Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  
1-10 de 18 resultats

Ordenat per Rellevància Data Títol Visites Valoració Comentaris

  • Tot (18)
  • Recursos en línia (14)
    • Vídeo (12)
    • Pàgina web (10)
  • Recursos físics (4)
    • Vídeo (3)
    • Escrit (1)
 Què li passa a la meva pell?  

1 Comentari - 73 Visites 21


Palau, Sandra

2007

Principalment l’objectiu que es vol assolir mitjançant aquesta Webquesta és el d’aprendre i comprendre l’anatomia, fisiologia i patologies de la pell.

 Amor  

Comenta'l - 7 Visites 67


Haneke, Michael; [director]

2012

Georges i Anne, de vuitanta anys, són professors de música clàssica jubilats que viuen a París. La seva filla, que també es dedica a la música, viu a Londres amb el seu marit. Quan, un dia, Anne sofreix un infart que li paralitza un costat, l'amor que ha unit a la parella durant tants anys es veurà posat a prova.

 Promoció FP / Sanitat  

Comenta'l - 131 Visites 215


Edu3

2008

El vídeo mostra els alumnes de l'IES de Vic realitzant feines de diagnòstic clínic al laboratori i d'higiene bucodental, així com practicant cures auxiliars d'infermeria amb l'ajut de maniquís. Cicle formatiu de grau mitjà: -Cures auxiliars d'infermeria Cicle formatiu de grau superior: -Laboratori de diagnòstic clínic.[+]
El vídeo mostra els alumnes de l'IES de Vic realitzant feines de diagnòstic clínic al laboratori i d'higiene bucodental, així com practicant cures auxiliars d'infermeria amb l'ajut de maniquís. Cicle formatiu de grau mitjà: -Cures auxiliars d'infermeria Cicle formatiu de grau superior: -Laboratori de diagnòstic clínic.[+]
El vídeo mostra els alumnes de l'IES de Vic realitzant feines de diagnòstic clínic al laboratori i d'higiene bucodental, així com practicant cures auxiliars d'infermeria amb l'ajut de maniquís. Cicle formatiu de grau mitjà: -Cures auxiliars d'infermeria Cicle formatiu de grau superior: -Laboratori de diagnòstic clínic. -Higiene bucodental.[-]

 La nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau superior de dietèticaLa nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau superior [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

2000

S'hi mostra quins són els continguts, les competències, l'àmbit professional i els llocs de treball del tècnic corresponent a aquest cicle. També quins cicles formatius componen la família professional de la qual forma part aquest cicle, la durada, els accessos i les sortides professionals i educatives.

 La nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau mitjà de cures auxiliars d'infermeriaLa nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau mitjà [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1998

S'hi mostra quins són els continguts, les competències, l'àmbit professional i els llocs de treball del tècnic corresponent a aquest cicle. També quins cicles formatius componen la família professional de la qual forma part aquest cicle, la durada, els accessos i les sortides professionals i educatives.

 La nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau mitjà de farmàciaLa nova Formació Professional. Sanitat / Cicle formatiu de grau mitjà [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1999

S'hi mostra quins són els continguts, les competències, l'àmbit professional i els llocs de treball del tècnic corresponent a aquest cicle. També quins cicles formatius componen la família professional de la qual forma part aquest cicle, la durada, els accessos i les sortides professionals i educatives.

 Relats amb tracte  

Comenta'l - 45 Visites 62


Simó, Isabel-Clara; Bella Orrit, Maribel; Pallarès Gilabert, Sònia; Pujol Esteve, Tània; Ribera Balagué, Lurdes; [autores]; Terricabras Caelles, Anna; [il·lustradora]

2013

Relats amb tracte és una ullada als diferents tipus de maltractaments que poden patir la gent gran. Es relaten tretze situacions de la vida d’una persona gran que ha estat víctima d’algun maltractament.[+]
Relats amb tracte és una ullada als diferents tipus de maltractaments que poden patir la gent gran. Es relaten tretze situacions de la vida d’una persona gran que ha estat víctima d’algun maltractament.[+]
Relats amb tracte és una ullada als diferents tipus de maltractaments que poden patir la gent gran. Es relaten tretze situacions de la vida d’una persona gran que ha estat víctima d’algun maltractament. Amb relats amb tracte es vol donar a conèixer que moltes històries de la vida quotidiana fan mal, que moltes històries passen desapercebudes... que moltes històries desencadenen realitats repletes de “grans” protagonistes. Aquest llibre forma part de la campanya de prevenció de maltractaments a la gent gran.[-]

 Enciclopèdia audiovisual de les Ciències i de les Tècniques (In situ). Cervell i comunicació nerviosa / Els movimentsEnciclopèdia audiovisual de les Ciències i de les Tècniques (In situ). [..]  

Comenta'l - Visita'l 215


Edu3

1993

En aquest programa ens centrarem en els moviments. Estudiarem les implicacions dels músculs, dels tendons, de les articulacions i de l'esquelet - entre d'altres parts i elements del cos humà - sobre els moviments.[+]
En aquest programa ens centrarem en els moviments. Estudiarem les implicacions dels músculs, dels tendons, de les articulacions i de l'esquelet - entre d'altres parts i elements del cos humà - sobre els moviments.[+]
En aquest programa ens centrarem en els moviments. Estudiarem les implicacions dels músculs, dels tendons, de les articulacions i de l'esquelet - entre d'altres parts i elements del cos humà - sobre els moviments. Tractarem també els actes reflexos, les disfuncions motores i la coordinació.[-]

 Promoció FP / Sanitat (GM)  

Comenta'l - 91 Visites 5


Edu3

2008

El vídeo mostra els estudiants de l¿IES Alexandre Deulofeu de Figueres realitzant pràctiques de cures auxiliars d¿infermeria a l¿Hospital de Figueres. Els alumnes es dediquen a dur a terme cures bàsiques, primers auxilis, higiene del medi hospitalari i neteja de material.

 Aspectes ètics de la malària  

Comenta'l - 17 Visites 5


Obra Social "la Caixa"

2012

Per què en alguns països és més difícil que en altres eradicar i lluitar contra les malalties? Què impedeix l'eradicació de la malària? Els investigadors Pedro Alonso i Azucena Bardají contesten aquestes dues preguntes i deixen clar que hi ha molts objectius per eliminar les desigualtats en l'accés als tractaments mèdics.[+]
Per què en alguns països és més difícil que en altres eradicar i lluitar contra les malalties? Què impedeix l'eradicació de la malària? Els investigadors Pedro Alonso i Azucena Bardají contesten aquestes dues preguntes i deixen clar que hi ha molts objectius per eliminar les desigualtats en l'accés als tractaments mèdics.[+]
Per què en alguns països és més difícil que en altres eradicar i lluitar contra les malalties? Què impedeix l'eradicació de la malària? Els investigadors Pedro Alonso i Azucena Bardají contesten aquestes dues preguntes i deixen clar que hi ha molts objectius per eliminar les desigualtats en l'accés als tractaments mèdics. La malària és la mare de les malalties relacionades amb la pobresa, perquè no tan sols afecta més les persones pobres, sinó que a més causa més pobresa, perquè es produeix entre els sectors més pobres de la societat mundial i n'impedeix el desenvolupament econòmic i social, construint un cercle viciós en el qual queden atrapades aquestes comunitats menys riques. Afecta més els països pobres perquè és on hi ha les condicions necessàries per afavorir-ne la transmissió. A més, els països amb menys renda per capita són els que tenen més dificultats per trencar les barreres que impedeixen l'accés als tractaments, diagnòstics i eines preventives. És difícil eradicar la malària per la tremenda complexitat biològica del paràsit Plasmodium, que fa difícil el desenvolupament de fàrmacs nous eficaços i segurs, i també d'una vacuna eficaç. A més, segons els científics, no hi ha prou coordinació d'esforços i recursos ni voluntat política per prioritzar la lluita contra aquesta malaltia que afecta sobretot països pobres. Aquest vídeo pot incitar els nois i noies a preguntar-se sobre l'ètica de la recerca científica, la necessitat d'invertir recursos econòmics en ciència i, sobretot, a reflexionar al voltant de les desigualtats socials i les repercussions que té sobre la salut de les persones.[-]

Pàgina de resultats 1   2  
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més