Català | Castellano | English
  • inicio
  • ayuda
  • identificación
Búsqueda avanzada  

Aprende a programar: Guía visual de programación

Comentalo - 109 Visitas
Llibre

Wainewright, Max; [text]; Henson, Mike; [il·lustracions i disseny]; Solà, Raquel; [traducció]

Edebé, 2015

Per aprendre, pas a pas i de manera molt visual, programació informàtica i per familiaritzar-se amb conceptes com bucles, variables o etiquetes. Introducció a la programació amb Logo, Scratch (per crear els propis jocs), Python (per programar projectes), Html i Javascript (per crear les pròpies pàgines web). Mou sprites per la pantalla, programa un joc de laberint, fes un sándwich o aprèn a crear llocs web!

 

descripción temática:
inteligencia artificial, tecnologías educativas, electrónica, programación (informática), lenguaje de programación, robótica, tecnología

Descripción curricular:
Educació secundària obligatòria - Tecnologies/Tecnologia/Informàtica + información
 
Ámbito:
Alumnado
Contexto:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Recurso educativo:
Exploración-simulación
Características:
Format 21x26 centímetres. Quadern d'anelles amb separadors per a cadascun dels 4 apartats de què consta i amb un protector de tapes dures que cobreix les anelles. Inclou un índex per a cadascun dels apartats, una relació d'informacions sobre recursos i un glossari.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788468327013; Dipòsit legal:B. 18641-2015
 
Licencia:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilidad:
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
 
Comparteix-ho |

+Comentar este recurso

 
Aviso legal | Privacidad | Condiciones de uso | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no se hace responsable del contenido de los enlaces externos. Leer más