Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 559 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (559)
  • Recursos en línia (441)
    • Interactiu (31)
    • Aplicació (14)
    • Imatge (10)
    • Àudio (21)
    • Vídeo (295)
    • Document (13)
    • Pàgina web (186)
    • Altres recursos (1)
  • Recursos físics (118)
    • Vídeo (21)
    • Escrit (84)
    • Maleta pedagògica (5)
    • Recurs electrònic (13)
    • Objecte (3)
    • Àudio (1)
    • Material visual (5)
 Invizimal's house  

Comenta'l - 355 Visites 21


Magda Murillo

2012

L’alumnat crea el disseny i construeix un objecte que visionarà en realitat augmentada. L'activitat està vinculada a l'imaginari visual de l'alumnat. L'eix per desenvolupar aquesta activitat és un conegut joc de consola, on es combinen figures infogràfiques amb les imatges de la realitat que capta la càmera de l’aparell.[+]
L’alumnat crea el disseny i construeix un objecte que visionarà en realitat augmentada. L'activitat està vinculada a l'imaginari visual de l'alumnat. L'eix per desenvolupar aquesta activitat és un conegut joc de consola, on es combinen figures infogràfiques amb les imatges de la realitat que capta la càmera de l’aparell.[+]
L’alumnat crea el disseny i construeix un objecte que visionarà en realitat augmentada. L'activitat està vinculada a l'imaginari visual de l'alumnat. L'eix per desenvolupar aquesta activitat és un conegut joc de consola, on es combinen figures infogràfiques amb les imatges de la realitat que capta la càmera de l’aparell. S'utilitzen el programes Google Sketchup, Gimp i BuildAR.[-]

 Dalí al castell de Figueres vist per Joan Vehí  

Comenta'l - 108 Visites 62


Vehí, Joan [fotografia]; Maset, Pere; Vila, Santi; Boixadós [et al.]

2010

Aquest llibre-catàleg ens acosta a un Dalí en tota la seva plural i sorprenent projecció pública. Hi podem veure l'home, l'artista, el Dalí agitador de la cultura de masses i també el Dalí en la intimitat i en el treball.[+]
Aquest llibre-catàleg ens acosta a un Dalí en tota la seva plural i sorprenent projecció pública. Hi podem veure l'home, l'artista, el Dalí agitador de la cultura de masses i també el Dalí en la intimitat i en el treball.[+]
Aquest llibre-catàleg ens acosta a un Dalí en tota la seva plural i sorprenent projecció pública. Hi podem veure l'home, l'artista, el Dalí agitador de la cultura de masses i també el Dalí en la intimitat i en el treball. Joan Vehí, fill de Cadaqués ha sabut captar hàbilment instants irrepetibles de la vida diària de Dalí.[-]

 El paper  

Comenta'l - 267 Visites 21


Domínguez Sensada, Marta

2014

Webquest que pretén aprofundir en el coneixement del paper com a material i com a suport del treball artístic.

 Traçats bàsics exercicis  

Comenta'l - 390 Visites 21


Cerisuelo, Rubén

2011

Dossier d'exercicis sobre traçats geomètrics bàsics: perpendicularitat, paral·lelisme, circumferència, angles.

 El nostre còmic  

Comenta'l - 559 Visites 21


Teresa Elena Murillo Escútia

2013

Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs.[+]
Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs.[+]
Aquesta webquest està creada amb la intenció d'unir les matèries de llengua i de visual i plàstica. L'objectiu és fer un còmic utilitzant les competències lingüístiques i artístiques que els alumnes hauran aprés durant tot el curs. La webquest està pensada per als alumnes de 1r i 2n d'ESO. El treball en grup afavoreix la interacció entre els alumnes i és una bona forma de conèixer els companys. A més, es fomenta l'ús dels recursos TIC d'una forma crítica i es fomenta la lectura d'un còmic triat lliurement.[-]

 Sistema dièdric. Projeccions de sòlids  

Comenta'l - 375 Visites 21


Cerisuelo, Rubén

2011

Teoria i exercicis de representació de vistes (alçat, planta i perfil) de sòlids representats en perspectiva isomètrica.

 De vacances. Mousse de museus: Palau Solterra. Museu de la Fundació Vila CasasDe vacances. Mousse de museus: Palau Solterra. Museu de la Fundació Vila [..]  

Comenta'l - Visita'l 5


Edu3

2003

Salvador Alsius visita el museu del Palau Solterra, de la Fundació Vila Casas, a Torroella de Montgrí. Es tracta d'un edifici gòtic, amb decoració renaixentista, que acull una important col·lecció de pintura.[+]
Salvador Alsius visita el museu del Palau Solterra, de la Fundació Vila Casas, a Torroella de Montgrí. Es tracta d'un edifici gòtic, amb decoració renaixentista, que acull una important col·lecció de pintura.[+]
Salvador Alsius visita el museu del Palau Solterra, de la Fundació Vila Casas, a Torroella de Montgrí. Es tracta d'un edifici gòtic, amb decoració renaixentista, que acull una important col·lecció de pintura. La Fundació Vila Casas, creada pel propietari d'uns laboratoris farmacèutics, ha promogut diversos espais d'art, tots molt interessants. N'hi ha un a Barcelona, l'Espai "VolART", al carrer d'Ausiàs Marc. Els altres són a l'Empordà: l'Espai d'Art Contemporani, a Palafrugell, i el Palau Solterra, dedicat a la pintura, a Torroella de Montgrí. Al Palau Solterra hi ha exposades obres d'artistes tan reputats com Antoni Clavé, Guinovart, Modest Cuixart, Tàpies o Hernández Pijuan. A les instal·lacions del palau tenen lloc alguns concerts del Festival Internacional de Músiques de Torroella de Montgrí.[-]

 L'Escola a casa. Ara sortim! / El Rei de la Màgia  

Comenta'l - 119 Visites 215


Edu3

1998

Tots podem aprendre a fer jocs de mans. A l'establiment el Rei de la Màgia ensenyen als nois i noies els secrets de l'il·lusionisme. L'espectacle està servit.

 L'Escola a casa. Mira què fem! / L'educació en l'art: fer frescos (CEIP Salvador Espriu de Vidreres)L'Escola a casa. Mira què fem! / L'educació en l'art: fer frescos (CEIP [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1996

El CEIP Salvador Espriu de Vidreres ens proposa endinsar l'infant en el món de les arts plàstiques. L'educació en l'art els dóna claus per obrir-se camí en el descobriment de la sensibilitat i la fruïció estètica.

 La nau: L'educació visual i plàstica en xarxa  

Comenta'l - 416 Visites 8


La nau: L'educació visual i plàstica en xarxa

2011

La nau, Visual i Plàstica en xarxa, és una experiència, desenvolupada dins de moodle, oberta als alumnes. Es vol arribar a la descoberta dels continguts mitjançant la participació als fòrums, als debats i amb el contrast d'idees i opinions a la participació, com també a la creació d'imatges pròpies de l'alumnat sense cap contaminació prèvia.[+]
La nau, Visual i Plàstica en xarxa, és una experiència, desenvolupada dins de moodle, oberta als alumnes. Es vol arribar a la descoberta dels continguts mitjançant la participació als fòrums, als debats i amb el contrast d'idees i opinions a la participació, com també a la creació d'imatges pròpies de l'alumnat sense cap contaminació prèvia.[+]
La nau, Visual i Plàstica en xarxa, és una experiència, desenvolupada dins de moodle, oberta als alumnes. Es vol arribar a la descoberta dels continguts mitjançant la participació als fòrums, als debats i amb el contrast d'idees i opinions a la participació, com també a la creació d'imatges pròpies de l'alumnat sense cap contaminació prèvia. L'enfocament d'aquesta proposta didàctica és oferir un espai moodle obert i relativament buit, sense gaires continguts, que convidi a buscar-los i a discutir-los. Un espai net de sabers preestablerts, que es vagi poblant amb les nostres vivències, parers, emocions i sabers construïts entre tots. Al projecte la nau he desenvolupat microunitats didàctiques, estructures senzilles i obertes que han de servir de base a noves formes i noves propostes educatives. Propostes pensades per facilitar la construcció del coneixement conjunt, la interrelació entre nivells educatius i la possible transversalització, amb la pretensió de crear una eina àgil d'ordenació curricular en xarxa, per a l'ensenyament d'una educació visual renovada i orientada a les idees de Cultura Visual i a la pedagogia construccionista. En una nova educació mitjançant eines digitals, és necessari fer dels espais virtuals de treball veritables llocs pedagògics. Tenint en compte les competències bàsiques curriculars, l'aspecte més rellevant d'aquesta proposta és aprofitar les possibilitats de moodle com a espai de treball en grup, d'aportacions conjuntes d'idees i conceptes, de debat i contrast i com un lloc on "ser en relació". Dins d'aquest projecte he organitzat conceptes i desenvolupat material que poso a disposició del professorat de Visual i Plàstica.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més