Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 2384 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (2384)
  • Recursos en línia (1748)
    • Interactiu (18)
    • Aplicació (8)
    • Imatge (7)
    • Àudio (464)
    • Vídeo (1103)
    • Document (47)
    • Pàgina web (579)
  • Recursos físics (636)
    • Vídeo (258)
    • Escrit (349)
    • Maleta pedagògica (21)
    • Recurs electrònic (27)
    • Objecte (14)
    • Àudio (7)
    • Material visual (14)
    • Altres recursos (1)
 Els nois i les noies i la participació ciutadana. Les torres d’aigua de Terrassa, les representacions socials i l’aprenentatge servei.Els nois i les noies i la participació ciutadana. Les torres d’aigua de [..]  

Comenta'l - Visita'l 21


M. Teresa Casas Ros

2012

L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS).[+]
L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS).[+]
L'estudi té tres parts. La primera és la justificació pedagògica del projecte "Apadrinament de les torres d'aigua de Terrassa", des dels vessants de les pedagogies de la participació, de la utilització didàctica del patrimoni i de l'Aprenentatge Servei (APS). Es destaquen a continuació els guanys que pot aportar el projecte quant a competències cíviques i inserció del jovent de procedència immigrada. La segona part és una recerca de les representacions socials de l'alumnat sobre la participació ciutadana en general, la participació del jovent en particular i la participació seva en el projecte que se'ls presenta. La tercera part és una proposta justificada a partir dels resultats obtinguts en la recerca, de les exigències del currículum, dels requeriments metodològics per aconseguir competència social i ciutadana, dels beneficis provats de l’APS i de l’experiència de països de referència que el faran obligatori.[-]

 Recursos Educació per la Ciutadania  

Comenta'l - 191 Visites 21


XTEC

2013

Referitori de la XTEC amb una selecció de recursos digitals d'Educació per la Ciutadania.Activitats específiques dels diferents aspectes que abasta aquest camp educatiu.

 Compartir planeta, III. El relleu de les generacions  

Comenta'l - 19 Visites 67


Fundació Jaume Bofill

2005

Estudi d'un dels grans reptes de l'Europa multicultural d'avui: la immigració provinent del Tercer Món. Fa el seguiment, principalment a través dels ulls dels propis immigrats, de la tercera part del procés: les perspectives a llarg termini i les qüestions d'identitat que es planteja la segona generació.

 Ser persona y relacionarse. Habilidades cognitivas y sociales, y crecimiento moralSer persona y relacionarse. Habilidades cognitivas y sociales, y crecimiento [..]  

Comenta'l - Visita'l 61


Segura Morales, Manuel

2002

Carpeta que té com a principal objectiu educar per a la millora de les relacions interpersonals. Consta d'una breu introducció adreçada al professorat i nombroses activitats per a l'alumnat, seqüenciades segons l'edat i el nivell psicoevolutiu.[+]
Carpeta que té com a principal objectiu educar per a la millora de les relacions interpersonals. Consta d'una breu introducció adreçada al professorat i nombroses activitats per a l'alumnat, seqüenciades segons l'edat i el nivell psicoevolutiu.[+]
Carpeta que té com a principal objectiu educar per a la millora de les relacions interpersonals. Consta d'una breu introducció adreçada al professorat i nombroses activitats per a l'alumnat, seqüenciades segons l'edat i el nivell psicoevolutiu. Les esmentades activitats s'agrupen en tres grans apartats: relatives al pensament (exercitació de les habilitats cognitives), als valors (treballades a partir de la discussió de dilemes morals) i a les emocions (a través d'habilitats socials o conductes que facilitin les relacions personals assertives). A partir d'historietes, pel·lícules i discussions de grup dirigides, es fomenta l'adquisició de la competència social que facilita el desenvolupament personal.[-]

 El meu àlbum. Qui sóc i d'on vinc  

Comenta'l - 82 Visites 6162


Boixaderas, Rosa; Puig, Elisenda

2003

És un material pensat per a alumnat que s'inicia en l'aprenentatge del català, independentment de l'edat i de la història escolar. És tracta d'un llibre de treball individualitzat que permet que cada alumne vagi al seu ritme, escrivint apunts de la seva biografia i aspectes del seu país d'origen.[+]
És un material pensat per a alumnat que s'inicia en l'aprenentatge del català, independentment de l'edat i de la història escolar. És tracta d'un llibre de treball individualitzat que permet que cada alumne vagi al seu ritme, escrivint apunts de la seva biografia i aspectes del seu país d'origen.[+]
És un material pensat per a alumnat que s'inicia en l'aprenentatge del català, independentment de l'edat i de la història escolar. És tracta d'un llibre de treball individualitzat que permet que cada alumne vagi al seu ritme, escrivint apunts de la seva biografia i aspectes del seu país d'origen. El material té dues parts. La primera 'Qui sóc i d'on vinc' consisteix en 26 temes que giren al voltant de la família, la casa, les activitats diàries, les amistats, els records d'escola i dades geogràfiques, costums i tradicions del seu país. La segona part 'Paraules i frases' està estructurada segons tres blocs: vocabulari, estructures i il·lustracions. El material per a l'alumne s'acompanya d'una guia per al professorat.[-]

 Compartir planeta, II. L'arribada  

Comenta'l - 25 Visites 67


Fundació Jaume Bofill

2005

Estudi d'un dels grans reptes de l'Europa multicultural d'avui: la immigració provinent del Tercer Món. Fa el seguiment, principalment a través dels ulls dels propis immigrats, de la segona part del procés: el xoc multicultural i els problemes d'inserció.

 Gent Gran  

Comenta'l - 30 Visites 6164


Ventura, Núria; [coordinació]; Cortés, Mercè; [realització]

2008

Recull d'articles de premsa estructurat en el següents apartats: La vellesa avui, Jubilats, Pensions i economia; Oci i cultura; Salut; Llei de la dependència; Maltractaments; Habitage i residències.

 Els valors de la convivència  

Comenta'l - 115 Visites 6162


De Puig, Irene

1997

Conté orientacions didàctiques per al professorat. Per a cada una de les unitats del llibre de l'estudiant, aquesta guia ofereix orientació sobre la temporització, els procediments i els objectius de cada unitat També trobem solucionaris dels exercicis que es troben al llibre de l'estudiant, activitats de reforç i aprofundiment, filmografia, bibliografia, i propostes d'avaluació formativa per unitat.

 Aprendre a conviure. Reflexions sobre civilitat  

Comenta'l - 77 Visites 6162


Espinàs, Josep M.

1984

Reflexions sobre el comportament cívic de les persones, on es comenten aspectes relacionats amb la convivència i les convencions socials relatives als individus, la família, l'escola, l'amistat, els veïns i els malalts.[+]
Reflexions sobre el comportament cívic de les persones, on es comenten aspectes relacionats amb la convivència i les convencions socials relatives als individus, la família, l'escola, l'amistat, els veïns i els malalts.[+]
Reflexions sobre el comportament cívic de les persones, on es comenten aspectes relacionats amb la convivència i les convencions socials relatives als individus, la família, l'escola, l'amistat, els veïns i els malalts. Partint de la base del respecte a l'altre, l'autor fa un repàs de les relacions socials de l'època, fent aportacions crítiques sobre alguns tòpics que encotillen, segons ell, l'educació cívica[-]

 Educación familiar. Nuevas relaciones humanas y humanizadoras  

Comenta'l - 17 Visites 6162


Gervilla, Enrique; [coordinador]

2002

Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat.[+]
Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat.[+]
Les paraules educació i família amb la seva infinitat de preguntes i problemes, especifiquen i orienten el contingut d'aquest llibre, ja que l'educació ha estat sempre una constant interrogant i un continu problema per a la persona, la família i la societat. Vol donar resposta a la necessitat que tenen els educadors, mestres, professorat, pares, mares i fills per entendre l'educació actual en l'àmbit familiar. Els canvis socials són tan accelerats i els models de família tan variats, que es fa urgent i necessari proporcionar aportacions i orientacions. Els professionals, en general, poden trobar orientacions adients a dos dels grans reptes de la família d'avui: ensenyar a saber viure i a conviure, en una societat cada cop més plural.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més