Català | Castellano | English
  • inici
  • ajuda
  • identificació
Cerca avançada  

L'organització del centre educatiu versus l'ensenyament de llengües estrangeres

Comenta'l - 1 Visita
PDF

Joan Gumbert Ribot

2011

El treball de recerca intenta respondre a preguntes del tipus: En quin moment és millor inciar l' ensenyament de la llengua anglesa? Sempre és millor fer-ho a parvulari? És una bona metodologia l'anomenda AICLE/CLIL sempre i per a totes les escoles? Quines condicions s'han de donar perquè aquesta metodologia sigui reixida?Quina organització del temps i del curriculum dóna millors resultats? Quines conductes dels mestres de llengua estrangera afavoreixen uns millors resultats en comprensió i expressió orals dels alumnes de sisè de primària?

http://phobos.xtec.es/sgfprp/resum.php?codi=2056

 

Descripció temàtica:
llengua anglesa, llengua estrangera, director de centre, educació primària

Descripció curricular:
Educació primària - Llengua estrangera + informació
 
Àmbit:
Direcció, Professorat, Altres
Context:
Educació primària; Política educativa; Altres
Idioma:
Català
Recurs educatiu:
Informació
 
Llicència:
CC: Reconeixement - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa) No es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original. (+info: http://cat.creativecommons.org/http:/cat.creativecommons.org/)
 
Comparteix-ho |

+Comenta aquest recurs!

 
Avís legal | Privadesa | Condicions d'ús | Copyright � 2014, Generalitat de Catalunya
El Departament d'Ensenyament no es fa responsable del contingut dels enllaços externs. Llegir més