Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 443 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (443)
  • Recursos en línia (58)
    • Interactiu (4)
    • Aplicació (11)
    • Imatge (1)
    • Àudio (2)
    • Vídeo (7)
    • Document (5)
    • Pàgina web (45)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (385)
    • Vídeo (19)
    • Escrit (316)
    • Maleta pedagògica (15)
    • Recurs electrònic (19)
    • Objecte (35)
    • Àudio (6)
    • Material visual (4)
 Cuento de Navidad  

Comenta'l - 379 Visites 67


Zemeckis, Robert; [guió i direcció]; Carrey, Jim; Firth, Colin; Oldman, Gary; Hoskins, Bob; Wright Penn, Robin; [veus en la versió original]

2009

Pel•lícula d’animació basada en el conte clàssic de Charles Dickens. Ebenezer Scrooge comença el Nadal fent ús de la seva habitual mesquinesa, renyant al seu fidel empleat i al seu alegre nebot. Però aquesta mateixa nit, els fantasmes dels Nadal present i futur es presenten a la seva habitació per portar-lo a un viatge en què haurà d’enfrontar-se a una realitat que no vol veure.[+]
Pel•lícula d’animació basada en el conte clàssic de Charles Dickens. Ebenezer Scrooge comença el Nadal fent ús de la seva habitual mesquinesa, renyant al seu fidel empleat i al seu alegre nebot. Però aquesta mateixa nit, els fantasmes dels Nadal present i futur es presenten a la seva habitació per portar-lo a un viatge en què haurà d’enfrontar-se a una realitat que no vol veure.[+]
Pel•lícula d’animació basada en el conte clàssic de Charles Dickens. Ebenezer Scrooge comença el Nadal fent ús de la seva habitual mesquinesa, renyant al seu fidel empleat i al seu alegre nebot. Però aquesta mateixa nit, els fantasmes dels Nadal present i futur es presenten a la seva habitació per portar-lo a un viatge en què haurà d’enfrontar-se a una realitat que no vol veure. El vell Scrooge haurà d’obrir el seu cor i intentar arreglar tot el mal que ha fet abans que sigui massa tard.[-]

 Competencias básicas: desarrollo y evaluación en Educación Primaria. Proyecto AzaharaCompetencias básicas: desarrollo y evaluación en Educación Primaria. Proyecto [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Ortega Osuna, José Luis; Vázquez Fernández, Pilar

2012

La necessitat d'un currículum integrat al voltant de la consecució de les competències bàsiques és una de les grans preocupacions dels equips docents a l'actualitat. La inclusió de les competències bàsiques de forma integrada al currículum ha de suposar un factor de millora als centres educatius.[+]
La necessitat d'un currículum integrat al voltant de la consecució de les competències bàsiques és una de les grans preocupacions dels equips docents a l'actualitat. La inclusió de les competències bàsiques de forma integrada al currículum ha de suposar un factor de millora als centres educatius.[+]
La necessitat d'un currículum integrat al voltant de la consecució de les competències bàsiques és una de les grans preocupacions dels equips docents a l'actualitat. La inclusió de les competències bàsiques de forma integrada al currículum ha de suposar un factor de millora als centres educatius. El Projecte "Azahara" és una plataforma de treball formada per un grup de professionals de l'educació que treballen al Servei d'Inspecció Educativa, al Servei d'Orientació Educativa i als Centres Educatius, que tracta de donar resposta al repte de la integració de les competències en el currículum escolar. El plantejament del Projecte "Azahara" queda reflectit al llibre al llarg de nou capítols més dues carpetes de documents. Aquestes carpetes pretenen facilitar la tasca del professorat de planificació i desenvolupament de la pràctica docent, tot oferint com a referència la proposta model del Projecte "Azahara" sobre el desenvolupament de cada competència bàsica en el currículum de primària i diversos exemples de tasques per a la seva aplicació a l'aula.[-]

 Els blocs a l'escola  

Comenta'l - 398 Visites 21


escola Marià Galí i Guix

2011

Utilització dels blocs, com a medi dinàmic, actual i motivador, per posar en pràctica en l’alumnat totes les destreses i habilitats adquirides de la competència digital i publicar-ne els resultats. Treballa els blocs des de dues vessants: per donar informació de les activitats que es duen a terme a l’escola (bloc general de notícies i blocs de les classes) i com a bloc de l’alumnat.

 Edmodo a l'aula de primària  

Comenta'l - 199 Visites 21


Carles Simarro

2012

L’experiència mostra l'ús d'Edmodo com a xarxa social i aula virtual, per gestionar la informació que es genera tant a centre com a les aules.

 La ràdio a l'escola Font de l'Orpina  

Comenta'l - 66 Visites 21


Miguel Àngel Gallego

2012

Experiència que mostra el treball de petites càpsules radiofòniques que realitza l’alumnat del cicle mitjà i del cicle superior de l’escola al taller de ràdio. L’alumnat, per cursos i en petits grups, assisteix al taller, on fan diferents pràctiques: dramatització d’un conte, creació i locució d’una falca publicitària, creació i realització d’un concurs radiofònic,elaboració de falques radiofòniques, etc.[+]
Experiència que mostra el treball de petites càpsules radiofòniques que realitza l’alumnat del cicle mitjà i del cicle superior de l’escola al taller de ràdio. L’alumnat, per cursos i en petits grups, assisteix al taller, on fan diferents pràctiques: dramatització d’un conte, creació i locució d’una falca publicitària, creació i realització d’un concurs radiofònic,elaboració de falques radiofòniques, etc.[+]
Experiència que mostra el treball de petites càpsules radiofòniques que realitza l’alumnat del cicle mitjà i del cicle superior de l’escola al taller de ràdio. L’alumnat, per cursos i en petits grups, assisteix al taller, on fan diferents pràctiques: dramatització d’un conte, creació i locució d’una falca publicitària, creació i realització d’un concurs radiofònic,elaboració de falques radiofòniques, etc. I al final del curs es presenta un recull d’algunes pràctiques realitzades al llarg dels trimestres...[-]

 Promover el placer de leer en la Educación Primaria  

Comenta'l - 100 Visites 62


Lockwood, Michael

2011

L'objectiu d'aquest llibre guardonat amb el premi UKLA 2009 (United Kingdom Literacy Association) és mostrar de quina manera un centre educatiu pot ajudar al seu alumnat a descobrir el gust per llegir. El seu autor, que parteix d'un estudi fet en diversos centres britànics, mostra com a través de la creació d'ambients lectors es pot transformar l'escola en un centre de lectura per plaer.[+]
L'objectiu d'aquest llibre guardonat amb el premi UKLA 2009 (United Kingdom Literacy Association) és mostrar de quina manera un centre educatiu pot ajudar al seu alumnat a descobrir el gust per llegir. El seu autor, que parteix d'un estudi fet en diversos centres britànics, mostra com a través de la creació d'ambients lectors es pot transformar l'escola en un centre de lectura per plaer.[+]
L'objectiu d'aquest llibre guardonat amb el premi UKLA 2009 (United Kingdom Literacy Association) és mostrar de quina manera un centre educatiu pot ajudar al seu alumnat a descobrir el gust per llegir. El seu autor, que parteix d'un estudi fet en diversos centres britànics, mostra com a través de la creació d'ambients lectors es pot transformar l'escola en un centre de lectura per plaer. Si bé els exemples que descriu s'insereixen en la realitat de les Illes Britàniques, molts, per les seves característiques són perfectament exportables. Val a dir que, d'aquests exemples, molts ja els trobem a les escoles de casa nostra. El que és més interessant d'aquest llibre és que els compendia d'una manera molt ben estructurada.[-]

 La evaluación de las competencias básicas. Propuestas para evaluar el aprendizajeLa evaluación de las competencias básicas. Propuestas para evaluar el [..]  

Comenta'l - Visita'l 6162


Pellicer, Carmen; Ortega, María

2010

Amb aquest llibre les autores volen contribuir a un canvi a la cultura de l’avaluació als centres: passar d’un enfocament d’escola que ensenya al d’una escola que aprèn. Parteixen de la premissa que aprendre a avaluar les competències suposa aprendre a avaluar tot tipus d’aprenentatge, a diagnosticar el paper de tots els elements que el fan possible i a generar el màxim d’informació del procés que fa l’alumne, per tal que mestres i professors puguin dissenyar la seva intervenció i assessorament personalitzats.[+]
Amb aquest llibre les autores volen contribuir a un canvi a la cultura de l’avaluació als centres: passar d’un enfocament d’escola que ensenya al d’una escola que aprèn. Parteixen de la premissa que aprendre a avaluar les competències suposa aprendre a avaluar tot tipus d’aprenentatge, a diagnosticar el paper de tots els elements que el fan possible i a generar el màxim d’informació del procés que fa l’alumne, per tal que mestres i professors puguin dissenyar la seva intervenció i assessorament personalitzats.[+]
Amb aquest llibre les autores volen contribuir a un canvi a la cultura de l’avaluació als centres: passar d’un enfocament d’escola que ensenya al d’una escola que aprèn. Parteixen de la premissa que aprendre a avaluar les competències suposa aprendre a avaluar tot tipus d’aprenentatge, a diagnosticar el paper de tots els elements que el fan possible i a generar el màxim d’informació del procés que fa l’alumne, per tal que mestres i professors puguin dissenyar la seva intervenció i assessorament personalitzats. S’estructura en tres grans apartats: en el primer, plantegen l’avaluació com una tasca compartida i participativa amb l’alumne des de la perspectiva de l’autoavaluació, la coavaluació i l’hetereoavaluació. En el segon, analitzen diferents aspectes de l’avaluació, que van des de la tradicional avaluació de coneixements amb proves i exàmens fins a d’altres mes complexes i innovadors com poden ser l’avaluació de les intel•ligències múltiples, la dels estils d’aprenentatge, la de la comprensió, la dels interessos, la de la motivació o la de la personalitat. En tots els casos es fa des d’una perspectiva pràctica, a partir de graelles d’observació, per exemplificar la manera de tractar cadascun d’aquests aspectes. Finalment, tracten el com avaluar i presenten un conjunt d’eines pràctiques per a utilitzar a les aules: matrius, portafolis, dianes... Igualment s’inclou un CD que permet al professor personalitzar i adaptar aquestes eines per a l’avaluació de l’aprenentatge al seu context educatiu.[-]

 Competència digital  

Comenta'l - 192 Visites 7


Dr. Pere Marquès i Dr.Jaume Sarramona (coord.) AAVV

2013

La competència digital comporta el desenvolupament de capacitats específiques, conceptuals, instrumentals i actitudinals per a assolir un ús eficient i responsable de les tecnologies digitals. Aquesta competència té també un caràcter transversal en la seva dimensió de tractament de la informació, fet que la relaciona amb totes les matèries del currículum.

 Bibliotecas  

Comenta'l - 33 Visites 218


Mònica Ricart i Llach

2014

Traducció al català d'un conjunt de projectes JClic sobre les biblioteques escolars adreçats a educació primària: -Les parts dels documents -Les obres de referència -Formació d'usuaris

 Avaluem competències bàsiques 5  

Comenta'l - 135 Visites 61


Guerra, Alfonso; Peña, Miriam; Pérez, Nuria

2014

Projecte per avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques dels alumnes de 5è curs de primària. Inclou activitats senzilles i pràctiques orientades a resoldre problemes de la vida quotidiana. L'alumne que desenvolupa les competències bàsiques ha de ser capaç d'orientar l'aprenentatge per a la seva realització personal, formar part de la societat com a ciutadà actiu, incorporar-se a la vida adulta de manera satisfactòria i desenvolupar un aprenentatge permanent al llarg de la vida.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més