Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats

Comentalo - 123 Visitas
Escrit Dossier Vídeo

Centre de Recursos de Llengües Estrangeres;

Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2002

Experiències de treball a l'aula amb espais diversificats. Opinions del professorat i l'alumnat del CEIP Emili Carles, l'IES Sabadell i l'IES Corbera. La presentació s'estructura en 6 apartats generals: l'espai de l'aula com a nou concepte d'organització, els objectius i continguts contemplats des d'aquest nou concepte, les propostes didàctiques, els aspectes més pròpiament organitzatius, l'avaluació i un recull de diferents opinions dels professors i professores implicats. El dossier finalitza amb un llistat de bibliografia.

Inclou: Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats ; Autonomia a l'aula de Llengües estrangeres: aula amb espais diversificats

 

descripción temática:
lingüística, enseñanza

Descripción curricular:
Educació primària - Llengua estrangera + información
 
Ámbito:
Profesorado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Català
Características:
Material format per un quadern de 23 pàgines, il·lustrat amb fotos de color i un vídeo de 35' en sistema VHS.
Identificador:
ISBN/ISSN:84-393-5885-7; Altres:B-35056/2002
 
Licencia:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilidad:
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
CRP del Gironès (GIRONA)
CRP Nou Barris (BARCELONA)
+ información
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más