Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 2026 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2026)
  • Recursos en línia (1523)
    • Interactiu (107)
    • Aplicació (119)
    • Imatge (4)
    • Àudio (266)
    • Vídeo (772)
    • Document (79)
    • Pàgina web (621)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (503)
    • Vídeo (28)
    • Escrit (452)
    • Maleta pedagògica (20)
    • Recurs electrònic (30)
    • Objecte (11)
    • Àudio (7)
    • Material visual (9)
 Lectura eficaç  

Comenta'l - 859 Visites 6162


Fargas Cots, Salvador; Canals González, Anna M.

2000

Crèdit variable de primer cicle d'ESO que presenta una proposta didàctica per a la millora de la velocitat i la comprensió lectora. Organitzat en 7 blocs i a partir d'unes lectures adaptades a l'edat de l'alumnat es fan tota una sèrie de propostes didàctiques relacionades amb els fonaments epistemològics de la lectura efica[+]
Crèdit variable de primer cicle d'ESO que presenta una proposta didàctica per a la millora de la velocitat i la comprensió lectora. Organitzat en 7 blocs i a partir d'unes lectures adaptades a l'edat de l'alumnat es fan tota una sèrie de propostes didàctiques relacionades amb els fonaments epistemològics de la lectura efica[+]
Crèdit variable de primer cicle d'ESO que presenta una proposta didàctica per a la millora de la velocitat i la comprensió lectora. Organitzat en 7 blocs i a partir d'unes lectures adaptades a l'edat de l'alumnat es fan tota una sèrie de propostes didàctiques relacionades amb els fonaments epistemològics de la lectura eficaç[-]

 Dotze poetes i Isabel  

Comenta'l - 142 Visites 62


Pijoan, Maria Isabel; [presentació]; Monfort, Lluís; [pròleg]; Abad, Ivonne; Aguadé, Héctor; Barros, Àlex; [et al.]

2015

Aquesta obra ha estat realitzada pels alumnes de 1r. ESO de reforç de l'IES Sant Just Desvern -Curs 2008-2009-,en el marc d'un projecte de creació i producció d'un llibre, dut a terme a les seves classes de llengua catalana i literatura, ha comptat amb el suport de l'Ajuntament de Sant Just Desver[+]
Aquesta obra ha estat realitzada pels alumnes de 1r. ESO de reforç de l'IES Sant Just Desvern -Curs 2008-2009-,en el marc d'un projecte de creació i producció d'un llibre, dut a terme a les seves classes de llengua catalana i literatura, ha comptat amb el suport de l'Ajuntament de Sant Just Desver[+]
Aquesta obra ha estat realitzada pels alumnes de 1r. ESO de reforç de l'IES Sant Just Desvern -Curs 2008-2009-,en el marc d'un projecte de creació i producció d'un llibre, dut a terme a les seves classes de llengua catalana i literatura, ha comptat amb el suport de l'Ajuntament de Sant Just Desvern[-]

 Tirant el Blanc  

Comenta'l - 212 Visites 6162


Martorell, Joanot; Sales, Joan; [adaptació]; Soldevila, Ferran; [pròleg]

1991

És la primera novel.la catalana de cavalleries i una de les obres cabdals de la història de la literatura universal. Cervantes, per boca de Don Quixot, la va qualificar com "el millor llibre del món: aquí mengen els cavallers, i dormen, i moren als seus llits, i fan testament abans de la seva mort.[+]
És la primera novel.la catalana de cavalleries i una de les obres cabdals de la història de la literatura universal. Cervantes, per boca de Don Quixot, la va qualificar com "el millor llibre del món: aquí mengen els cavallers, i dormen, i moren als seus llits, i fan testament abans de la seva mort.[+]
És la primera novel.la catalana de cavalleries i una de les obres cabdals de la història de la literatura universal. Cervantes, per boca de Don Quixot, la va qualificar com "el millor llibre del món: aquí mengen els cavallers, i dormen, i moren als seus llits, i fan testament abans de la seva mort...". S'hi relaten les aventures d'un jove cavaller bretó que alterna les corredisses de palau amb les trifulgues al camp de batalla. Després de distingir-se en combats i festes coretesanes a Anglaterra, el nostre heroi esdevé cap de les forces que defensen l'imperi grec. Tirant i els seus homes desfan el setge a què està sotmesa l'illa de Rodes per part dels turcs i, després d'una llarga campanya al nord d'Àfrica, torna victoriós a Constantinoble. La present versió és una adaptació del poeta, novel.lista i editor Joan Sales.[-]

 Maleta Lectura: Projecte Les mil i una nits per a ESO  

Comenta'l - 5 Visites 626781


Centre de Recursos Pedagògics del Segrià

2021

Maleta de lectura amb llibres variats, que inclouen dos lots de llibres: 20 exemplars d'"Idriss, la noia del fil de seda" i 10 exemplars de "Les mil i una nits", i altres materials per treballar el projecte Les mil i una nits i el gust per la lectura amb les noies i nois d’educació secundària obligatòria.[+]
Maleta de lectura amb llibres variats, que inclouen dos lots de llibres: 20 exemplars d'"Idriss, la noia del fil de seda" i 10 exemplars de "Les mil i una nits", i altres materials per treballar el projecte Les mil i una nits i el gust per la lectura amb les noies i nois d’educació secundària obligatòria.[+]
Maleta de lectura amb llibres variats, que inclouen dos lots de llibres: 20 exemplars d'"Idriss, la noia del fil de seda" i 10 exemplars de "Les mil i una nits", i altres materials per treballar el projecte Les mil i una nits i el gust per la lectura amb les noies i nois d’educació secundària obligatòria. Tota la informació es pot trobar en el següent enllaç[-]

 Preguntar i respondre. Una proposta didàctica del gènere de l'entrevista per a cicle superior de primària i ESOPreguntar i respondre. Una proposta didàctica del gènere de l'entrevista [..]  

Comenta'l - Visita'l 66


Salgado, Francesc

2010

Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria.[+]
Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria.[+]
Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria. L'edició d'aquest material ha comptat amb la col·laboració del Departament d'Educació i s'emmarca en un pla d'actuacions adreçat a facilitar el desenvolupament de la competència comunicativa en llengua oral, que inclou, entre altres iniciatives, propostes didàctiques i activitats per a l'alumnat.[-]

 El nostre còmic  

Comenta'l - 559 Visites 21


Teresa Elena Murillo Escútia

2013

Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs.[+]
Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs.[+]
Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs. La webquest està pensada per als alumnes de 1r i 2n d'ESO. El treball en grup afavoreix la interacció entre els alumnes i és una bona forma de conèixer els companys. A més, es fomenta l'ús dels recursos TIC d'una forma crítica i es fomenta la lectura d'un còmic triat lliurement.[-]

 Lectogrup.Guia didàctica. Quaderns d'eficàcia lectors ESO.  

Comenta'l - 431 Visites 6278


López, M.Dolors; Sabé, Montse

2006

Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit.[+]
Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit.[+]
Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit. Així, per aconseguir avançar en els continguts implícits de la lectura, hem d'incidir en la comprensió i en la velocitat lectora. Aquesta última, millora amb l'exercitació de l'agilitat visual, gimnàstica ocular i comprensió, mitjançant l'adquisició d'estratègies que ajuden a augmentar l'eficàcia lectora. Aquest llibre ofereix una explicació del projecte i una descripció dels materials i també pautes per a l´avaluació, exemples de proves d´eficàcia lectora i fulls de seguiment i de valoració[-]

 Alícia al país de les meravelles (dossier alumnat)  

Comenta'l - 200 Visites 7


Bagés Fortacín, Noemi; Ivern Moretó, Núria

2013

Dossier didàctic del Programa El Gust per la Lectura del Departament d'Ensenyament. Conté activitats per al treball del llibre de Lewis Carroll del mateix títol. Hi ha una guia didàctica.

 El món sobre rodes (guia didàctica)  

Comenta'l - 125 Visites 7


Serrasolsas Domènech, Lluís

2013

Guia didàctica per al professorat elaborada pel Programa El Gust per la Lectura del Departament d'Ensenyament que es correspon al dossier d'activitats per a l'alumnat sobre el llibre d'Albert Casals del mateix títol.

 Alícia al país de les meravelles (guia didàctica)  

Comenta'l - 126 Visites 7


Bagés Fortacín, Noemi; Ivern Moretó, Núria

2013

Guia didàctica per al professorat elaborada pel Programa El Gust per la Lectura del Departament d'Ensenyament que es correspon al dossier d'activitats per a l'alumnat sobre el llibre de Lewis Carroll del mateix títol.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més