Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats

Comenta'l - 123 Visites
Escrit Dossier Vídeo

Centre de Recursos de Llengües Estrangeres;

Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2002

Experiències de treball a l'aula amb espais diversificats. Opinions del professorat i l'alumnat del CEIP Emili Carles, l'IES Sabadell i l'IES Corbera. La presentació s'estructura en 6 apartats generals: l'espai de l'aula com a nou concepte d'organització, els objectius i continguts contemplats des d'aquest nou concepte, les propostes didàctiques, els aspectes més pròpiament organitzatius, l'avaluació i un recull de diferents opinions dels professors i professores implicats. El dossier finalitza amb un llistat de bibliografia.

Inclou: Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats ; Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats

 

Descripció temàtica:
lingüística, ensenyament, llengües estrangeres, educació, organització educativa

Descripció curricular:
Educació primària - Llengua estrangera + informació
 
Àmbit:
Professorat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Català
Característiques:
Material format per un quadern de 23 pàgines, il·lustrat amb fotos de color i un vídeo de 35' en sistema VHS.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-393-5885-7; Altres:B-35056/2002
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ informació
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més