Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-9 de 9 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (9)
  • Recursos en línia (7)
    • Interactiu (1)
    • Aplicació (1)
    • Imatge (1)
    • Àudio (2)
    • Vídeo (2)
    • Document (1)
    • Pàgina web (5)
  • Recursos físics (2)
    • Vídeo (1)
    • Recurs electrònic (1)
 Fabula Vergiliana. Creació de llibres virtuals com a recurs didàctic per l'adquisició de les competències bàsiques a l'ESO.Fabula Vergiliana. Creació de llibres virtuals com a recurs didàctic per [..]  

Comenta'l - Visita'l 5


Bescós Calleja, Victòria

2009

Projecte realitzat a partir de la programació d'una unitat didàctica: "Dido i Eneas", optativa de llatí. La proposta introdueix a l'aula lectures senzilles en llatí per conèixer els fets culturals, literaris o mitològics de certa importància en la història cultural d'occident.[+]
Projecte realitzat a partir de la programació d'una unitat didàctica: "Dido i Eneas", optativa de llatí. La proposta introdueix a l'aula lectures senzilles en llatí per conèixer els fets culturals, literaris o mitològics de certa importància en la història cultural d'occident.[+]
Projecte realitzat a partir de la programació d'una unitat didàctica: "Dido i Eneas", optativa de llatí. La proposta introdueix a l'aula lectures senzilles en llatí per conèixer els fets culturals, literaris o mitològics de certa importància en la història cultural d'occident. Aquesta experiència ha estat seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual al I Congrés de Pràctiques Educatives Innovadores al Baix Llobregat.[-]

 Bloc de clàssiques: L'ombra d'un somni  

Comenta'l - 103 Visites 21


Laura Lucas

2012

Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic.[+]
Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic.[+]
Experiència que mostra el bloc que dóna a conèixer a l´alumnat de la matèria de llatí i grec de batxillerat els textos que parlen de l´empremta deixada pels homes i dones que van viure en l´època del món clàssic. Cada alumne té assignat un dia per fer la seva aportació al bloc. Per fer les seves aportacions l´alumnat ha d´utilitzar les TIC i les TAC fent cerques i utilitzant la imatge en matèries que es fonamenten en el text.[-]

 Golfus de Roma  

Comenta'l - 113 Visites 67


Lester, Richard; [direcció]

1966

En clau d’humor satíric, aquesta comèdia intenta fer un retrat de la societat de la Roma antiga i les dificultats dels esclaus per mantenir una vida plena. Un esclau vol aconseguir la llibertat tot guanyant-se la fidelitat del fill del seu amo, bojament enamorat d’una cortesana.

 Luci Minici torna a casa  

Comenta'l - 228 Visites 21


Ribas Llorca, Sònia

2009

Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el presen[+]
Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el presen[+]
Webquest adreçada a l'alumnat d'ESO però que també pot ser aplicada a Cicle superior de primària. Els alumnes hi treballaran els següents continguts: - Els jocs a l'antiga Roma: les curses al circ - La Barcelona romana - Evolució urbanística de Barcelona: edificis singulars - El patrimoni de la ciutat de Barcelona - Recollida i selecció d'informació - Elaboració d'un Power point - Valoració del patrimoni d'una ciutat - Interès per conèixer aspectes del passat i relacionar-los amb el present[-]

 Termes romanes  

Comenta'l - 110 Visites 75


Ajuntament de Sant Boi de Llobregat; Universitat Politècnica de Catalunya

2002

En aquest recurs multimèdia es pot trobar àmplia informació sobre l’arquitectura i la funcionalitat de les termes romanes. Una reconstrucció virtual de l’edifici ens permet fer, acompanyats d’actors reals, un fascinant recorregut per les sales.

 En guàrdia! / La guerra de les Gàl·lies  

Comenta'l - 54 Visites 4


Edu3

2004

En Guàrdia! tractarà durant una hora setmanal aquells fets de la Història de Catalunya més lligats amb l'aventura, amb l'acció, amb l'emoció. Conduït per Enric Calpena i en companyia del professor d'Història Contemporània de la UAB, Oriol Junqueras, En Guàrdia! convidarà cada setmana un coneixedor de la matèria que es tracti, ja sigui des d'una vessant històrica o bé des d'un punt de vista més lúdic i aventurer.[+]
En Guàrdia! tractarà durant una hora setmanal aquells fets de la Història de Catalunya més lligats amb l'aventura, amb l'acció, amb l'emoció. Conduït per Enric Calpena i en companyia del professor d'Història Contemporània de la UAB, Oriol Junqueras, En Guàrdia! convidarà cada setmana un coneixedor de la matèria que es tracti, ja sigui des d'una vessant històrica o bé des d'un punt de vista més lúdic i aventurer.[+]
En Guàrdia! tractarà durant una hora setmanal aquells fets de la Història de Catalunya més lligats amb l'aventura, amb l'acció, amb l'emoció. Conduït per Enric Calpena i en companyia del professor d'Història Contemporània de la UAB, Oriol Junqueras, En Guàrdia! convidarà cada setmana un coneixedor de la matèria que es tracti, ja sigui des d'una vessant històrica o bé des d'un punt de vista més lúdic i aventurer. En aquest capítol s'explica com va ser la conquesta de les Gàl·lies per part de l'Imperi Romà.[-]

 Projecteu el vostre pèplum  

Comenta'l - 160 Visites 21


Giralt, Sebastià

2011

Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum.[+]
Webquest que planteja investigar sobre tres mites de l'antigüitat grega i romana. Parteix de l'organització a l'aula de grups de guionistes que han d'investigar, elaborar i preparar els materials adients per filmar un pèplum. Aconsegueix aprofundir en els mites d'Agamèmnon, Ulisses i Eneas, i treballar al mateix temps amb noves tecnologies. Possibilita transformar un relat provinent de l'antiguitat en un producte per al món actual. Està destinat a fer comprendre millor a l'alumnat com es manté i es renova la tradició a través dels segles des del món grec a l'actualitat, tot adaptant-se als canvis culturals i socials.[-]

 Tarraco 360º  

Comenta'l - 40 Visites 21


Mar, Ricardo; Ruiz de Arbulo, Joaquin; Vivó, David; Lamuà, Marc;

2018

El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D.[+]
El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D.[+]
El projecte Tarraco 360° recull el treball científic realitzat pel grup d’investigació SETOPANT (URV/ICAC) i el converteix en un recorregut virtual per poder visitar els monuments Patrimoni de la Humanitat de la antiga Tarraco en 3D. La visita virtual mostra l'estructura de la ciutat, el Teatre, el Fòrum de la Colònia, la Torre dels Escipions, Centcelles i l'Arc de Berà. El projecte permet accedir també a fotografies actuals, vistes i recreacions de 360º i altres dades i recursos que es poden compartir.[-]

 Tiching (España)  

Comenta'l - 601 Visites 21810973425


TICHING S.L.

2011

Portal col·laboratiu amb recursos pedagògics i articles. Espai de referència en el que la comunitat educativa pot trobar i compartir els recursos necessaris per a aprendre i ensenyar millor.

Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més