Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

La simulació d'empreses amb finalitats educatives

Comenta'l - 40 Visites
PDF

Emili Ferreri

2009

L'aspecte més rellevant de la metodologia de simulació empresarial és aconseguir canviar de manera creïble per a l'alumnat i eficaç per al professorat els rols de professor i d'alumne, pels de cap i treballador. Així mentre que el professorat desenvolupa la seva tasca educativa, l'alumnat té la percepció que va a treballar en una empresa. Aquest canvi de rols comporta un important canvi d'actituds en l'alumnat i en el professorat. Aquesta metodologia es basa en simular situacions que es poden produir en un entorn laboral per beneficiar-nos dels aspectes formatius que s'hi generen. Aquesta experiència ha estat seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual al I Congrés de Pràctiques Educatives al Baix Llobregat. Aportació de la zona del SEZ BL 7, Martorell.

http://www.xtec.cat/crp-martorell/congres1bll/8043978b.htm

 

Descripció temàtica:
innovació educativa, transició a la vida professional

Descripció curricular:
Ciències per al món contemporani: Materials, objectes i tecnologies; Educació secundària obligatòria - 1r - 2n ESO - Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania: Autonomia personal i relacions interpersonals + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
ESO; Batxillerat; Formació professional
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
 
Llicència:
CC: Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa) No es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original. (+info: http://cat.creativecommons.org/http:/cat.creativecommons.org/)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més