Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 444 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (444)
  • Recursos en línia (304)
    • Interactiu (9)
    • Aplicació (24)
    • Imatge (6)
    • Àudio (90)
    • Vídeo (110)
    • Document (11)
    • Pàgina web (153)
  • Recursos físics (140)
    • Vídeo (23)
    • Escrit (87)
    • Maleta pedagògica (7)
    • Recurs electrònic (12)
    • Objecte (5)
    • Àudio (46)
    • Material visual (5)
 El nostre amic "el clarinet"  

1 Comentari - 312 Visites 21


Pérez Herrera, Verónica

2009

Webquesta que utilitza diferents fonts, textos i músiques, per a obtenir informació sobre les possibilitats de la veu, els materials i instruments, i els processos diversos de creació musical. Té l'objectiu d'explorar i experimentar les possibilitats expresives i comunicatives de diferents materials, instruments i tecnologia actual, i descobrir significats d'interés expressiu i estètic.

 Onde estao os meu Avós?  

Comenta'l - 39 Visites 21


Queimado, Carlos

1999

Webquesta per descobrir els orígens de la guitarra i trobar els seus "parents" directes per formar un arbre genealògic que inclogui des dels més remots antepassats fins als més moderns i recents.

 Les notes a l'espai  

Comenta'l - 400 Visites 21


Núria Viñals

2012

MUD d'educació musical per a primària.Interactiu per al reconeixement de les notes musicals.Animació i pràctica del solfeig més bàsic.

 Nadal i reis. Cançons i danses per celebrar les festes  

Comenta'l - 164 Visites 71


Vila, Jordi; [veu]; Guillem, Sílvia; [veu]; Capdevila, Pep; [veu]; Mestres, Citat; [arranjaments]

1990

Cançons i danses típiques del dia de Nadal i Reis. Les cançons i danses cada cop tenen més components, apropiades segons l'edat de qui les aprèn; les sis primeres orientades cap als nens de parvulari on la lletra de les cançons són simples i fàcils d'aprendre.[+]
Cançons i danses típiques del dia de Nadal i Reis. Les cançons i danses cada cop tenen més components, apropiades segons l'edat de qui les aprèn; les sis primeres orientades cap als nens de parvulari on la lletra de les cançons són simples i fàcils d'aprendre.[+]
Cançons i danses típiques del dia de Nadal i Reis. Les cançons i danses cada cop tenen més components, apropiades segons l'edat de qui les aprèn; les sis primeres orientades cap als nens de parvulari on la lletra de les cançons són simples i fàcils d'aprendre. Les cinc següents són d'un grau major de dificultat orientades cap a nens de 6 a 7 anys. Les quatre cançons següents ja són per a nens de 8 a 11 anys on la dansa es complica en quant a coordinació de moviments. Les quatre últimes tenen ja un grau de dificultat força alt ja que estan orientades a ser apreses per a nens de 12 a 14 anys encara no són, però, del més complicat[-]

 La mota de polvo  

Comenta'l - 57 Visites 616671


Palacios, Fernando; Cabrera, César; Garesse, Macarena; González, Remedios; Grosse, Hermann; Guillén, Blanca; Haselbach, Blanca; Martín, Luz; Del Campo, Patxi

2000

Conte musical per a narrador, clarinet solista i orquestra simfònica que es va escoltar per primer cop a Madrid el 5 de gener de 1992. El seu objectiu és didàctic i s'adreça a l'alumnat de totes les edats.[+]
Conte musical per a narrador, clarinet solista i orquestra simfònica que es va escoltar per primer cop a Madrid el 5 de gener de 1992. El seu objectiu és didàctic i s'adreça a l'alumnat de totes les edats.[+]
Conte musical per a narrador, clarinet solista i orquestra simfònica que es va escoltar per primer cop a Madrid el 5 de gener de 1992. El seu objectiu és didàctic i s'adreça a l'alumnat de totes les edats. El conte i la música es complementen i aconsegueixen crear una unitat. La narració del conte és el nexe d'unió de peces musicals de diferents característiques i una eina didàctica per a l'adquisició dels conceptes musicals. La tria d'un vocabulari adequat, les descripcions, les comparacions i els jocs de paraules aconsegueixen despertar la curiositat i situar en disposició òptima per entendre i relacionar la música. El llibre fa un viatge per diferents músiques de la música i les músiques d'orquestra que ens presenten timbres i textures, estils i estètiques i juguen de diverses maneres per tal de donar a conèixer i ajudar a comprendre alguns elements i procediments de composició i formals.[-]

 Viaje a Lorient  

Comenta'l - 44 Visites 21


Consejería de educación y ciencia

2011

Webquesta pensada perquè els alumnes coneguin la música celta, una de les músiques folk més elaborades, i els instruments musicals celtes que perviuen des de fa segles, a més dels que es van unint procedents d'altres cultures i estils musicals.

 Frederic Chopin  

Comenta'l - 65 Visites 6272


Weill, Catherine; [text]; Voake, Charlotte; [il·lustracions]; Martínez, Dolors; [veu]

2009

Biografia de la infantesa i joventut de Frederic Chopin. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els 24 estudis, les masurques, els nocturns i les balades.[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Frederic Chopin. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els 24 estudis, les masurques, els nocturns i les balades.[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Frederic Chopin. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els 24 estudis, les masurques, els nocturns i les balades. El text va acompanyat de propostes d’audició de fragments d’algunes de les obres més conegudes de l’autor que es troben en el disc compacte que acompanya el llibre. També es proposen algunes activitats per a ser realitzades pels lectors.[-]

 La Ventafocs  

Comenta'l - 71 Visites 67


Rossini, Gioacchino; [música]; Romaní, Albert; [adaptació musical]; Font, Joan; [direcció]; Angelov, Stanislav; [direcció musical]; Dorca, Xevi; [coreografia]; Casals, Albert; Marsol, Toni; Fernández, Xavi; López, Belén; Masllorens, Anaïs; Tobella, Anna; Rosell, Marta; [intèrprets]

2010

Adaptació per al públic infantil de l’òpera de Rossini "La Cenerentola", basada en el conte clàssic de Perrault La Ventafocs. El muntatge dels Comediants es manté fidel al text original, encara que introdueix alguns elements nous.[+]
Adaptació per al públic infantil de l’òpera de Rossini "La Cenerentola", basada en el conte clàssic de Perrault La Ventafocs. El muntatge dels Comediants es manté fidel al text original, encara que introdueix alguns elements nous.[+]
Adaptació per al públic infantil de l’òpera de Rossini "La Cenerentola", basada en el conte clàssic de Perrault La Ventafocs. El muntatge dels Comediants es manté fidel al text original, encara que introdueix alguns elements nous. Una ratolineta és l’encarregada d’introduir i narrar una història que transcorre com si es tractés d’un gran somni.[-]

 Piotr Ílitx Txaikovski  

Comenta'l - 21 Visites 6672


Ollivier, Stéphane; [text]; Voake, Charlotte; [il·lustracions]; Martínez, Dolors; [veu]

2009

Biografia de la infantesa i joventut de Piotr Ílitx Txaikovski. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els ballets, amb les partitures compostes especialment per acompanyar un espectacle de dansa (com per exemple "El llac dels cignes"); els concerts per a piano i per a violí; les òperes, com per exemple "Eugeni Oneguin"; les simfonies, com per exemple "La patètica".[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Piotr Ílitx Txaikovski. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els ballets, amb les partitures compostes especialment per acompanyar un espectacle de dansa (com per exemple "El llac dels cignes"); els concerts per a piano i per a violí; les òperes, com per exemple "Eugeni Oneguin"; les simfonies, com per exemple "La patètica".[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Piotr Ílitx Txaikovski. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: els ballets, amb les partitures compostes especialment per acompanyar un espectacle de dansa (com per exemple "El llac dels cignes"); els concerts per a piano i per a violí; les òperes, com per exemple "Eugeni Oneguin"; les simfonies, com per exemple "La patètica". El text va acompanyat de propostes d’audició de fragments d’algunes de les obres més conegudes de l’autor que es troben en el disc compacte que acompanya el llibre. També es proposen algunes activitats per a ser realitzades pels lectors.[-]

 Johann Sebastian Bach  

Comenta'l - 25 Visites 6672


Bouchet, Paule du; [text]; Voake, Charlotte; [il·lustracions]; Martínez, Dolors; [narració]

2007

Biografia de la infantesa i joventut de Johann Sebastian Bach. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: la música sacra (les cantates i les passions); la música per a aprendre orgue, harmonia i clavecí; la música de cambra, per a violoncels i per a violins.[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Johann Sebastian Bach. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: la música sacra (les cantates i les passions); la música per a aprendre orgue, harmonia i clavecí; la música de cambra, per a violoncels i per a violins.[+]
Biografia de la infantesa i joventut de Johann Sebastian Bach. A la segona part del llibre es presenten algunes de les formes musicals que va treballar: la música sacra (les cantates i les passions); la música per a aprendre orgue, harmonia i clavecí; la música de cambra, per a violoncels i per a violins. El text va acompanyat de propostes d’audició de fragments d’algunes de les obres més conegudes de l’autor que es troben en el disc compacte que acompanya el llibre. També es proposen algunes activitats per a ser realitzades pels lectors.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més