Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 134 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (134)
  • Recursos en línia (114)
    • Interactiu (5)
    • Aplicació (17)
    • Imatge (3)
    • Àudio (1)
    • Vídeo (74)
    • Document (7)
    • Pàgina web (49)
  • Recursos físics (20)
    • Vídeo (5)
    • Escrit (11)
    • Maleta pedagògica (2)
    • Recurs electrònic (1)
    • Objecte (4)
 Petroli: final d'una era  

Comenta'l - 49 Visites 21


Domènec Massiques

2007

Webquesta que proposa una sèrie d'activitats per calcular la fi d'una era amb la fi del petroli. Es proposa a l'alumnat que es converteixin en científics que han d'escriure un article per a la revista "Science".[+]
Webquesta que proposa una sèrie d'activitats per calcular la fi d'una era amb la fi del petroli. Es proposa a l'alumnat que es converteixin en científics que han d'escriure un article per a la revista "Science".[+]
Webquesta que proposa una sèrie d'activitats per calcular la fi d'una era amb la fi del petroli. Es proposa a l'alumnat que es converteixin en científics que han d'escriure un article per a la revista "Science". Per fer-ho com a bons científics s'haurà de teoritzar, analitzar, justificar i deduir a quin any s'acabarà el petroli a la Terra. Tot això s'haurà de fer i justificar amb estudis estadístics.[-]

 Matemàtiques 1r de batxillerat  

Comenta'l - 433 Visites 21


Carles Ignasi Gómez Ruiz

2010

Curs per restaurar a un entorn virtual d'aprenentatge Moodle. Disponible al repositori Alexandria (http://alexandria.xtec.cat). Context d'impartició : Aquest curs està concebut com a reforç a un curs presencial, amb activitats complementàries a les que es fan a classe.[+]
Curs per restaurar a un entorn virtual d'aprenentatge Moodle. Disponible al repositori Alexandria (http://alexandria.xtec.cat). Context d'impartició : Aquest curs està concebut com a reforç a un curs presencial, amb activitats complementàries a les que es fan a classe.[+]
Curs per restaurar a un entorn virtual d'aprenentatge Moodle. Disponible al repositori Alexandria (http://alexandria.xtec.cat). Context d'impartició : Aquest curs està concebut com a reforç a un curs presencial, amb activitats complementàries a les que es fan a classe. Orientacions pel professorat: No es tracta d'un curs complet. Només s'han desenvolupat aspectes d'alguns temes, i per tant no és un recobriment de tot el temari. Paraules clau: Matemàtiques, trigonometria, vectors, Geogebra, matemàtiques i realitat, recursos didàctics. Objectius: S'ha de tenir en compte que és un curs experimental, i per tant es tracta de moment d'anar provant les diferents possibilitats del moodle. Entre els recursos, a part de les etiquetes, els que he utilitzat en major proporció són enllaços a fitxers de Geogebra, ja que gràcies a la seva interactivitat permeten una comprensió major de molts aspectes de la matèria De les activitats, crec que no poden faltar les tasques a realitzar, ja que impliquen una participació més activa i controlada de l'alumne per aconseguir que no sigui només un visitant passiu de l'aula virtual. També trobo molt interessants les lliçons i els qüestionaris, si bé necessiten major elabora[-]

 Geometria lineal i quadràtica tridimensional  

Comenta'l - 177 Visites 218


Jaume Bartolí i Guillemat

2005

Material didàctic i eines interactives per aprendre i treballar la geometria lineal i quadràtica tridimensional. Es treballa amb una eina de representació gràfica per poder elaborar, manipular i treballar aquest camp de la matemàtica.[+]
Material didàctic i eines interactives per aprendre i treballar la geometria lineal i quadràtica tridimensional. Es treballa amb una eina de representació gràfica per poder elaborar, manipular i treballar aquest camp de la matemàtica.[+]
Material didàctic i eines interactives per aprendre i treballar la geometria lineal i quadràtica tridimensional. Es treballa amb una eina de representació gràfica per poder elaborar, manipular i treballar aquest camp de la matemàtica. En concret es treballa la geometria lineal, la mètrica i la quadràtica tot fent representacions geomètriques tridimensionals dinàmiques a través d'una miniaplicació.[-]

 Matemàtiques amb ordinador  

Comenta'l - 201 Visites 7


Zaidín, M.; Villagrà, J.

1993

Material curricular que consta de tres documents elaborats per a les matèries de Matemàtica administrativa o de les Ciències Socials, Matemàtiques i Estadística, respectivament. Hi apareixen activitats per treballar amb el programa Derive, que permet realitzar la majoria d'operacions, gràfics i càlculs matemàtics de forma automàtica i que també és capaç de treballar amb expressions literals o algèbriques.

 Un viatge pel món dels enters  

Comenta'l - 20 Visites 218


Panadés Ratera, Josefa

2005

Paquet d’activitats sobre els nombres enters. Es treballa la teoria dels nombres enters, mitjançant activitats de text i un trencaclosques. També, hi ha activitats de càlcul mental amb nombres enters i de divisibilitat (divisors, màxim comú divisor i mínim comú múltiple).

 còniques  

Comenta'l - 175 Visites 2183


Miquel Bergadà Fort

2003

Unitat didàctica interactiva en què es treballa l'el·lipse, la hipèrbola, la paràbola i les còniques en general (apareix la circumferència com un cas particular de l'el·lipse i el concepte de potència d'una circumferència).[+]
Unitat didàctica interactiva en què es treballa l'el·lipse, la hipèrbola, la paràbola i les còniques en general (apareix la circumferència com un cas particular de l'el·lipse i el concepte de potència d'una circumferència).[+]
Unitat didàctica interactiva en què es treballa l'el·lipse, la hipèrbola, la paràbola i les còniques en general (apareix la circumferència com un cas particular de l'el·lipse i el concepte de potència d'una circumferència). En tots els casos es parteix de les seves definicions per arribar a la demostració de la seva equació analítica. També hi apareix, en cada cas, el concepte d'excentricitat, el d'equació desplaçada i uns gràfics i construccions interactives. Cada cònica té un apartat amb activitats d'autoavaluació. Inclou una mica d'història de les còniques, un mapa web i una guia d'ajuda per optimitzar el recurs. Aquesta pàgina web va ser guanyadora del 1r premi de batxillerat del 8è concurs Webs de Ciència.[-]

 Del càlcul aproximat d'àrees a la integral definida  

Comenta'l - 147 Visites 2187


Paco González Maján

2006

Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès).[+]
Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès).[+]
Recurs didàctic interactiu que s'estructura en set apartats i té com a objectiu arribar a entendre el concepte d'integral definida d'una funció i calcular integrals de forma aproximada. Càlcul aproximat d'àrees i d'integrals definides pels següents mètodes: regla del punt mig (càlcul de l'error màxim comés) i la regla dels trapezis (càlcul de l'error màxim comès). Definició general d'àrea d'un trapezi mixtilini i de la Integral d'una funció en un interval [a,b]. També hi apareix la relació entre Integral definida i àrea. Hi ha dos exercicis resolts i vuit de proposats. Inclou la possibilitat de poder baixar tota la informació en format PDF.[-]

 Matemàtiques 2n de Batxillerat  

Comenta'l - 782 Visites 2187


Josep M. Olm Miras

2006

Quadern Virtual (QV) per treballar: funcions (límits i continuïtat, derivades, aplicacions de les derivades, integrals), àlgebra lineal (matrius, sistemes d'equacions lineals i determinants) i geometria a l'espai (vectors, rectes, plans i geometria mètrica).

 L'Escola a casa. Mira què fem! / Firomatical (CEIP Sant Joan de Berga)  

Comenta'l - 20 Visites 215


Edu3

1996

A la comarca del Berguedà les escoles treballen les matemàtiques amb molta imaginació. Al "Firomatical", hi exposen els seus treballs i tot l'alumnat de la comarca hi participen. Ens hem apropat al CEIP Sant Joan de Berga per veure com ho preparen.

 Derivades  

Comenta'l - 284 Visites 21


Maití Manzano Rodríguez

2010

Activitat de PDI (pissarres digitals) creada amb el programari Notebook on es treballen les derivades i altres conceptes matemàtics.

Pàgina de resultats 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més