Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 369 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (369)
  • Recursos en línia (215)
    • Interactiu (34)
    • Aplicació (42)
    • Imatge (19)
    • Àudio (37)
    • Vídeo (29)
    • Document (14)
    • Pàgina web (165)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (154)
    • Vídeo (18)
    • Escrit (122)
    • Maleta pedagògica (10)
    • Recurs electrònic (9)
    • Objecte (8)
    • Material visual (3)
 Desarrollo de la materia de Lengua Castellana y Literatura de 4º de ESO desde la mirada competencial: una alternativa al libro de textoDesarrollo de la materia de Lengua Castellana y Literatura de 4º de ESO [..]  

1 Comentari - Visita'l 7


Yolanda Sediles Barranco

2011

El primer gran bloc d'aquest treball està destinat al professorat: apartats 1 i 2. En ells es poden veure qüestions relacionades amb la interpretació del currículum basat en competències. A partir d'uns plantejaments inicials que tot el personal docent pot fer-se, es mostra un recorregut que s'iinicia amb la lectura del currículum fins arribar a conclusions que determinen el disseny de les seqüències portades a l'aula.[+]
El primer gran bloc d'aquest treball està destinat al professorat: apartats 1 i 2. En ells es poden veure qüestions relacionades amb la interpretació del currículum basat en competències. A partir d'uns plantejaments inicials que tot el personal docent pot fer-se, es mostra un recorregut que s'iinicia amb la lectura del currículum fins arribar a conclusions que determinen el disseny de les seqüències portades a l'aula.[+]
El primer gran bloc d'aquest treball està destinat al professorat: apartats 1 i 2. En ells es poden veure qüestions relacionades amb la interpretació del currículum basat en competències. A partir d'uns plantejaments inicials que tot el personal docent pot fer-se, es mostra un recorregut que s'iinicia amb la lectura del currículum fins arribar a conclusions que determinen el disseny de les seqüències portades a l'aula. A continuació, doncs, es presenta el material per a l'alumnat (apartat 3): desenvolupament de seqüències didàctiques per a tot el curs o distribuïdes per trimestres- amb algunes indicacions metodològiques, com son per exemple els passos seguits a la seva aplicació. Els diagrames representatius inicials, els objectius proposats i la taula final que indica quines evidències han de mostrar poden servir com a referents per a la programació del curs.[-]

 El museu imaginari de Tintin  

Comenta'l - 92 Visites 61


Demaret, M.; [coordinador]; Hergé; [dibuixos]; Baudson, M.; [projecte de l'àlbum]

1982

Àlbum publicat en ocasió de l'exposició "El Museu imaginari de Tintin" a Brussel·les l'any 1979. Hi trobem una explicació de com neixen els còmics de les aventures de Tintín: esbós, dibuix original a llapis, dibuix passat a net, proves de color i finalment la pàgina impresa a color amb els diàlegs en francès.[+]
Àlbum publicat en ocasió de l'exposició "El Museu imaginari de Tintin" a Brussel·les l'any 1979. Hi trobem una explicació de com neixen els còmics de les aventures de Tintín: esbós, dibuix original a llapis, dibuix passat a net, proves de color i finalment la pàgina impresa a color amb els diàlegs en francès.[+]
Àlbum publicat en ocasió de l'exposició "El Museu imaginari de Tintin" a Brussel·les l'any 1979. Hi trobem una explicació de com neixen els còmics de les aventures de Tintín: esbós, dibuix original a llapis, dibuix passat a net, proves de color i finalment la pàgina impresa a color amb els diàlegs en francès. A l'última part de l'àlbum trobem les fotografies dels objectes de l'exposició que es relacionen amb les imatges dels llibres de Tintin, i que han inspirat a Hergé.[-]

 Literatura 2. Literatura Universal  

Comenta'l - 204 Visites 75


Schiavi, Odette; Creus, Carlos; [coordinació]

1998

Conté els apartats següents: literatura francesa, literatura alemanya, literatura anglesa, literatura italiana, literatura russa, literatura soviètica, literatura portuguesa, literatura brasilera, altres literatures.[+]
Conté els apartats següents: literatura francesa, literatura alemanya, literatura anglesa, literatura italiana, literatura russa, literatura soviètica, literatura portuguesa, literatura brasilera, altres literatures.[+]
Conté els apartats següents: literatura francesa, literatura alemanya, literatura anglesa, literatura italiana, literatura russa, literatura soviètica, literatura portuguesa, literatura brasilera, altres literatures. Per a cada apartat apareix una taula de matèries que es va desplegant successivament a manera d'un hipertext. Els textos explicatius contenen fragments de vídeos, animacions i fotografies d'alta definició. S'ofereixen diversos nivells d'usuari, un diccionari específic de consulta i referències alfabètiques.[-]

 El Portfolio Europeo de las Lenguas  

Comenta'l - 211 Visites 218


Iñaki Mundiñano Larraza

2007

Projecte d'activitats JClic per treballar les llengües castellana i basca. S'estudien: la ubicació de les llengües europees, la comprensió, l'expressió oral i escrita, i l'autoavaluació.

 Garcilaso de la Vega y el soneto número XXIII  

Comenta'l - 214 Visites 218


Víctor J. Ronda

2005

Projecte d'activitats JClic per treballar en llengua castellana les característiques més significatives de la poesia de Garcilaso de la Vega i a realitzar exercicis sobre el sonet número XXIII de l'esmentat autor.

 La oración compuesta  

Comenta'l - 781 Visites 218


Juan Manuel López González

1999

Projecte d'activitats JClic per treballar en llengua castellana les oracions compostes i la classificació bàsica: coordinació, juxtaposició i subordinació.

 Miguel de Cervantes y el Quijote  

Comenta'l - 303 Visites 218


Juan Manuel López González

1999

Projecte d'activitats JClic on s'ofereix un material que anima a la lectura del Quixot amb activitats que tracten de la vida i l'obra de Miguel de Cervantes, i amb un apartat especial dedicat al contingut de "Don Quijote de la Mancha".

 Relaciones semánticas  

Comenta'l - 484 Visites 218


Montse Estévez

2001

Projecte d'activitats JClic per treballar en llengua castellana les relacions semàntiques: monosèmia, sinonímia, homonímia, polisèmia i antonímia.

 Aledaños del soneto  

Comenta'l - 55 Visites 218


Carme Muñoz Gimeno

2006

Quadern virtual (QV) en llengua castellana que ofereix diverses activitats sobre les característiques del sonet: història, estructura, variants i temàtica.

 Pide consejo a los refranes  

Comenta'l - 385 Visites 213


Equip Edu365.cat i N. Almeida, R. Càmara, Ll. Fernández.

2001

Miniunitat didàctica (MUD) que mostra el món dels refranys i el seu significat actual. Un cop feta l'observació de la pàgina, l'alumnat realitza unes activitats per autoavaluar-se; després pot repetir la pràctica, imprimir o sol·licitar més ajut.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més