépetl. Aztec legeng; Iztaccihuatl and [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Equipo Editorial Didaco; [idea, redacció i coordinació]; Bladé Pinyol, Domènec; [il·lustrador]; Long, Robert; [traducció i adaptació a l'anglès]; Currin Vieyra, Dominic; [supervisió lingüística]

2010

Lleganda bilingüe que explica la impossible història d'amor entre Itxla, la filla d'un emperador asteca, i Popocatépetl, un jove i valent guerrer de la mateixa tribu. L'emperador havia prohibit la seva filla casar-se perquè volia que regnés tota sola, però durant la seva vellesa les tribus enemigues van voler apoderar-se de l'imperi i el vell emperador va prometre que casaria la seva filla amb qui vencés els enemics.[+]
Lleganda bilingüe que explica la impossible història d'amor entre Itxla, la filla d'un emperador asteca, i Popocatépetl, un jove i valent guerrer de la mateixa tribu. L'emperador havia prohibit la seva filla casar-se perquè volia que regnés tota sola, però durant la seva vellesa les tribus enemigues van voler apoderar-se de l'imperi i el vell emperador va prometre que casaria la seva filla amb qui vencés els enemics.[+]
Lleganda bilingüe que explica la impossible història d'amor entre Itxla, la filla d'un emperador asteca, i Popocatépetl, un jove i valent guerrer de la mateixa tribu. L'emperador havia prohibit la seva filla casar-se perquè volia que regnés tota sola, però durant la seva vellesa les tribus enemigues van voler apoderar-se de l'imperi i el vell emperador va prometre que casaria la seva filla amb qui vencés els enemics. Efectivament fou Popocatépetl qui ho aconseguí, però quan ho va anar a comunicar a l'emperador, Itxla havia mort de pena en sentir uns soldats envejosos que deien que el jove guerrer havia mort durant la batalla. Fou llavors quan Popocatépetl va fer construir dues piràmides on ell i la bella Itxla descansarien i s'estimarien per sempre més. Diu la llegenda que actualment a Mèxic hi ha dues muntanyes sempre nevades que són les antigues piràmides que féu construir el jove guerrer.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més