Emilio Setien Sans
2011
La recerca consta de tres parts clarament diferenciades: una part de diagnosi inicial on s'han fet una sèrie d'estudis previs sobre la visió "parcel·lada" que l'alumnat té dels coneixements curriculars i altres qüestions relacionades amb el treball interdisciplinari i la coordinació entre les àrees a diversos centres de Catalunya, una part de disseny i elaboració d'una proposta didàctica interdisciplinària per a 1r d'ESO que d'una cosa tot el projecte i una part d'experimentació a l'aula d'aquesta proposta amb el seu corresponent anàlisi i extracció de conclusions. Quant a la proposta didàctica cal dir que aporta una manera d'interrelacionar les matèries de matemàtiques i tecnologies que, mantenint la identitat de cadascuna d'elles i respectant l'estructura organitzativa actual dels centres, permet treballar-les de forma global i integrada per tal d'afavorir en l'alumnat una visió més transversal dels coneixements i habilitats que va adquirint, proporcionant al professorat que pugui estar-ne interessat, tot un material meditat, contrastat i experimentat que podrà aplicar a l'aula si desitja avançar en la línia del treball cooperatiu.
http://phobos.xtec.es/sgfprp/resum.php?codi=2053