Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 2388 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2388)
  • Recursos en línia (1748)
    • Interactiu (18)
    • Aplicació (8)
    • Imatge (7)
    • Àudio (464)
    • Vídeo (1103)
    • Document (47)
    • Pàgina web (579)
  • Recursos físics (640)
    • Vídeo (258)
    • Escrit (353)
    • Maleta pedagògica (21)
    • Recurs electrònic (27)
    • Objecte (14)
    • Àudio (7)
    • Material visual (15)
    • Altres recursos (1)
 Els nois i les noies i la participació ciutadana. Les torres d’aigua de Terrassa, les representacions socials i l’aprenentatge servei.Els nois i les noies i la participació ciutadana. Les torres d’aigua de [..]  

Comenta'l - Visita'l 21


M. Teresa Casas Ros

2012

L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS).[+]
L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS).[+]
L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS). Es destaquen a continuació els guanys que pot aportar el projecte quant a competències cíviques i inserció del jovent de procedència immigrada. La segona part és una recerca de les representacions socials de l'alumnat sobre la participació ciutadana en general, la participació del jovent en particular i la participació seva en el projecte que se'ls presenta. La tercera part és una proposta justificada a partir dels resultats obtinguts en la recerca, de les exigències del currículum, dels requeriments metodològics per aconseguir competència social i ciutadana, dels beneficis provats de l’APS i de l’experiència de països de referència que el faran obligatori.[-]

 Recursos Educació per la Ciutadania  

Comenta'l - 213 Visites 21


XTEC

2013

Referitori de la XTEC amb una selecció de recursos digitals d'Educació per la Ciutadania.Activitats específiques dels diferents aspectes que abasta aquest camp educatiu.

 Hinduismo  

Comenta'l - 17 Visites 6167


Henry, Oliver; [realització]; Christman, Paul; [muntatge]; Portillo, Manuel; [narració en espanyol]; Martínez Manero, José M.; [traducció]

1997

Aquest vídeo, enregistrat en nombroses localitats de l'Índia, mostra el desenvolupament de l'hinduisme des dels seus orígens fins l'actualitat. El presenta com la religió viva més antiga del món. Exposa les creences de la fe hindú i com han anat canviant amb el pas del temps, el període colonial britànic i el moviment d'independència de l'Índia, els trets de la religió (rituals, el concepte de gurú, les vaques sagrades, festivitats, llocs importants), el sistema de castes, el conflicte entre musulmans i hindús, el sikhisme com a fruit de l'hinduisme i de l'islam i, finalment, el naixement del budisme.

 Tribus urbanes  

Comenta'l - 28 Visites 6164


Durán, Ana; Cortés, Mercè; Ventura, Núria; [coordinació]

2002

Recull una sèrie d'articles de premsa al voltant del conflicte social que provoquen les anomenades tribus urbanes. Organitza els articles en dos grans apartats: Els grups de joves i la violència i Tribus urbanes.[+]
Recull una sèrie d'articles de premsa al voltant del conflicte social que provoquen les anomenades tribus urbanes. Organitza els articles en dos grans apartats: Els grups de joves i la violència i Tribus urbanes.[+]
Recull una sèrie d'articles de premsa al voltant del conflicte social que provoquen les anomenades tribus urbanes. Organitza els articles en dos grans apartats: Els grups de joves i la violència i Tribus urbanes. Dins aquest segon apartat inclou els subapartats següents: Skin-Heads, Motars, Ultres del futbol, Mods, La generació Krone, Pijos i Grafiteros.[-]

 La paraula de 100 Països  

Comenta'l - 24 Visites 75


Pujol, Jordi; [direcció]; Figueres, Joan; [música]

2004

Espectacle de Marduix Titelles a partir d'un conte de Marta Mata. A través del lema l'arbre de la Pau ofereixen tot un seguit de propostes encaminades a treballar de manera integrada diferents valors entorn de la cultura de la Pau, la solidaritat, la democràcia i la sostenibilitat.

 Educación familiar. Nuevas relaciones humanas y humanizadoras  

Comenta'l - 18 Visites 6162


Gervilla, Enrique; [coordinador]

2002

Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat.[+]
Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat.[+]
Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat. Vol donar resposta a la necessitat que tenen els educadors, mestres, professorat, pares, mares i fills per entendre l'educació actual en l'àmbit familiar. Els canvis socials són tan accelerats i els models de família tan variats, que es fa urgent i necessari proporcionar aportacions i orientacions. Els professionals, en general, poden trobar orientacions adients a dos dels grans reptes de la família d'avui: ensenyar a saber viure i a conviure, en una societat cada cop més plural.[-]

 Gent Gran  

Comenta'l - 30 Visites 6164


Ventura, Núria; [coordinació]; Cortés, Mercè; [realització]

2008

Recull d'articles de premsa estructurat en el següents apartats: La vellesa avui, Jubilats, Pensions i economia; Oci i cultura; Salut; Llei de la dependència; Maltractaments; Habitage i residències.

 Compartir planeta, III. El relleu de les generacions  

Comenta'l - 20 Visites 67


Fundació Jaume Bofill

2005

Estudi d'un dels grans reptes de l'Europa multicultural d'avui: la immigració provinent del Tercer Món. Fa el seguiment, principalment a través dels ulls dels propis immigrats, de la tercera part del procés: les perspectives a llarg termini i les qüestions d'identitat que es planteja la segona generació.

 Budismo  

Comenta'l - 28 Visites 6167


Henry, Oliver; [realització]; Christman, Paul; [muntatge]; Portiloo, Manuel; [narració en espanyol]; Martínez Manero, José M.; [traducció]

1997

Aquest vídeo, enregistrat en directe a l'Índia, Nepal, Tailàndia i Japó, explora la història, el desenvolupament, l'art i la influència del budisme al món. Exposa, entre altres, la vida de Siddarta Gautama (Buda), el concepte de karma tal com el defineix el budisme zen, el Camí de les vuit etapes com a base de l'ensenyament budista, l'art, el budisme theravada com a forma ortodoxa, el budisme mahaiana com una interpretació més liberal, el budisme Zen, el tantrisme tibetà i les relacions existents entre el budisme i l'hinduisme.

 Compartir planeta, I. La partença  

Comenta'l - 9 Visites 67


Fundació Jaume Bofill

2005

Estudi d'un dels grans reptes de l'Europa multicultural d'avui: la immigració provinent del Tercer Món. Fa el seguiment, principalment a través dels ulls dels propis immigrats, de la primera part del procés: la decisió de marxar i les causes que la provoquen.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més