Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

Aprende a programar: Guía visual de programación

Comenta'l - 109 Visites
Llibre

Wainewright, Max; [text]; Henson, Mike; [il·lustracions i disseny]; Solà, Raquel; [traducció]

Edebé, 2015

Per aprendre, pas a pas i de manera molt visual, programació informàtica i per familiaritzar-se amb conceptes com bucles, variables o etiquetes. Introducció a la programació amb Logo, Scratch (per crear els propis jocs), Python (per programar projectes), Html i Javascript (per crear les pròpies pàgines web). Mou sprites per la pantalla, programa un joc de laberint, fes un sándwich o aprèn a crear llocs web!

 

Descripció temàtica:
informàtica aplicada, intel·ligència artificial, tecnologies educatives, electrònica, programació (informàtica), llenguatge de programació, robòtica, tecnologia, logo, JavaScript, HTML, scratch, Python

Descripció curricular:
Educació secundària obligatòria - Tecnologies/Tecnologia/Informàtica + informació
 
Àmbit:
Alumnat
Context:
Educació primària; ESO
Idioma:
Castellà
Recurs educatiu:
Exploració-simulació
Característiques:
Format 21x26 centímetres. Quadern d'anelles amb separadors per a cadascun dels 4 apartats de què consta i amb un protector de tapes dures que cobreix les anelles. Inclou un índex per a cadascun dels apartats, una relació d'informacions sobre recursos i un glossari.
Identificador:
ISBN/ISSN:9788468327013; Dipòsit legal:B. 18641-2015
 
Llicència:
Copyright © cf. Avís legal del recurs
Disponibilitat:
CRP del Baix Penedès (EL VENDRELL)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més