Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 1651 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (1651)
  • Recursos en línia (1215)
    • Interactiu (49)
    • Aplicació (120)
    • Imatge (15)
    • Àudio (95)
    • Vídeo (770)
    • Document (50)
    • Pàgina web (551)
  • Recursos físics (436)
    • Vídeo (48)
    • Escrit (314)
    • Maleta pedagògica (40)
    • Recurs electrònic (37)
    • Objecte (49)
    • Àudio (4)
    • Material visual (17)
    • Altres recursos (1)
 Treball cooperatiu a l'aula  

Comenta'l - 1706 Visites 21


Patricia Martín

2011

Projecte de coneixement del medi sobre el tema de la reproducció de les plantes portat a terme a sisè de primària. Els recursos que s’han utilitzat al llarg de les diferents sessions són, a grans trets: 1.[+]
Projecte de coneixement del medi sobre el tema de la reproducció de les plantes portat a terme a sisè de primària. Els recursos que s’han utilitzat al llarg de les diferents sessions són, a grans trets: 1.[+]
Projecte de coneixement del medi sobre el tema de la reproducció de les plantes portat a terme a sisè de primària. Els recursos que s’han utilitzat al llarg de les diferents sessions són, a grans trets: 1. Activació de coneixements previs en gran grup, amb la pissarra digital interactiva 2. Treball sistemàtic sobre el tema en grups petits: cerca, selecció i tractament de la informació, amb els portàtils; creació del dossier digital del tema, amb els portàtils, llibres, càmera de fotos, programari d’edició… 3. Recollida i exposició de la feina feta a la resta de la classe, amb l’Issuu i la pissarra digital.[-]

 Jugant a definir la Ciència  

Comenta'l - 509 Visites 21


Rosa Estopà Bagot (coord.) et alii

2013

El coneixement de la ciència i la tècnica es representa i es transfereix a través de paraules que tenen un significat especialitzat, precís i concís. L’accés al coneixement especialitzat permet l'ús adequat i precís de la terminologia.[+]
El coneixement de la ciència i la tècnica es representa i es transfereix a través de paraules que tenen un significat especialitzat, precís i concís. L’accés al coneixement especialitzat permet l'ús adequat i precís de la terminologia.[+]
El coneixement de la ciència i la tècnica es representa i es transfereix a través de paraules que tenen un significat especialitzat, precís i concís. L’accés al coneixement especialitzat permet l'ús adequat i precís de la terminologia. El procés d’expertització en una especialitat, però, és molt progressiu i s’inicia en els primers anys de vida d'una persona. Treballar el llenguatge juntament amb el coneixement científic des dels inicis és crucial per a qualsevol professió científica futura, ja que no hi ha ciència sense llenguatge per denominar-la, referir-la ni comunicar-la. El coneixement holístic reforça la interdependència entre mots (llengua) i coneixement (ciència). En el projecte "Jugant a definir la ciència" partim del supòsit que les bases del coneixement especialitzat es comencen a adquirir en els primers anys de vida d'una persona. De manera que fins i tot abans d'iniciar l’aprenentatge escolar dels conceptes bàsics, ja tenim concepcions significatives que influiran en la construcció del coneixement científic. El nostre objecte d’estudi són les paraules bàsiques de la ciència com ara aigua, espai, estrella, cervell, gel, mort, sol, calor, velocitat, aire, vida, etc. en el context dels escolars del primer cicle de l’ensenyament obligatori, és a dir, nens i nenes de primer i segon de primària.[-]

 Activitats de la didàctica de l'entorn per als 8-12 anys  

Comenta'l - 479 Visites 6162


Capel Sàez, Horacio; Muntañola Thornberg, Josep

1983

Presenta una sèrie d'exercicis endreçats en tres grans grups d'activitats: exercicis de símptomes o de reconeixements, exercicis de diagnòstics o de valoracions i exercicis de prescripcions o de transformacions de l'entorn.[+]
Presenta una sèrie d'exercicis endreçats en tres grans grups d'activitats: exercicis de símptomes o de reconeixements, exercicis de diagnòstics o de valoracions i exercicis de prescripcions o de transformacions de l'entorn.[+]
Presenta una sèrie d'exercicis endreçats en tres grans grups d'activitats: exercicis de símptomes o de reconeixements, exercicis de diagnòstics o de valoracions i exercicis de prescripcions o de transformacions de l'entorn. Encara que estan pensats per a l'alumnat de 8 a 12 anys i en un medi urbà, es poden extrapolar a altres edats i altres medis. També inclou l'explicació de cada exercici per al professorat.[-]

 El bosc creixerà amb tu  

Comenta'l - 363 Visites 6162


Pery Ventosa, Maria; Bayés, Pilarin; [dibuixos]

1988

Aquest treball pretén fer arribar a tots els nens i nenes de Catalunya un missatge: cal que protegim els nostres boscos, ja que és un dels patrimonis més valuosos que tenim. El quadern està estructurat com una guia dirigida als educadors, i es completa amb un plec de dibuixos que tenen com a finalitat el ser treballats per a l'alumnat.[+]
Aquest treball pretén fer arribar a tots els nens i nenes de Catalunya un missatge: cal que protegim els nostres boscos, ja que és un dels patrimonis més valuosos que tenim. El quadern està estructurat com una guia dirigida als educadors, i es completa amb un plec de dibuixos que tenen com a finalitat el ser treballats per a l'alumnat.[+]
Aquest treball pretén fer arribar a tots els nens i nenes de Catalunya un missatge: cal que protegim els nostres boscos, ja que és un dels patrimonis més valuosos que tenim. El quadern està estructurat com una guia dirigida als educadors, i es completa amb un plec de dibuixos que tenen com a finalitat el ser treballats per a l'alumnat. Vol ser una mena de guió dirigit al professorat, per tal de facilitar l'explicació dels dibuixos i treballar, a partir d'aquest guió i els dibuixos, la protecció dels boscos i el nostre entorn.[-]

 La partie de pêche  

Comenta'l - 21 Visites 21


Établissement vert Brundtland

2015

Les élèves sont amenés à prendre conscience de ce qu’est un besoin. Ils sont ensuite encouragés à découvrir comment les biens et les services permettent de répondre à ces besoins. L’expédition de pêche que Dominique et Stéphane ont manquée permet aux élèves de faire la distinction entre un bien essentiel et un bien superflu.[+]
Les élèves sont amenés à prendre conscience de ce qu’est un besoin. Ils sont ensuite encouragés à découvrir comment les biens et les services permettent de répondre à ces besoins. L’expédition de pêche que Dominique et Stéphane ont manquée permet aux élèves de faire la distinction entre un bien essentiel et un bien superflu.[+]
Les élèves sont amenés à prendre conscience de ce qu’est un besoin. Ils sont ensuite encouragés à découvrir comment les biens et les services permettent de répondre à ces besoins. L’expédition de pêche que Dominique et Stéphane ont manquée permet aux élèves de faire la distinction entre un bien essentiel et un bien superflu. Pour consolider les apprentissages, les élèves sont amenés à classer les objets contenus dans leur étui à crayons, selon qu’ils sont considérés comme essentiels ou non au besoin de soutien à l’apprentissage[-]

 El conejo : Mira cómo crezco  

Comenta'l - 105 Visites 62


Dorling Kindersley Limited; Sánchez, Sara; [traducció]

2005

Amb nombroses il·lustracions en color, el llibre explica el naixement, evolució i sistema de vida del conill; dóna detalls sobre el seu hàbitat i anomena diferents races d'aquest animal.

 Los árboles de mi jardín  

Comenta'l - 156 Visites 62


Licitra, Jimena; [direcció de la col·lecció); Rodríguez, Marisa; [trad.]

2005

Llibre desplegable amb moltes il·lustracions que pretén explicar la vida dels arbres al llarg de les diferents estacions de l'any amb els canvis que experimenten: fulles i fruits, caiguda de les fulles i animals que hi habiten.[+]
Llibre desplegable amb moltes il·lustracions que pretén explicar la vida dels arbres al llarg de les diferents estacions de l'any amb els canvis que experimenten: fulles i fruits, caiguda de les fulles i animals que hi habiten.[+]
Llibre desplegable amb moltes il·lustracions que pretén explicar la vida dels arbres al llarg de les diferents estacions de l'any amb els canvis que experimenten: fulles i fruits, caiguda de les fulles i animals que hi habiten. Aporta, també, idees per treballar des de l'àrea d'Educació Visual i Plàstica.[-]

 Guía práctica ilustrada para la vida en el campo  

Comenta'l - 44 Visites 6162


Seymour, John

1981

Guia per a la vida en el camp que té com a finalitat aconseguir una forma de vida autosuficient. Exposa les tècniques del treball del camp i amb animals de granja, l'elaboració de productes alimentaris i el seus tipus, tant d'origen vegetal com animal-productes de caça i pesca-.[+]
Guia per a la vida en el camp que té com a finalitat aconseguir una forma de vida autosuficient. Exposa les tècniques del treball del camp i amb animals de granja, l'elaboració de productes alimentaris i el seus tipus, tant d'origen vegetal com animal-productes de caça i pesca-.[+]
Guia per a la vida en el camp que té com a finalitat aconseguir una forma de vida autosuficient. Exposa les tècniques del treball del camp i amb animals de granja, l'elaboració de productes alimentaris i el seus tipus, tant d'origen vegetal com animal-productes de caça i pesca-. Presenta la manera d'estalviar energia i aprofitar l'energia natural, i finalment esmenta tècniques artesanals.[-]

 Si me dejas, te lo cuento. 100 años de Parques Nacionales a tu lado.  

Comenta'l - 15 Visites 6162


González Pan, José Ramón; Lara, Bernardo

2015

Conte infantil on s'explica com un agent forestal acompanya a un nen al llarg dels diferents camins d’un dels Parcs Nacionals que podem trobar a la Xarxa de Parcs Nacionals i li va explicant quina és la seva funció, la importància de tenir cura dels espais i entorns naturals i algunes característiques del que van observant.

 Projecte Llobregat  

Comenta'l - 423 Visites 21


camps d'aprenentatge de l'Alt Berguedà, del Bages i de Can Santoi

2011

Projecte col·laboratiu entre les tres escoles i tres camps d’aprenentatge situats en poblacions que estan al costat del riu Llobregat per aprendre com el riu va canviant en el seu camí fins a la desembocadura.[+]
Projecte col·laboratiu entre les tres escoles i tres camps d’aprenentatge situats en poblacions que estan al costat del riu Llobregat per aprendre com el riu va canviant en el seu camí fins a la desembocadura.[+]
Projecte col·laboratiu entre les tres escoles i tres camps d’aprenentatge situats en poblacions que estan al costat del riu Llobregat per aprendre com el riu va canviant en el seu camí fins a la desembocadura. Es tracta d'un seguit d’activitats que, a banda del treball d'assignatures instrumentals (llengua i matemàtiques) inclou l’elaboració de maquetes, sortides de camp, recerques històriques, edició de vídeos,… Cada escola fa una exposició tenint en compte tots els vessants del riu (històric, natural, social,…). L'experiència acaba amb una trobada de les tres escoles, on els nois i noies assistents exposen les seves feines i observen els canvis ambientals que el riu experimenta al llarg del seu recorregut i comproven les greus conseqüències d’aquestes diferències. Els camps d'aprenentatge presenten els continguts curriculars en un bloc. Les escoles utilitzen les eines TIC per comunicar-se i difondre els coneixements.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més