Català | Castellano | English
  • home
  • help
  • identification
Advanced Search  

Aprende a programar: Guía visual de programación

Comment it - 109 Visits
Llibre

Wainewright, Max; [text]; Henson, Mike; [il·lustracions i disseny]; Solà, Raquel; [traducció]

Edebé, 2015

Per aprendre, pas a pas i de manera molt visual, programació informàtica i per familiaritzar-se amb conceptes com bucles, variables o etiquetes. Introducció a la programació amb Logo, Scratch (per crear els propis jocs), Python (per programar projectes), Html i Javascript (per crear les pròpies pàgines web). Mou sprites per la pantalla, programa un joc de laberint, fes un sándwich o aprèn a crear llocs web!

 

Description terms:
applied informatics, artificial intelligence, educational technologies, electronics, programming (informatics), programming language, robotics, technology

Curricular description:
Educació secundària obligatòria - Tecnologies/Tecnologia/Informàtica + information
 
Scope:
Students
Context:
Educació primària; ESO
Language:
Castellà
Educational resource:
Exploration-simulation
Characteristics:
Format 21x26 centímetres. Quadern d'anelles amb separadors per a cadascun dels 4 apartats de què consta i amb un protector de tapes dures que cobreix les anelles. Inclou un índex per a cadascun dels apartats, una relació d'informacions sobre recursos i un glossari.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788468327013; Dipòsit legal:B. 18641-2015
 
License:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibility:
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
 
Comparteix-ho |

+Comment this resource

 
Disclaimer | Privacity | Terms of use | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament is not responsible for the content of external sites. Read more