Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 162 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (162)
  • Recursos en línia (38)
    • Interactiu (5)
    • Aplicació (10)
    • Imatge (1)
    • Àudio (2)
    • Vídeo (6)
    • Document (9)
    • Pàgina web (20)
  • Recursos físics (124)
    • Vídeo (13)
    • Escrit (99)
    • Maleta pedagògica (2)
    • Recurs electrònic (3)
    • Objecte (9)
    • Material visual (1)
 Jornadas de trabajo sobre la formación en mediación con el pueblo gitano  

Comenta'l - 19 Visites 6164


Comisión de educación del programa de desarrollo del pueblo gitano

2003

Recull del programa y les experiències presentades en aquestes jornades. Inclou un document de reflexió i un informe sobre el desenvolupament i les conclusions principals. Pretén ser un document que serveixi de referent i guia per a la formació de mediadors interculturals, en concret, del col·lectiu gitano.

 Thinking Film  

Comenta'l - 45 Visites 21


Film Education

2012

The Thinking Film project is comprised of DVDs of selected film clips, CD-ROMs containing downloadable, curriculum-related teaching materials to accompany the extracts as well as online CPD and additional supporting materials.[+]
The Thinking Film project is comprised of DVDs of selected film clips, CD-ROMs containing downloadable, curriculum-related teaching materials to accompany the extracts as well as online CPD and additional supporting materials.[+]
The Thinking Film project is comprised of DVDs of selected film clips, CD-ROMs containing downloadable, curriculum-related teaching materials to accompany the extracts as well as online CPD and additional supporting materials. Please click on the relevant subject icon below for further information on each pack as well as training programmes and other supporting materials. This project has been made possible through the generous support of the Film Distributors’ Association and all of its members.[-]

 Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a secundària  

Comenta'l - 130 Visites 62


Zabala, Antoni [coord.]; Alsina, Pep; Ambròs, Alba; [et al.]

2011

Eina didàctica amb l’objectiu de concretar i donar resposta al desplegament de les competències en objectius, continguts i criteris d’avaluació per a cadascun dels cursos d’educació secundària. Està pensat per tal que el centre educatiu i el professorat tingui dades més concretes que li permetin elaborar el projecte educatiu i curricular del centre a més de les programacions d’aula.

 Competència digital(Secundària)  

Comenta'l - 118 Visites 7


Dr. Pere Marquès i Dr.Jaume Sarramona (coord.) AAVV

2013

La competència digital comporta el desenvolupament de capacitats específiques, conceptuals, instrumentals i actitudinals per a assolir un ús eficient i responsable de les tecnologies digitals. Aquesta competència té també un caràcter transversal en la seva dimensió de tractament de la informació, fet que la relaciona amb totes les matèries del currículum.

 Els castells a l'escola. Dossier d'informació bàsica i propostes de treball  

Comenta'l - 20 Visites 6164


Patronat municipal de castells de Tarragona

1976

Dossier complementari a la informació del llibre Història dels Castells, amb un plantejament decididament didàctic. Planteja activitats i suggeriments didàctics per als tres cicles de l'ensenyament primari i les concretant-les per àrees.[+]
Dossier complementari a la informació del llibre Història dels Castells, amb un plantejament decididament didàctic. Planteja activitats i suggeriments didàctics per als tres cicles de l'ensenyament primari i les concretant-les per àrees.[+]
Dossier complementari a la informació del llibre Història dels Castells, amb un plantejament decididament didàctic. Planteja activitats i suggeriments didàctics per als tres cicles de l'ensenyament primari i les concretant-les per àrees. Així, doncs, planteja activitats com realització de diapositives, retallables, exercicis d'equilibri, l'instrument de la gralla, ordenar vinyetes de castells, trencaclosques, sopes de lletres, narracions, mots encreuats, endevinalles i altres activitats que ajuden a l'alumne a conèixer millor els diferents aspectes del món casteller. Finalment, aporta un llistat d'adreces de colles castelleres[-]

 Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave  

Comenta'l - 27 Visites 62


Escamilla González, Amparo

2016

La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa.[+]
La proposta de llibre mostra una via que integra l’estímul a les intel·ligències múltiples orientades al desenvolupament de competències. Constitueix una línia fonamentada i suggeridora per redefinir i enriquir les propostes de projectes globalitzades o interdisciplinàries que ja estaven en marxa. D’aquesta manera, els projectes per desenvolupar intel·ligències múltiples i competències clau (projectes IM/CC) que es presenten aquí integren continguts de les diferents àrees i matèries i els treballen fusionats amb tècniques per aprendre a pensar que actuen de manera complementària (estratègia 5GTIM) per ajudar a estructurar, estimular i dinamitzar diferents tipus d’habilitats cognitives.[-]

 Maleïda poma!  

Comenta'l - 61 Visites 62


Ballester Marco, Anna; Giménez Ortega, Francisco; [dibuixos]

2010

Proposta teatral que, dividida en tres actes, recrea un dels episodis més coneguts de la mitologia de la Grècia clàssica, font inesgotable de temes educatius transversals. En concret, busca en els mites una forma d’il•luminació per a tractar els temes eterns, l’odi, la culpa, l’ambició, la por, la traïció, etc.[+]
Proposta teatral que, dividida en tres actes, recrea un dels episodis més coneguts de la mitologia de la Grècia clàssica, font inesgotable de temes educatius transversals. En concret, busca en els mites una forma d’il•luminació per a tractar els temes eterns, l’odi, la culpa, l’ambició, la por, la traïció, etc.[+]
Proposta teatral que, dividida en tres actes, recrea un dels episodis més coneguts de la mitologia de la Grècia clàssica, font inesgotable de temes educatius transversals. En concret, busca en els mites una forma d’il•luminació per a tractar els temes eterns, l’odi, la culpa, l’ambició, la por, la traïció, etc. El tema de l’obra se centra en el nucli del conflicte del judici de Paris i les seves conseqüències, i deixa al personatge que figura com a narradora la funció de presentadora dels altres personatges a mesura que van apareixent en escena per tal de suplir qualsevol falta d’informació de l’auditori. Aquest recurs didàctic i el suport dels símbols dels déus ajudaran a comprendre millor l’obra. La sinopsi argumental s’ajusta al mite clàssic i l’acció es desenvolupa durant la celebració de les noces de Tetis i Peleu, a la qual ha assistit el bo i millor de l’Olimp. Però els organitzadors han comès una errada lamentable: la deessa de la discòrdia no hi ha estat convidada. Lluny del llenguatge tràgic, una mirada divertida ens presenta déus amb problemes quotidians i la gran història d'amor que va desencadenar la Guerra de Troia.[-]

 Preguntar i respondre. Una proposta didàctica del gènere de l'entrevista per a cicle superior de primària i ESOPreguntar i respondre. Una proposta didàctica del gènere de l'entrevista [..]  

Comenta'l - Visita'l 66


Salgado, Francesc

2010

Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria.[+]
Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria.[+]
Preguntar i respondre és un conjunt de materials per treballar la llengua oral centrat en el gènere de l'entrevista, destinat a l'alumnat de cicle superior de primària i d'educació secundària obligatòria. L'edició d'aquest material ha comptat amb la col·laboració del Departament d'Educació i s'emmarca en un pla d'actuacions adreçat a facilitar el desenvolupament de la competència comunicativa en llengua oral, que inclou, entre altres iniciatives, propostes didàctiques i activitats per a l'alumnat.[-]

 Lectogrup.Guia didàctica. Quaderns d'eficàcia lectors ESO.  

Comenta'l - 453 Visites 6278


López, M.Dolors; Sabé, Montse

2006

Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit.[+]
Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit.[+]
Llegir és, bàsicament, entendre i comprendre, i en aquest acte hi ha un fort component mecànic. Podem dir que un lector eficaç és aquell que llegeix ràpidament, comprèn allò que llegeix, adapta la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que llegeix i,a més, recorda bé allò que ha llegit. Així, per aconseguir avançar en els continguts implícits de la lectura, hem d'incidir en la comprensió i en la velocitat lectora. Aquesta última, millora amb l'exercitació de l'agilitat visual, gimnàstica ocular i comprensió, mitjançant l'adquisició d'estratègies que ajuden a augmentar l'eficàcia lectora. Aquest llibre ofereix una explicació del projecte i una descripció dels materials i també pautes per a l´avaluació, exemples de proves d´eficàcia lectora i fulls de seguiment i de valoració[-]

 7 ideas clave. Escuelas sostenibles en convivencia  

Comenta'l - 35 Visites 62


Vicente Abad, Juan de

2010

Mostra quines són les condicions necessàries per aconseguir una bona convivència als centres. Tracta un conjunt de mesures que s'enquadren dins del que s'anomena model democràtic de gestió de la convivència, s'articula al voltant de dos principis bàsics: la participació de tots els membres de la comunitat educativa i la inclusió de la diversitat de l'alumnat a les nostres aules.[+]
Mostra quines són les condicions necessàries per aconseguir una bona convivència als centres. Tracta un conjunt de mesures que s'enquadren dins del que s'anomena model democràtic de gestió de la convivència, s'articula al voltant de dos principis bàsics: la participació de tots els membres de la comunitat educativa i la inclusió de la diversitat de l'alumnat a les nostres aules.[+]
Mostra quines són les condicions necessàries per aconseguir una bona convivència als centres. Tracta un conjunt de mesures que s'enquadren dins del que s'anomena model democràtic de gestió de la convivència, s'articula al voltant de dos principis bàsics: la participació de tots els membres de la comunitat educativa i la inclusió de la diversitat de l'alumnat a les nostres aules. Presenta una estructura clara que ajuda a entendre cada una de les idees que es plantegen amb la intenció de demostrar la importància de la innovació per millorar la pràctica docent.[-]

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més