Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 2419 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2419)
  • Recursos en línia (1491)
    • Interactiu (13)
    • Aplicació (15)
    • Imatge (5)
    • Àudio (711)
    • Vídeo (631)
    • Document (25)
    • Pàgina web (881)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (928)
    • Vídeo (141)
    • Escrit (688)
    • Maleta pedagògica (51)
    • Recurs electrònic (32)
    • Objecte (66)
    • Àudio (11)
    • Material visual (15)
    • Altres recursos (1)
 Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a primària  

Comenta'l - 238 Visites 6162


Zabala, Antoni (coord.); Alsina, Pep; Ambròs, Alba; [et al.]

2011

Formula una orientació sobre com tractar el desplegament curricular de les competències que no estan expressades en el currículum LOE: CB1 - competència comunicativa lingüística i audiovisual, CB2 - competència artística i cultural, CB3 - competència del tractament de la informació i competència digital, CB5 - competència d'aprendre a aprendre, CB6 - competència d'autonomia i d'iniciativa personals i, finalment, CB8 - competència social i ciutadana.[+]
Formula una orientació sobre com tractar el desplegament curricular de les competències que no estan expressades en el currículum LOE: CB1 - competència comunicativa lingüística i audiovisual, CB2 - competència artística i cultural, CB3 - competència del tractament de la informació i competència digital, CB5 - competència d'aprendre a aprendre, CB6 - competència d'autonomia i d'iniciativa personals i, finalment, CB8 - competència social i ciutadana.[+]
Formula una orientació sobre com tractar el desplegament curricular de les competències que no estan expressades en el currículum LOE: CB1 - competència comunicativa lingüística i audiovisual, CB2 - competència artística i cultural, CB3 - competència del tractament de la informació i competència digital, CB5 - competència d'aprendre a aprendre, CB6 - competència d'autonomia i d'iniciativa personals i, finalment, CB8 - competència social i ciutadana. En aquestes 6 competències bàsiques (hi manquen la CB4 - la matemàtica i la CB7 - en el coneixement i la interacció amb el món físic) es fa una proposta de desplegament en objectius, continguts i criteris d'avaluació per als tres cicles de l'educació primària. També parla de "l'àmbit comú" com aquest espai que ha de recollir i desenvolupar sistemàticament totes les competències transversals com a estratègia per resoldre les dificultats que sorgeixen a l'hora d'elaborar el projecte educatiu i curricular dels centres.[-]

 Els patis de les escoles: espais d'oportunitats educatives  

Comenta'l - 161 Visites 62


Marín, Imma

2011

La publicació analitza els patis de les escoles com espai educatiu privilegiat dintre dels centres escolars. Es tracta d'un informe que posa sobre la taula quines són les pràctiques i conceptualitzacions sobre els usos, espais, activitats i temps de pati escolar, per tal de promoure el debat entre la comunitat educativa sobre la necessitat d'adequar els patis escolars a la seva funció educativa.

 El joc del Cesc i la Cati  

Comenta'l - 93 Visites 3


CESICAT

2012

Joc interactiu amb consells de seguretat per als infants, per protegir la seva privadesa i altres mesures per protegir del "ciber assetjament" i d'altres tipus de mesures de prevenció.

 Las 10 claves para usar Internet con seguridad  

Comenta'l - 41 Visites 3


Pantallas Amigas

2012

Animació creada por PantallasAmigas per ensenyar als més menuts les claus de la navegació segura.El vídeo explica la història d'un grup d'estudiants que es proposen fer una pel·lícula on han de reunir les 10 claus per ajudar als seus companys a emprar Internet amb seguretat.

 Proyecto Cli-Prometeo.Manual pràctic de 9 a 11 anys  

Comenta'l - 60 Visites 7


Comisió CLI: Antoni Farriols, José Manuel Ferrer, José Carlos Vaquero

2012

Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans.[+]
Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans.[+]
Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans. Tracta sobre l’ús que les noies i els nois de 9 a 11 anys feu dels videojocs, l’MP3, l’MP4, els telèfons mòbils, els ordinadors, Internet, és a dir, de les tecnologies de la informació o, sentit anomenar, de les TIC. Sabem que aquests aparells ocupen una gran part del vostre temps. Per això us posem a les mans aquest manual, que esperem que us ajudi a entendre alguns aspectes molt importants en aquest tema.[-]

 Proyecto Cli-Prometeo.Manual pràctic de 12 a 14 anys  

Comenta'l - 16 Visites 7


Comisió CLI: Antoni Farriols, José Manuel Ferrer, José Carlos Vaquero

2012

Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans.[+]
Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans.[+]
Manual de recomanacions pràctiques creat arran d’haver elaborat un estudi entre més de vuit mil estudiants de 9 a 17 anys, es publica aquest manual per a les diferents edats, juntament amb uns altres dosadreçats a nois i noies més grans. Tracta sobre l’ús que les noies i els nois de 9 a 11 anys feu dels videojocs, l’MP3, l’MP4, els telèfons mòbils, els ordinadors, Internet, és a dir, de les tecnologies de la informació o, sentit anomenar, de les TIC. Sabem que aquests aparells ocupen una gran part del vostre temps. Per això us posem a les mans aquest manual, que esperem que us ajudi a entendre alguns aspectes molt importants en aquest tema.[-]

 Packetville  

Comenta'l - 26 Visites 21


Cisco Systems

2012

Proposta de jocs i activitats per a donar suport a la prevenció dels més joves dels riscos que pot tenir la xarxa Internet.Àrees específiques per a educadors i per a famílies.

 Cuidado con la Webcam  

Comenta'l - 17 Visites 21


Pantallas Amigas

2012

Lloc Web per prevenir els riscos que poden tenir les webcam per als infants i els adolescents.Consells per a educadors per poder donar suport als estudiants.Recomanacions de seguretat a Internet per a les famílies.

 Aventuras de Reda y Neto  

Comenta'l - 42 Visites 21


Agencia Vasca de Protección de Datos

2012

Dibujos animados que ilustran que los datos personales son valiosos y que hay que cuidarlos. Incluye una guía práctica con actividades on line, off line, en el aula y para realizar con la familia. Reda se encuentra en la época medieval, donde el trueque constituía un modo supervivencia y en la que para comerciar se necesita acceder al mercado del interior de la gran ciudad amurallada.[+]
Dibujos animados que ilustran que los datos personales son valiosos y que hay que cuidarlos. Incluye una guía práctica con actividades on line, off line, en el aula y para realizar con la familia. Reda se encuentra en la época medieval, donde el trueque constituía un modo supervivencia y en la que para comerciar se necesita acceder al mercado del interior de la gran ciudad amurallada.[+]
Dibujos animados que ilustran que los datos personales son valiosos y que hay que cuidarlos. Incluye una guía práctica con actividades on line, off line, en el aula y para realizar con la familia. Reda se encuentra en la época medieval, donde el trueque constituía un modo supervivencia y en la que para comerciar se necesita acceder al mercado del interior de la gran ciudad amurallada. Sin embargo, para conseguir el acceso al recinto, los guardianes le piden algo a cambio. En su cesta lleva monedas que a la vez representan sus datos personales. Al principio entrega una, pero de nuevo, le piden más. Entonces aparece Neto, caballero andante, que le presta una lanza y juntos luchan contra los guardianes que estaban cometiendo el abuso. Reda y Neto ponen rumbo a otra ciudad, pero en esta ocasión Reda coge también una lanza para estar preparada para su propia defensa en futuras ocasiones.[-]

 Hotel Transilvania  

Comenta'l - 32 Visites 67


Tartakovsky, Genndy; [direcció]

2012

En Dràcula crea l'hotel Transilvania, un hotel on ell, la seva filla Mavis i tots els monstres poden estar tranquils. El dia del 118è aniversari de la Mavis s'organitza una gran festa a l'hotel, però en Jonathan, un humà de 21 anys hi entra també.[+]
En Dràcula crea l'hotel Transilvania, un hotel on ell, la seva filla Mavis i tots els monstres poden estar tranquils. El dia del 118è aniversari de la Mavis s'organitza una gran festa a l'hotel, però en Jonathan, un humà de 21 anys hi entra també.[+]
En Dràcula crea l'hotel Transilvania, un hotel on ell, la seva filla Mavis i tots els monstres poden estar tranquils. El dia del 118è aniversari de la Mavis s'organitza una gran festa a l'hotel, però en Jonathan, un humà de 21 anys hi entra també. Serà descobert pel Dràcula, el qual intentarà encobrir al noi per a no ser descobert pels altres monstres. Entre mig hi haurà l'atracció entre el noi i la Mavis.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més