Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 2719 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2719)
  • Recursos en línia (2410)
    • Interactiu (84)
    • Aplicació (86)
    • Imatge (67)
    • Àudio (188)
    • Vídeo (1846)
    • Document (45)
    • Pàgina web (684)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (309)
    • Vídeo (101)
    • Escrit (172)
    • Maleta pedagògica (11)
    • Recurs electrònic (28)
    • Objecte (17)
    • Àudio (1)
    • Material visual (9)
    • Altres recursos (1)
 Els ecosistemes i les adaptacions dels organismes  

Comenta'l - 744 Visites 21


Miquel Gené Molins

2012

El tema dels ecosistemes i les adaptacions dels organismes s'ha treballat durant un trimestre a partir del curs Moodle amb recursos i activitats, dossier teòric amb activitats i elaboració d’un Google document compartit amb el professor com a document de treball d’activitats d’ampliació, utilització de la pissarra digital per a la correcció de les activitats del dossier a l’aula i per a la interacció directa i dinàmica amb arxius de diapositives i enllaços d’Internet, treballs col·laboratius, treball individual sobre xarxes i cadenes tròfiques amb diferents programes d’edició de text i de imatges, i sortides de camp.

 Som sostenibles?  

Comenta'l - 402 Visites 21


Josep Lluís Estaña Viver

2012

Unitats de ciències de la naturales de segon d'ESO (temes ambientals, metalls i compostos...) utilitzant intensivament les eines TIC

 Flaix Ciències VII  

Comenta'l - 54 Visites 67


Chitty, Andrew; [direcció]; Solin, Mike; [text]; Lawson, Mark; [editor]; Spears, David; [producció]; Granada Television; Alcántara, Maite; [traducció]; Mata, Laura; Pérez, Ana María; [disseny gràfic]; Muntés, Roger; [locució]; Videofon; [sonorització]; Gi

1996

En la primera part es parla de la relació entre l'espectre electromagnètic i els conceptes de longitud d'ona i freqüència. Ones visibles i invisibles. Estructura de l'ull i paper dels sons i els bastonets en la percepció de la llum i el color.[+]
En la primera part es parla de la relació entre l'espectre electromagnètic i els conceptes de longitud d'ona i freqüència. Ones visibles i invisibles. Estructura de l'ull i paper dels sons i els bastonets en la percepció de la llum i el color.[+]
En la primera part es parla de la relació entre l'espectre electromagnètic i els conceptes de longitud d'ona i freqüència. Ones visibles i invisibles. Estructura de l'ull i paper dels sons i els bastonets en la percepció de la llum i el color. Aplicacions tecnològiques de les ones invisibles. La segona part mostra les vibracions com a font del so. Ones, freqüències, longituds d'ona. El so com a forma d'energia cinètica. Funcionament i estructura de l'oïda i dels micròfons. Diferència física entre el soroll i la música.[-]

 Ull científic, III  

Comenta'l - 192 Visites 67


Cocker, Michael; [direcció i producció]; Hart-Davis, Adam; [producció de la sèrie]; Jelley, Chris; [producció executiva]; Stewart Cox, Belinda; [recerques]; Jarvies, Anne; [recerques fílmiques]; Fairholme, Steve; [edició]; Jones, David; [demostracions]

1993

Els quatre reportatges que inclou estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell.[+]
Els quatre reportatges que inclou estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell.[+]
Els quatre reportatges que inclou estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell.Tracta els temes següents: la conservació del calor, la regulació de la temperatura, la dessecació i els estats de la matèria.[-]

 Elements  

Comenta'l - 147 Visites 67


Enciclopèdia Catalana

2000

És un DVD interactiu en quant a l'elecció d'idioma: català, castellà i/o anglès. Està dividit en quatre parts que fan referència a l'aigua, el carboni, la sal i el petroli.

 La Terra  

Comenta'l - 333 Visites 6162


Riesco, Pilar; López, Juan; Nieto, Enrique; [disseny i il·lustració]

1991

Desenvolupament de la Terra des de la perspectiva que, com a planeta, ocupa en el sistema solar, per tal que ens ajudi a tenir una visió més global de l'univers. Cada tema s'exposa utilitzant esquemes, mapes conceptuals i resums que faciliten la seva comprensió.[+]
Desenvolupament de la Terra des de la perspectiva que, com a planeta, ocupa en el sistema solar, per tal que ens ajudi a tenir una visió més global de l'univers. Cada tema s'exposa utilitzant esquemes, mapes conceptuals i resums que faciliten la seva comprensió.[+]
Desenvolupament de la Terra des de la perspectiva que, com a planeta, ocupa en el sistema solar, per tal que ens ajudi a tenir una visió més global de l'univers. Cada tema s'exposa utilitzant esquemes, mapes conceptuals i resums que faciliten la seva comprensió. Al final de cada un d'ells trobem propostes d'activitats.[-]

 L'Univers  

Comenta'l - 314 Visites 6162


Ardley, Neil; Ridpath, Ian

1979

L'obra ofereix una visió de conjunt dels coneixements més recents que es tenen sobre l'Univers, amb un recull de les noves dades explicatives i les últimes teories generals sobre l'espai i com aquest es configura, qüestió oberta en què encara avui es confonen els científics més destacats.

 Ull científic, II  

Comenta'l - 168 Visites 67


Cocker, Michael; [direcció i producció]; Hart-Davis, Adam; [producció de la sèrie]; Jelley, Chris; [producció executiva]; Stewart Cox, Belinda; [recerques]; Jarvies, Anne; [recerques fílmiques]; Fairholme, Steve; [edició]; Jones, David; [demostracions]

1993

Els tres reportatges que inclou la cinta estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell.[+]
Els tres reportatges que inclou la cinta estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell.[+]
Els tres reportatges que inclou la cinta estan pensats per introduir l'alumnat en el coneixement del mètode científic, en la creació de l'hàbit de l'observació sistemàtica i en la participació activa en investigacions adaptades al seu nivell. Tracta els temes següents: la gravetat, força i fricció i els elements més lleugers que l'aire.[-]

 Flaix Ciències V  

Comenta'l - 30 Visites 67


Benchmark Media

1996

1. Codificació i transmissió de dades. Explica el paper de la codificació de dades en els sistemes de comunicació. Conceptes científics en diferents tècniques i aparells: ones hertzianes; cables elèctrics.[+]
1. Codificació i transmissió de dades. Explica el paper de la codificació de dades en els sistemes de comunicació. Conceptes científics en diferents tècniques i aparells: ones hertzianes; cables elèctrics.[+]
1. Codificació i transmissió de dades. Explica el paper de la codificació de dades en els sistemes de comunicació. Conceptes científics en diferents tècniques i aparells: ones hertzianes; cables elèctrics. de fibra òptica, coaxials; satèl·lits, telèfons, ordinadors, televisió, fax, mòdems... 2. Emmagatzematge i recuperació de dades. Explica els avenços tecnològics recents en la tecnologia de la informació. Principis i avantatges respectius dels sistemes analògics i digitals i dels suports magnètics cassets, disquets) i òptics (CD, CD-ROM, disc làser)[-]

 Les plantes i els animals  

Comenta'l - 379 Visites 67


Romay, Juan; [direcció]

1998

Consta de tres capítols: 'El món vegetal' que tracta de les primeres plantes i de les llavors. El segon capítol, que duu per títol 'El regne animal', tracta dels animals (en general), dels protozous o animals unicel·lulars i dels animals pluricel·lulars o metazous.[+]
Consta de tres capítols: 'El món vegetal' que tracta de les primeres plantes i de les llavors. El segon capítol, que duu per títol 'El regne animal', tracta dels animals (en general), dels protozous o animals unicel·lulars i dels animals pluricel·lulars o metazous.[+]
Consta de tres capítols: 'El món vegetal' que tracta de les primeres plantes i de les llavors. El segon capítol, que duu per títol 'El regne animal', tracta dels animals (en general), dels protozous o animals unicel·lulars i dels animals pluricel·lulars o metazous. El tercer capítol, anomenat 'Els altres regnes', tracta de les algues, els fongs i els bacteris. Al final de cada capítol hi ha un petit resum.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més