Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 17 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (17)
  • Recursos en línia (14)
    • Vídeo (7)
    • Pàgina web (9)
  • Recursos físics (3)
    • Recurs electrònic (1)
    • Material visual (1)
    • Escrit (2)
 Coneguem, per donar a conèixer  

Comenta'l - 80 Visites 21


Mayral, Elena

2011

Webquesta per conèixer més a fons algunes de les disfuncions psíquiques, físiques, sensorials i evolutives de la comunicació, que constitueixen col·lectius susceptibles de ser usuaris de SAAC (Sistemes Alternatius i Augmentatius de Comunicació), identificar-ne les variables i reflexionar i idear estratègies per reconduir pèrdues o desviacions del procés comunicatiu.

 Models d'intervenció en famílies  

Comenta'l - 29 Visites 21


Celaya Jiménez, Isabel

2008

Webquest pensada per relacionar els elements fonamentals de la intervenció social en les unitats de convivència i identificar les mancances i les alteracions en la vida quotidiana de les unitats de convivència.

 Plan Integral de apoyo a la familia  

Comenta'l - 25 Visites 21


Romero, Virginia

2007

Webquesta pensada per establir procediments per l'observació i la recollida de la informació i determinació de les pautes d'intervenció del professional assignat, a més d'utilitzar els protocols d'intervenció i el tipus de recursos que fa falta assignar.

 Quin dia és avui? Com hi arribo?...  

Comenta'l - 28 Visites 21


Gómez, Ainhoa

2007

Webquesta per seleccionar els mitjans i els ajuts tècnics necessaris per portar a terme les activitats de prevenció de la pèrdua i manteniment de la mobilitat i les seves adaptacions en funció de les característiques de l'usuari/client, a més de supervisar-les.

 Sin ti, ¿qué hacemos?. Proyecto de innovación para el impulso de la comunidad educativa en el IESO "Mar de Castilla"Sin ti, ¿qué hacemos?. Proyecto de innovación para el impulso de la comunidad [..]  

Comenta'l - Visita'l 75


Martínez Cebolla, Gabriel; [coordinador ]; [et al.]

2009

En aquest llibre digital s’explica el projecte d'innovació que es planteja en el IESO Mar de Castella que parteix de la base genèrica de potenciar les claus que estableix la Unió Europea per innovar en el procés aprenentatge de les diferents àrees del currículum.[+]
En aquest llibre digital s’explica el projecte d'innovació que es planteja en el IESO Mar de Castella que parteix de la base genèrica de potenciar les claus que estableix la Unió Europea per innovar en el procés aprenentatge de les diferents àrees del currículum.[+]
En aquest llibre digital s’explica el projecte d'innovació que es planteja en el IESO Mar de Castella que parteix de la base genèrica de potenciar les claus que estableix la Unió Europea per innovar en el procés aprenentatge de les diferents àrees del currículum. Encara que també moltes de les seves actuacions van encaminades a millorar l'educació en valors. En definitiva es tracta d'un projecte global de centre que afecta tot l'alumnat i la major part del professorat i que distribueix les seves activitats tant en horari escolar com extraescolar involucrant la resta d'agents educatius. Aquest projecte d'innovació marca un nou intent de mostrar l'educació en el seu costat més actiu i pràctic. Els alumnes organitzen el seu propi aprenentatge a través dels diferents tallers coordinats per professors i influint en les matèries que s'imparteixen a classe. Al mateix temps, un d'aquests tallers inclou un procés d'investigació sobre la cultura tradicional recuperant les tradicions musicals i incorporant-les a través de l'àrea de música a l'aula i més tard adaptant-les a la cultura juvenil del segle XXI a través d'un grup musical. Totes les activitats tenen com a objectiu fomentar l'esperit emprenedor dels alumnes, que han de desenvolupar un procés d'autocontrol i avaluació. Així, creenels seus propis comitès, distribució d'horaris i utilització dels serveis del centre. En aquesta mateixa línia, han iniciat un programa d'acollida d'immigrants des del departament d'orientació, creant la figura de l'alumne guia que ajuda en col • laboració amb el professor de castellanització per a la seva integració al centre. Finalment, els professors es formen en el propi centre per treballar la part més experimental de les seves matèries[-]

 Fem una reunió exitosa!  

1 Comentari - 69 Visites 21


Fadurdo Estrada, Pilar

2008

Webquesta pensada per conduir les reunions de treball segons els objectius que cal assolir i de l’aplicació de les tècniques de dinamització i funcionament de grups.

 Tot observant l'Ot  

Comenta'l - 15 Visites 21


González Amo, Carme

2007

Webquest pensada per identificar els tipus de professionals i serveis què cobreixen el perfil per a afrontar i portar a terme el procés de rehabilitació i tractament de dificultats i trastorns de la Primera Infància.

 La nova Formació Professional. Serveis socioculturals i a la comunitat / Cicle formatiu de grau superior d'educació infantilLa nova Formació Professional. Serveis socioculturals i a la comunitat [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1998

S'hi mostra quins són els continguts, les competències, l'àmbit professional i els llocs de treball del tècnic corresponent a aquest cicle. També quins cicles formatius componen la família professional de la qual forma part aquest cicle, la durada, els accessos i les sortides professionals i educatives.

 La nova Formació Professional. Serveis socioculturals i a la comunitat / Cicle formatiu de grau superior d'animació socioculturalLa nova Formació Professional. Serveis socioculturals i a la comunitat [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1999

S'hi mostra quins són els continguts, les competències, l'àmbit professional i els llocs de treball del tècnic corresponent a aquest cicle. També quins cicles formatius componen la família professional de la qual forma part aquest cicle, la durada, els accessos i les sortides professionals i educatives.

 Joves, oci i vida líquida  

Comenta'l - 26 Visites 21


Al·lès, Guida; Pons

2011

Webquesta que planteja quina són lse necessitats dels joves d'avui i quins objectius i activitats educatives serien vàlides per respondre a aquestes necessitats.

Pàgina de resultats 1   2  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més